درخشانی خیرابی رستوران
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

1-گارسون=اقایون چیز دیگه ای میل ندارین بخورین؟؟؟؟

2-سهیلی زاده=پسرم فرید جان بیدار شو اوای باران چندماه تموم شده

3-رها= فقط اقاااااااااااااسااااااااااااااااااام

4-تشکر از شکیلااااااااااااجونم ادرس وبش روی عکس میباشد



نظرات شما عزیزان:

ساینا((تنها عشق سیاوش))
ساعت3:28---12 خرداد 1393
مرسی رها جونم
پاسخ: حواهش عزیزم


ساناز((تنها عشق سیاوش))
ساعت18:33---11 خرداد 1393
مال 25فروردین
پاسخ:
ممنونم عزیزم دراولین فرصت پاکش میکنم

پاسخ: عزیزم حذفش کردم..باور کن خیلی گشتم تاپیداش کردم


ساناز((تنها عشق سیاوش))
ساعت3:42---11 خرداد 1393
سما خانم به سیاوش فحش میده و شما کامنت اونو ویرایش نمیکنین اونوقت چرا؟
پاسخ:
عزیزدلم حتما کامنتشو ندیدم...ببین تاریخ کامنتش مال چه ماهی هست من بگردم لابلای کامنتها پیداکنم حتما حذفش میکنم

پاسخ: چون این پست مال خیلی وقت پیشه هرچی میگردم خودم پیدانکردم


ساینا((تنها عشق سیاوش))
ساعت3:29---11 خرداد 1393
به اون سما خانم بگو درست حرف بزنه تا منم مودبانه تر کامنت بزارم

ساینا((تنها عشق سیاوش))
ساعت17:59---8 خرداد 1393

......... ..............


پاسخ: لطفاااااااا یکم مودبانه تر کامنت بزارید من مجبور نشم ویرایش کنم


سوسن
ساعت22:48---23 اسفند 1392
خوشبحالتون بچه ها این اینستا گرام که هیچ ینی هیچ جوری نمیتونم با آقا سام در ارتباط باشم؟هــی ی ی ی ی ی خـــــدا. . .
پاسخ: نه فقط اینستاگرام دارن عزیزمممممممم و کامنتهای طرفداراشون میخون.........ویکی از وبهای حامیشون که سر میزنن و 4 تا کامنت گذاشتند.........وب my star.........لینکش سمت راست وبم نگاه کنی پیداش میکنی فقط مای استار رفتی تو دوتا پست اول کامنت نزار چون ثابت هستند از پست سوم کامنت بزار و دفعه اول بگو که طرفدار سام هستی و تازه با مای استار اشنا شدی .........همه طرفداراشون تقریبا اونجا هستند کمکم با بچه ها اشنا میشی خیلیهاشونم وب دارن


گلسا
ساعت22:08---23 اسفند 1392
همه فهمیدن از بس پیجت بازدید داره!!!!حالا الان 36 نفر آنلاین داری...منهای من و نیلوفر 34 نفر دیه هم فهمیدن!!!!!واااای...من که اینستامو یه روزه خرااااف کردم!!!این معملا هم تو عیددددد کلی تکلیف دادن!!!اینستا رفت واسه تابستون!!!!!رهااااااا تو عید نمیتونی بیای اینترنت؟!؟!یعنی به زودی خداحافظی تا بعد مسافرتت عاااااایاااااا؟!؟!؟!؟!
پاسخ: اره فک کنم نتونم بیام .......تازه از فردا هم کمتر میام اخه این مدت مامانم اینا نبودن من تنها بودم همش پا نت بودم ......... همش بیام پای نت مامانم ناراحت میشن میگن چشات داغون کردی


نیلوفر
ساعت21:58---23 اسفند 1392
رفتم کامنت گذاشتم منظورم از بچه مهناز بود خخخخخخ
پاسخ: ای بابا همه فهمیدن که.........یادتون باشه شوماها همه سربازهای منید و حفظ اسرار نظامی باس در اولویت قرار بگیره............خخخخخخخخخ عزیزمی افرین هرازگاهی براشون کامنت بزار و بخواه بیان پیجتو ببینن ایشالامیان برات لایک میزنن


مرضیه
ساعت21:57---23 اسفند 1392
سلاااااااام بر عزیزدلم رهااااااااااایی جووووووونیه خوتم قلبوووووووننت برم من





واقعا گل گفتی رهایی این سیاوش خیرابی گمونم تا 20 سال آینده هم تو فاز فرید بمونه


آخه یکی نیست بهش بگه بشر اون فیلم بود و تموم شد دیگه بیا بیرون از نقشت


آقااااااااااااسااااااااام رو ببین یه نمه یاد بگیر ازش فداش بشم الهههههههههههی
پاسخ:
سلام عزیزممممممم حالا 20سال دیگه هم فرید از خواب بیدار شه غنیمتیه.......

پاسخ: نه عزیزم با گوشی نمیتونم بیاممممممم.......سعی میکنم روزی یکبار سربزنم اما شاید نتونم کامنهتاتونو سریع جواب بدم.......و اگه بریم چندروزی سفر دیه نمیتون بیام نت...........منم دلم براتون خیلی تنگ میشه


نیلوفر
ساعت21:29---23 اسفند 1392
واقعا که این فرید فقط اقای خودم رها بیا این بچه داره از استرس میترکه کجاییی
پاسخ: الان بچه شومایی یا فرید؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخ...............عزیزمی نیلوفر جان هر ازگاهی تو اینستا اقاسام کامنت بزار بگو بیان پیجت ببینن تا بدونن داری فعالیت میکنی ایشالا لایک هم بزنن برات


گلسا
ساعت20:56---23 اسفند 1392
رهااااا!!!!خاک برسرم!!!!!!!هوشم تو حلقممممم!!!یعنی هوشم شده مث هوش فرید!!!
پاسخ: خخخخخخخخ هوشت تو قلبمممممممممممممممم نفسمی


مهناز
ساعت19:58---23 اسفند 1392

پاسخ:

باشه عزیزممممممممممممممممممم

متوجه هستممممممممممممممممم

پاسخ:
عزیزم اگه اکشالی نداره همینجا برام به صورت خصوصی بفرست فقط تیک خصوصی بزن اخه ایمیلم خرابه

پاسخ: عزیزم ممنون که گفتی............اما فککنم بعضی از استادها هم هستن که اینجوری نیستن.....وقتی اعتراض میکنیم یک علامت میزنن و اصولا من خودم روی برگه های چندتاازبروبچ اعتراض زدم و استاد بهشون نمره اضافه کرد ........البته همیشه هم اعتراضها ممکنه دیده نشن بنابراین تاثیر ندارن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها