سام درخشانی و حامد تهرانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این باید مال شبکه جام جم باشه

یعنی اقا سام اومدن جام جم و ما ندیدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عجیبه ده نفر با هم انلاین درتماس بودیم تا چهار صبح!

منبع عکس پیج pejman_sam_fan

--------------------------------------------

اینم یک خبر داغ که دوستم رزا وطن پور برام فرستاده

لطفاااااااااااا هنگ نکنید!!!!!

کارگردانی متفاوت،دلیل انتخاب روسیه «ماتادور» ایرانی را پسندیدبانی فیلم آنلاین: سريال «ماتادور» در بخش مسابقه جشنواره فیلمهای پلیسی مسکو شرکت دارد.مجموعه «ماتادور» به کارگرداني فرهاد نجفي و تهيه کنندگي جواد نوروزبيگي در پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم های پلیسی مسکو که بهار سال آینده در این شهر برگزار می شود،شرکت خواهد داشت.گویا دست اندرکاران این جشنواره،کارگردانی متفاوت و نوگرایانه نجفی را دلیل اصلی انتخاب اثر اعلام کرده اند.«ماتادور» که اولين سريال کارگردانش محسوب مي شود، به نويسندگي آرش قادري اواسط امسال روی آنتن شبکه یک بود.قصه این سریال درباره يک مقام اروپايي است که جهت شرکت در کنفرانسي درباره انرژي اتمي به ايران می آید. در حالی که گروهی قصد ترور او را دارند. پوریا پورسرخ ، سام درخشانی ، مجید واشقانی و پولاد کیمیایی نقش چهار پلیس را ایفا میکنند که وظیفه حفاظت از این مقام بلند پایه اروپایی را دارند.
منبع : سایت دکتر پوریا پورسرخ

رهاااااااا اظهارفضل میکند=سینما و تلویزیون روسیه انچنان سطح بالایی نداردبرعکس صنعت سینما و تلویزیون ایتالیا



نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت12:18---2 فروردين 1393
رزجونم میشه متن کاملشوکلمه به کلمه بنویسی به رها بدی بزاره تووبش ازت خواهش میکنم
پاسخ:
ملیکا جان حرف زیادی نزدن........گفتن از صبح ارایشگاه بودن و تیپ میزدن(البته باشوخی و خنده)تااز پزمان بازغی کم نیارن بعد پزمان بازغی گفت ناراحته موهاش خیلی کوتاهه و به سام حسودیش میشه..........بعد سام گفت تااواسطسال93ازدواج میکنه بعدم زودبچه دارمیشن.......بعداقای بازغی گفت خانم درخشانی الان پسرتون باید پهلوی شما میبود اما خوب دوستداران سام هم حق دارن و سام گفت قبل برنامه پهلومادر خواهر برادرعزیزم بودم......بعد اقای بازغی گفتن یکبار باکامبیزسام رفتن مشهدزیارت امام رضا بعد گفتن تا ما اومدیم راه پیداکنیم سام سریع رفته زیارت کرده ماروهم تو صحن حرم تنها گذاشته خیلیم خندیدن.........ممکنه بعضی جاهاشو پسوپیش گفته باشم عزیزم اقاسام گفتن=امیدوارم دست هیچ مظلومی جلوهیج ظالمی دراز نشه

پاسخ: حالا اگه رز زحمت بکشه کاملشو برام بفرسته من همشوبرات میزارم وبم


roz
ساعت10:49---2 فروردين 1393
نیاز جون ازین آدرس میتونی آنلاین برنامه رو ببینی دان هم میتونی بکنی

www.telewebion.com/fa/vod#hourly

تو صفحش که رفتی شبکه 4 و از جدول سمت راست تاریخ 29 اسفند 92 انتخاب کن

همه برنامه های شبکه 4 تو اون روز میاد ساعت21:37 رو انتخاب کن

از دقیقه 14 به بعدش داداش سامی میاد

کیفیتش هم خیلی خوبه

موفق باشی


پاسخ: میسی عزیزمممممممم


شادی
ساعت1:11---2 فروردين 1393


سلاااااااااام رههها ججونه اجیجیم :عیدتون مبارکباشه !!! امسال شوطورین گُلم ؟؟؟خوفیییین ؟؟ نبابا من نه تنها" ناباب " نبودم که !!!!بلکه همیشه کاملا" باب دندون" بوتم !!!از وختی با شوما " مواد مخدره " آشنا شدم همه میگن بروترک کن!!: معتاد تزریقی !!!!!!"درس عبرت "!!!" انگل اجتماع " !!!برو ترک کن !!

منم میگم :

" ترک جان شیرین میتوان گفت !! ترک یار شیرینم محال است!!


پاسخ: سلام شادی جون خودم سال نومبارکااااااااا تا اینجاش که سال خوبی بوده شادی جووووووووونم راستی باید بمب بزاریم روز موعد نزدیکه اسمشو نبر داره وارد میشه خخخخخ جواب کامنت خصوصی=این اسمشو نبر بی سلیقه لابت این مدلی توس داله اییییییشششششششش


roz
ساعت22:36---1 فروردين 1393
نیاز جون ضبط کردم حدود 18 دقیقه است خلاصه اشو میخوای یا کامل کلمه به کلمه؟
اگه کاملشو میخوای عزیزم فردا آماده میکنم برات


نیاز
ساعت22:00---1 فروردين 1393
رز اگه برنامه شبکه چار رو ضبط کردی ممنونت می شم اگه بر رها بفرستی بازم ممنون رها

نیاز
ساعت21:49---1 فروردين 1393
متنو بود اشتباهی م رو وارد نکردم

نیاز
ساعت21:47---1 فروردين 1393
مممنننننوووووووون. رهههههههاااااااا ییییییییی

رز جون اگه میتونی مممممنننننوووووووننننتتتتتتت میشم اگه نتنو بنویسی
پاسخ: خواهش عزیز دلم


نیلوفر
ساعت21:09---1 فروردين 1393
رهااا برنامه تموم شد وقتی رفتی خوابیدی????????
پاسخ: اره فکنم تموم شده بود که من خافیدم داشتن از هم تشکر میکردن از عوامل پشت صحنه منم رفتم خافیدم


رزا وطن پور
ساعت20:53---1 فروردين 1393
جان من حال کردی رها؟
پاسخ: خیلی خندیدم شاخ دراوردم خخخخخخ میسی گلم


نیلوفر
ساعت20:07---1 فروردين 1393
رهااااا رهااااا اخه چرااااااااا من تا ساعت سه و سه نیم بیدار بودم نه نه نه نه نه واااااااای داااااارم دیونه مییییییشم از شبکه جام جم بدم میاااااااااااااد
پاسخ:
ببین من و ملکه سحر کلی فک کردیم سحرم تا4صبح دیده به این نتیجه رسیدیم که یک عکسی پشت صحنه باهم انداختن...ولی واقعا چرا نیومدن؟اومدن نیومدن؟؟؟؟؟؟

پاسخ: بنظرم نیومدن اگه اومده بودن ما که کورنبودیم میدیدیمشون خوب!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها