رستوران سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اینجا کافه رستوران گپ

به مدیریت اقااااااااااااااااسااااااااااااااااااااااااام

با تشکر از گلناز جون

ادرس پارک اب و اتش بزرگراه حقانی رستوران گپ

لطفااااااااااااپست زیر را کلیک کنید ببینید

افتتاح رستوران سام درخشانی



نظرات شما عزیزان:

پدیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی
ساعت21:07---19 ارديبهشت 1400
بسیار عالی

حمید
ساعت15:06---16 مرداد 1393
اگه غذا برای ما که تو سات براش تبلیغات میکنیم راگان باشه بازارش داغ میشه

شادی
ساعت1:19---2 فروردين 1393
چیییییی فرمودین ؟؟: دیزی؟؟؟ !!!منکه فقط کلله پاچه وکله جوش (شکلک سبز پررنگ !!)میخورم !!

نفرماییید !!!اصلا هرکی عالیجناب مارو بشناسه خوب میدونه که اون رستوران فقط زرشک پولو بامرغ وجوجه ی سوخته سِرو میکنه !!!!!
پاسخ: البته فک کنم مدیریت رستوران همه غذاها خودشون میخورن از شواهد امر اینگونه برمیاد نیس هنوز رستوران افتتاح نکرده وزنشون زد بالا


فاطمه جون
ساعت11:18---28 اسفند 1392
وای به آقا. درخشانی تبریک می گم حتما باید یه سربرم اونجا

اجی گلم پیشاپیش عیدتم مبارک امیدوارم سال خوبی رو شروع کنی وهمواره توی زندگی موفق وسربلند باشی
پاسخ: سلام عزیز دلممممممممم عید شماهم مبارک سال خیلی خوبی داشته باشین


سوسن
ساعت22:24---27 اسفند 1392
مرسی رها جون که هر دفعه پستای جدید و دیدنی برامون میذاری پیشاپیش عیدت مبارک آقای درخشانی پیشاپیش عید شمام مبارک امیدوارم کسب و کار خوب باشه
پاسخ:
میسی عزیزم

پاسخ: عید شما هم مبارک عزیزممممممممم


گلسا
ساعت19:59---27 اسفند 1392
خعلی جالبه!!!این مرده عکسشو تازه خودش منتشر کرده بعد فن پیجا زودتر از خودش پخش کردن!!!لابد خودش خواسته..
پاسخ: خخخخخخخخخخ بیا اینم کامنتت عزیزمممممممم


گلسا
ساعت19:47---27 اسفند 1392
جهت اطلاع عمومی دوستان این مرده اسمش نوید هستش!!!

ممنون رهااااایی!!!
پاسخ: خواهش گلسای من


سمیرا
ساعت15:54---27 اسفند 1392
سلام

رها نمیدونی این پسره کیه من یه چندتا عکس دیگه دیده بودم که پیش داداشی بود

ماشالا هر جا میری حرف از رستوران

باز هم تشکر میکنم
پاسخ: نمیدونم اسمشو گلمممممممم


طناز
ساعت15:18---27 اسفند 1392
آپم با متن مجله پیشخوان
پاسخ: اومدممممممممممممممم


شادی
ساعت15:07---27 اسفند 1392
این خانومه توپولوف کیباشند ؟؟؟؟بفرستینشون رستوران بصرف نوشیدنس مخصوص !!!من خودم تیمییییییز از خجالتشون درآم!!!
پاسخ: اینجوری پیش بروید هرکول پوارووووووو شما را به عنوان یک قاتل زنجیره ای اخر کشف میکندااااا خخخخخخخخخخخخخخخخ


سارا
ساعت13:05---27 اسفند 1392
سلام دوستان, نازنین خانم:آقای درخشانی رو تو سریالهای زیادی دیدیم شاید شما خیلی اهل تماشای سریال نیستین!راستی قبول دارم کهخانم نویسنده اون سایت زیباست چون بدون جراحی و آرایش غلیظ جذابه ولی آقای درخشانی هم بدون اینکه مثل بعضی بازیگرا ابرو برداره و دماغ عمل کنه زیباست
پاسخ: سلام سارا جان


شادی
ساعت11:51---27 اسفند 1392
اووا سلاااااااام !!من بیف استروگانوف و شینسل و راتاتوی هندی موخخخخخوووواااام !!!!از کودوم ور باس برم حالا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟=D D آآآآآااوووورییییینننن !!
پاسخ: خخخخخخخخخخخ اینا که گفتین چین؟؟؟؟؟؟؟؟ما فقط دیزی داریم خخخخخخخ


نازنین
ساعت11:47---27 اسفند 1392
سلام عزیزم یادته یه بار گفته بودم سام خیلی هم بازیگر خاصی نیست؟تازه رفتم سایت آرتیست ویکی آدرسش این بود:

artistwiki.seeme.ir

وووووی یعنی فک کنم تو مقاله اسم کلی فیلم و سریال واسه سام نوشته بود فک نمیکردم اینهمه فیلم بازی کرده باشه بابا دم داداش سام گرم!

البته ناگفته نماند به نظرم مدیر اون سایت خیلی از سام قشنگتر بود اینو گفتم که بگم تعریف بیجا بخاطر قیافه سام ازش نکرده عکس خودش از سام خوشگلتره ولی واقعا تعجب کردم سام اینقد پرکاره آفرین
پاسخ: سلام نازنین جان.......بله سام حدود18ساله که بازی میکنه......میسی که ادرس سایتو بهم دادی......


مرضیه
ساعت10:23---27 اسفند 1392
سلااااااااااام رهااااااااایی

میسی عزیزدلم

پس یعنی دیگه افتتاحش کرده اینجا رو؟

به سلامتی ایشالا
پاسخ: سلام عزیزم ایشالاااااااااا موفق باشن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها