پوریاپورسرخ و مجیدواشقانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس تقدیم میشه به رزا جوووووووونم و نفس جوووووووووووووووووووونم

عمرا دیده باشید

اما متاسفانه اینقدر دیر تشریف میارن وب مااااااااااا که عکس لو میره



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت0:20---25 فروردين 1393
خیلی عکس قشنگیه وجدیده

تاحالا ندیده بودمش عاشق عکس شدم
پاسخ: خوش اومدین


نفس
ساعت22:53---21 اسفند 1392
مرسی رهایی. من کلا آدم خیلی خوبی ام. همه رو دوست میدارم. هم سام و هم دکتر پوریا و هم پندار و هم اشکان رو. تینا آخوند تبار و الناز حبیبی و حدیث میرامینی رو هم میدوستم.
پاسخ:

افرین بس خودت خوفی عزیزم......راستی پست نفیسه روشن و همسرش دیدی اقا پندار توش بوت.........منم دکتر پوریا اقاااسااااااااااااام هومن برق نورد و بیزن بنفسه خواه میدوستم خخخخخخخخ خانومها الناز حبیبی سیما تیرانداز مریلا زارعی و..... میدوستم

پاسخ:
اقای کامبیز دیربازم خیلی میدوستم

پاسخ: دیه نفس جون میدوستم


رزا وطن پور
ساعت14:44---21 اسفند 1392
سر میزدم رهایی. نظر نمیذاشتم. آخه آقا سام خوشتیپه دیگه. حرفی هم توش نیست.
پاسخ اخی عزیزممممممممم فک کردم مشغول خونه تکونی عیدین.....راستی امشب شبکه تهران ساعت 9 عاغااسااااااااااام دعوتن


رزا وطن پور
ساعت20:37---20 اسفند 1392
سلام رها جونم. دستت درد نکنه. خیلی زحمت میکشی گلم.


مگه نفس هم دکتر پوریا رو میدوسته؟
پاسخ
نمیدونم نفس گف تخیلی ها میدوسته......فککنم یک دفعه گفت مجید واشقانی دوست داره..........راستی چه عجب اومدین وب من راه گم کردین دیگه دکترپوریا داشت دلخور میشد خخخخخخ

پاسخ: سلام یادم رفت بکنم.خخخخخخ سلام رزا جونم


فاطمه جون
ساعت20:04---20 اسفند 1392
ممنون اجی گلمخیلییییییییی. خوشگلنواقعا ممنونم
پاسخ خواهش میکنم عزیزم


گلسا
ساعت16:36---19 اسفند 1392
ای جلب!!!منم دیده بودم!!!کلااااا من تو اینستا همم!!!

فقط آقااااا ساااام!!!

واشقانی خوفه،دکتر پورسرخم خوفه ولی دکتر سام صدر یه چیز دیگست!!!!
پاسخ: خخخخخخخ این رزا و نفس کوجان بیان تشکر کنن ازم خخخخخ


سحر
ساعت16:15---19 اسفند 1392
معلومه که مال آخرین شاهکار نجفیه .

راسته میگن شبکه 5 قزراره دوباره پخش کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنون رها
پاسخ: چی ماتادور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اوااااااااااااااااا


نیلوفر
ساعت10:31---19 اسفند 1392
عکس با حالیه تا حالا ندیده بودم
پاسخ اخه دیشب پوریا گذاشتتش اینستایش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها