بازیگران در برنامه عید
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

عکس با تشکر از گلناز جووووووووووووونم

ادرس پیجشhttp://instagram.com/samderakhshanifan



نظرات شما عزیزان:

roz
ساعت18:12---1 فروردين 1393
به نظر شما پژمان بازغی چی و گف میدونم ؟

یعنی داداشی کیو برا ازدواج انتخاب کردن یا میخوان انتخاب کنن؟ ملاکشون چیه

چه ویژگیهایی دوس دارن همسر آیندشون داشته باشه؟؟

رهایی جون میتونی جواب این سوالا رو حدس بزنی عایا؟؟؟؟؟
پاسخ: عزیزم همسرشونو که خیلی وقته انتخاب کردن همون خانمی هست که چندجا همراهشون بود منظوراقای بازغی فککنم این بود که من خبردارم همسرتون کیه و مراسم عروسیتون کی هست و احتمالا اقاسام نامزدی گرفتن دیگه دوستاشونم رفتن.......یعنی من اینها رو خودم تنهایی فکر کردمااااااااا


مرضیه
ساعت15:43---1 فروردين 1393
من که همش پای tv بودم یه لحظه رفتم پای تلفن که دیدم اومده اولشو ندیدم متأسفانه

ولی خب بازم خوب بود اول سال93 رو با آقاااااااااااسام جووووونم شروع کردم ایشالا سال خوبی باشه
پاسخ: ایشالااااااا.......


مرضیه
ساعت15:37---1 فروردين 1393
میسی رهااااااااجونم

من کامل ندیدم برنامه رو افسووووووووس
پاسخ: منم درست ندیدم عزیزم..........اصلا یکوضعی بوت هرکسی ازجلو تیوی رد میشد کانالو عوض میکرد خخ


مهلا( بانو)
ساعت14:21---1 فروردين 1393
اقای درخشانی خودتونو لاغر کنین لطفا

از فرم خارج شدین اینجور پیش بره دیگه از اون سام درخشانیه جذابو خوشتیپ هیچی نمیمونه



من نوعی دوس ندارم مردم شما رو با اصطلاحات بدی که ادمای چاق رو خطاب میکنن خطاب کنن
پاسخ: امیدوارم بخاطر سریال پزمان نخان اضافه وزن کنن


نیلوفر
ساعت14:13---1 فروردين 1393
واااااای رهاییی ممنون خیلی دنبال این عکس گشتم که بزارم اینستام مرسی
پاسخ: میسی عزیز دلمممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها