سام درخشانی در داراوندار
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

یک دیالوگ از سام درخشانی درسریال دارا و ندار

نصرت=سلام حاج اقا ساسان خیر هستم از خیرین به نام

عکسها با تشکر از پرند جون ادرس وبش روی عکسها هست



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت22:57---24 اسفند 1392
نه امشب نشون نداد من منتظر موندم ولی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد رو نشون دادنمیدونم چرااااا

مرضیه
ساعت22:40---24 اسفند 1392
منم ندیدمش
تکرارشو فردا12:30 میبینیم


مرضیه
ساعت22:36---24 اسفند 1392
سلااااااااااااام رهاااااااااااایی جونم





آخ جووووووون من می میرم واسه نقش نصرت ملقب به ساسان خیلی بامزه بود خدایی البته تو همه ی فیلماش حرف نداشته بازیش ممنوووووووووونم رهااااااااجوووووووووونم
پاسخ:
سلام عزیز دلممممممممممم

پاسخ: امشب ندیدم نشون داد عایاااااااا؟؟؟؟


نیلوفر
ساعت22:13---24 اسفند 1392
رها جون کجاااایی
پاسخ: هستم عزیز دلممممممم


گلسا
ساعت21:27---24 اسفند 1392
آقاااااا فقط آقااااا سااااااام

شکلک رو به رو جملتو که دیدم،همونی که سر تکون میده خعلی خنتیتم!!!

تنک یو رهااااااایی!!!
پاسخ: اره خودمم خیلی دوسش دارم


فاطمه جون
ساعت20:11---24 اسفند 1392
بنظر فیلم باحال میادا

ممنونم رهای گلم...
پاسخ: خواهش عزیزمممممممم


ملیکا
ساعت19:34---24 اسفند 1392
سلام ابجی مرسی ازعکسا رهایی رمم پاک شده ریکاوری نمیشه بخوام دوباره اهنگ بریزم چی کارکنم
پاسخ: نمیدونم عزیزمممممممم


نیلوفر
ساعت19:03---24 اسفند 1392
ما مخلص اقا نصرت ببخشید ساسان هستیم عکسای با حالیه میزارم اینستا باشه
پاسخ: بزار عزیزممممممم اما با ذکر منبع وب پرند بزار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها