سام درخشانی در استدیو اوازه
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

برای تماشای انلاین برنامه استدیو اوازه با حضور سام درخشانی به ادرس زیر بروید

وقتی تلویزیون دیدید روش کلیک کنید

بعد موس کامپیوتر اون پایین تلویزیون ببرید تا یک نوار منو بیاد پایین تلویزیون

بعد روی HDکلیک کنید بعد بزنید500K

بعد دیگه قطعو وصل نمیشه

اگه هر از گاهی هم یک لینک اومد روی تلویزیون روی فیس بوکش کلیک کنید

ایشالااااااااااااا بتونین ببین

روی لینک زیر کلیک کنید

www.telewebion.com/fa/episode/info/1130109/%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%87%D9%86%D9%88%D8%B2-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%86%D8%B4%D8%AF%D9%87/%D9%82%D8%B1%D8%B9%D9%87-%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AC-%D8%A2%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%87

اما راه دوم اینکه روی لینک زیر کلیک کنید

بعد از لوگوهای شبکه دیدین روی شبکه اول کلیک کنید تا زیرش خط سبز بشه

بعد از روی تقویم سمت راست صفحه تاریخو روی16اسفند92 تنظیم کنید

بعد بزنید ارشیو ساعتی(همون بغله تقویه قرمزه)

بعد از روی منوهایی که میاد ساعت20و27دقیقه انتخاب کنید اقای سلوکیم عکسش هست

روی لینک زیر کلیک کنید

www.telewebion.com/fa/vod#hourly

 عکسهای این پست با تشکر از سحر جون مدیر وب  my star

ادرسها هم باتشکر از خودم(رها) و گلسا جون



نظرات شما عزیزان:

مرضیه
ساعت13:06---18 اسفند 1392
نمیدونم چرا نمیشه البته درسته با زحماتی که تو و سحر کشیدید واقعا حس کردم همشو دیدم با اون متن باحالی که تو نوشتی

دست گلت درد نکنه عزیزدلم فداااااااااااااااااات
پاسخ: خواهش عزیزم.....نمیدونم چرانتونستی ببینی چندتاازبچه هاتونستند ببینن........


مرضیه
ساعت0:34---18 اسفند 1392
سلااااااااام رهاجووووووووووووونم



رهاااااایی هرکار کرم نشد ببینمش همه ی راههایی که گفتی رو رفتم ولی انگاری قسمت نیست
پاسخ: نمیدونم چرا نمیشه عزیزم ولی خوب همش15دقیقش اقاسام بودن سحرجونم که تکتک لحظه ها عکس گذاشته


شادی
ساعت22:48---17 اسفند 1392
مخُب بسه دیگه !!!نازی گگگه نکن شادی ججونم !! اصلا بهتر که بعد از اون عسکه دخترخانومه بوووووووووووووووققق ندیدم !!!شکلک شدیداا عصباااااااااااانیییییییییییییی ی !!!

مسی رها جججون !!

محض !!!!محض ریاضی ؟؟؟؟
پاسخ: هیچکی باورش نمیشه ارشدمحض ریاضی دالم خخخخخخخخخ بس ادبیاتم خوفه ریاضیم ضعیف خخخخخخ اون دخمله چیقدم زشت بودن همش تغسیر مهلا بانئه شوهرداری بلت نیس خخخخخخخ


شادی
ساعت22:46---17 اسفند 1392
منم ندییییییییییدمممممممممم !!!آآآآآآآآییییییییییووو وووووووووووووووووووووووووووووو نننننننننننننننگگگگگگگگگ......خ
پاسخ:
منم ندیدم از این لینکها مشاهده فرمودم خخخخخخ

پاسخ: خوب حالا یکروز میریم خونه مهلاااااااااااابااااااااانو اقاااا میبینیم خخخخخخخخ


پریسا
ساعت21:52---17 اسفند 1392
رها جون آنلاین میشه دید ولی من نمیخوام آنلاین ببینم این داداش فضولم اذیت میکنه...میخوام دانلود کنم

دانلود منیجر دارم ولی نمیدونم چرا پلی که میکنم نمیاد دانلود منیجرم!!!!

میشه کمکم کنی عایا؟؟
پاسخ: پریسااااااااااااا جان دان نمیشه بکنی از این سایت مگه عضو باشی فدات شم بخاطر همین احتمالا دانلودمنجرت نمیات.........بنظرم یک رشوه ای چیزی به داداشت بده در عوض اون یک ساعت تنهات بزاره همش37دقیقه هست برنامه گلممممم


گلسا
ساعت21:18---17 اسفند 1392
مدونم!!!!چی فک کردی!!!!بهار تو اینستا از آقااا تشکر کرد!!!!!بعله!!!!!
پاسخ: خیلی دلت بسوزه اینستا دالم خوتم با چشام لایک مبارکشونو دیدم خخخخخخ


گلسا
ساعت21:10---17 اسفند 1392
اصننننننن حرفشو نزنین!!!!!آقااااا ساااام با ته ریششششش....


سیبیلم هر وقت خواست بزاره با ته ریشششش...


کلااااااا ته ریشششششش...
پاسخ:
با ارش برهانی هم همین مدلن دیه!!!!!!!!!!خخخخخخخ

پاسخ: راستی یکی از عکسای استدیو اوازه اقاسااااام لایک زدن تو اینستا بهار.............همون که دارن پاکت باز میکنن بهار جون گذاشته بوتش اینستاش


مهلا( بانو)
ساعت20:46---17 اسفند 1392
رهاییییییییییییییییی اقا سر همون پاره ای از مسائل که شما در جریانش هستی و منجر به قهر شد با بانو لج کردن و ریش و سبیلو اون مدلی کردن و از خونه زدن بیرون

وگرنه قبلش مثل اون عکسه که با برهانی گرفته اون شکلی بود

به منم نگفت کجا میره که یهویی تو شبکه یک دیدمش
پاسخ: بگید همیشه همون مدل اون عکسه باشن منم توس دارم خخخخخخخ درمورد پاره ای ازمسایل هم باس بگم اون تحفه خانوم خیلیم بیریخ بوت نکبت اییییییییییییش!!!!!!!!!!و در ضمن راشون ندین تو خونه تا مدل همون عکس 44444444444444بشن خخخخخخ


مهلا( بانو)
ساعت19:03---17 اسفند 1392
رهاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا





با این ادرس نمیتونم ببینم همش اولش قطع و وصل میشه





وسطشم که دیگه کلا قطع میشه


به اقا بگو یه کاری نکنه بانو مهلا اون روی.... بالا بیاد
پاسخ:
مهلا بانو توضیح دادم که HDبزارید روی500k قشنگ نوشته بالای لینک اولو بخونید(وطبق همون عمل کنید) برای منم قطعووصل میشد اینکاراکه کردم درس شد.......باااااااانو من تا4صب تو نت بودم تا این عالیجناب شما پیدا کردممممم دوباره چاق شدن بدون ریشم عالیجناب خیلی کوشولو میشن خخخخخخ

پاسخ به اقاتون بگید سبیل بهشون میات!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخ


فاطمه جون
ساعت18:53---17 اسفند 1392
واییی. دستت. دردنکنه آجیه. گلم مرسی من درودب. در دنبالش میگشتمممنونم آجی. گلم


پاسخ: خواهش میکنم عزیزممممممممممم


مبینا
ساعت17:53---17 اسفند 1392
مرسی رها جونننم قربونت برم مرسی از اینک ه ادرس اینستا مو گذاشتی و بابت اون متنه هم مرسییییییییی
پاسخ: سلام عزیزممممممم خواهش میکنم لطف داری


گلسا
ساعت16:00---17 اسفند 1392
ممنون گلسایی،خوشملم،فدامدات،بوس بوس!!!!!!!

ممنون رهاااااایی

آقااااا فقط آقااااا سااام


پاسخ: دست گلسا خانوم درد نکنه این رها هم هر کی هست دستش درد نکنه خخخخخ اقاااااااااااااااافقط اقااااااااااااااساااااااااااااااام


سحر
ساعت15:47---17 اسفند 1392
وااای مرسی رها جونم آخرش تونستم ببینم .
پاسخ خوب خدا رو شکر عزیزم


طناز
ساعت14:31---17 اسفند 1392
مرسیییییییییییی

احساس میکنم دوباره چاق شده
پاسخ: اره گلممممممم منم فککنم یکوچولو دوباره چاق شدن


مرضیه
ساعت13:59---17 اسفند 1392
لینک اولی رو که میرم تلویزیون نیست توش





جهت مشاهده این شبکه با استفاده از دستگاههای موبایل / تبلت ، مشترک سایت شوید.


فقط اینو نوشته
پاسخ
اره عزیزم منم میرم اینو نوشته اما چند لحظه بعد درست میشه و تلویزیونه میاد........فککنم سرعت نتت خیلی پایینه........بیا وب مای استار متن صحبتهای اقاسام نوشتم سحرجون گذاشتن وب

پاسخ من الان دوباره رفتم ادرس اولی حدود 2 دقیه بعد کامل باز شد عزیزم یکمی طول میکشه عجله نکن


مرضیه
ساعت13:50---17 اسفند 1392
رو اولی که میرم نمیدونم دقیقا باید کجا برم


دومی هم که میرم میارمش یه کادر میاد ولی متأسفانه پخش نمیکنه و ارور میده
پاسخ:
عزیزم رویلینک اولی کلیک کن یک صفحه باز میشه یک تلویزیون بزرگه تو اون صفحه (تو همین پخش میشه دیگه نباس جایی بری)صبر کن تا علامت فلش بیاد روش کلیک کن برنامه رو نشون میده(اگه گیر کرد و پخش نشد کارهایی که بالای لینک اول گفتم انجام بده)

پاسخ: روی لینک دومی هم که بری باید اون کارهایی که بالای لینک دوم نوشتمو انجام بدی تا بتونی ببین وگرنه اره یک کد ارور میده


مرضیه
ساعت13:21---17 اسفند 1392
انگاری قسمت نیست من ببینمش هر کار میکنم بازم نمیشه که نمیشه

رو اولی که نمیتونم برم

دومی هم ارور میده
پاسخ: سحر تمام عکسای این برنامه تو مای استار گذاشته!چرا ارور میده من و سحر که تونستیم ببینیم!روی اولی کلیک کن باز نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟یک وقتهایی سایتشون خرافه


سحر مای استار
ساعت12:51---17 اسفند 1392
سلام رها جونم من الان با گوشی اومدم نمیتونم درستش کنم بعدا درستش میکنم مرسی
پاسخ باشه عزیزمممممممممم


مرضیه
ساعت2:02---17 اسفند 1392
هرکار میکنم نمیشه ارور میده آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ الان درست شده دوباره طبق انچه گفتم نیگاه کن عزیزممممممممممممم


گلسا
ساعت1:44---17 اسفند 1392
آخه شماها یک نصفه شب بیدارید؟؟؟؟

فک کردم فقط خودمم!!!!!!

من هنوز خودم ندیدم!!!!!!!!!!!!!!!

ولی واسم خوب میومد!!!!!!!
پاسخ: من که مدرسه ندارم خو بیدارممممممممم................خوچ بحالت


مرضیه
ساعت1:06---17 اسفند 1392
فدااااااااااااااااااای تو عزیزدلم شبت خوش



خداکنه فردا درست بشه
پاسخ: ایشالااااااااااا درست میشه.........یک لینک دیگه هم پیدا کردم گذاشتم اونم امتحان کن


مرضیه
ساعت0:46---17 اسفند 1392
میره تو صفحش اون قسمت که عکس محمد سلوکیه میاد ولی باز نمیشهمیدونستم شانس ندارم
پاسخ: تا فردا درست میشه!الان برای منم یک دقیقه میره جلو ولی تصویر استپ میشه فقط صدا داله!!!!!!!!!!خخخخخخخخخ برو بخاف تا فردا صب درس میشه من خودم برنامه گلخانه کامبیزدیرباز اومده بود براحتی همین سایت دیدم یکمی طول مکشه تا درست روی سایتشون اپلود شه!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخ رهااااااااااا بهت قول میده بوس شببخیر عچقممممم


مرضیه
ساعت0:40---17 اسفند 1392
رها واسه من اصلا نمیادش
پاسخ: روی لینک کلیک میکنی اصلا صفحه باز نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب اکشال نداله سایتشون تاهمین چندساعت پیش خراف بود تازه درس شده منم هی قطع و وصل شد دیم الان راحت بخاف فردا قشنگ درست میشه عزیزم


مرضیه
ساعت0:36---17 اسفند 1392

پاسخ: اوااااااااااااااااااااا الان لینکش گذاشتم دیه چرا گریه هی قطع و وصل میشه اما اکشالی نداله تحمل کن یک دقیه یک دقیه میره جلو اقاااااااااااااااسااااااااااااااام میشه دید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها