سال نو مبارک(پست ثابت)
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

عکس فرزند مرزبان کشورمون که دیروز بشهادت رسید


نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت11:33---6 فروردين 1393
گذاشتم اینستام به شقایق هم گفتم بزاره
پاسخ: افرین


نیلوفر
ساعت0:44---6 فروردين 1393
خب رها الان باید چیکار کنم یه بار دیگه بگو
پاسخ:
الان این عکس نینی بزار تو اینستات بعد به اقاسام تکش کن و بنویس عکس فرزند یک ماهه مرزبان کشورمون که شهید شده بعد دوباره تو اینستا خوداقاسام هم بگو بیان پیجی که براشون ساختی ببینن.........نیلوفر بگو 13سالته عین داشت دوسشون داری همونجورکهبقیه بروبچ مینویسن.......بعدم ازشقایق بخواه عکس این نینی تک کنه امیدوارم بیان امشب پیجت لایک بخوره....

پاسخ: نیلوفر عکس تو ادامه مطلبه.......


نیکی
ساعت13:35---4 فروردين 1393
مرسی رها جون
پاسخ: خواهش عزیزم


نیکی
ساعت13:05---4 فروردين 1393
رها جان شما هم سال خوبی داشته باشی وبت واقعا عالیه من خیلی دوست دارم مرســـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــی از عکسای خوبی که میذاری به وب منم سر بزنی خوش حال میشم

راستی اسم این آهنگ احسان خواجه امیری چیه؟!!!!!!!!!!!!
پاسخ: ممنونم عزیز دلم امیدوارم شماهم سال خوبی داشته باشید...........تمام قلب من احسان خواجه امیری


مرضیه
ساعت18:41---29 اسفند 1392
سلام رهااااااااااایی جونم اومدن عید نوروز رو بهت تبریک میگم امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی و به هرآنچه در دلت از خدا میخوای در این سال برآورده بشه امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی عزیززززززززززززززم
پاسخ: ممنوووووووووووووونم عزیز دلمممممممممممممم


سحر
ساعت13:58---29 اسفند 1392
سلاااااااااااااااااام رها جووونم

خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟

عزیزم عید خوبی داشته باشی . امیدوارم به آرزوهای قشنگت برسی .

عاشششششششششقتم

تا سال دیگه

بابای
پاسخ: سلام عزیزممممممممم سال خوبی داشته باشی گلمممممم


طناز
ساعت12:41---29 اسفند 1392
سسسسسسسسسسسسسسیییییییییییییییی لااااااااااااااااااااااااام

عیدت مبارک رهاااااااااااییییییییی اجیییییییی خودم

امیدوارم سال خوبی داشته باشیییییییییییییییییی
پاسخ: سلام گلم عید شما هم مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشین


ملیکا
ساعت13:18---28 اسفند 1392
سال خوبی داشته باشی وبه همه ارزوهات برسی
پاسخ:
میسی عزیزم

پاسخ: شما هم ایشالا سال خوبی داشته باشین و به همه ارزوهات برسی


نیلوفر
ساعت10:33---28 اسفند 1392
عید توهم مبارک رها امیدوارم سال خوبی رو داشته باش این بوس از راه دور دوست دارم
پاسخ: میسی گلمممممممم بوووووس برای نیلوفر خوتممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها