عکسهای قدیمی سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 


عکس بالاااااااااا با تشکر از کیانا جوووووووووووونم

بروبچ بزارید اینستا ببینید اقاااااااااااااساااااااااااااااام لایکش میزند عایاا؟



نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت2:17---2 فروردين 1393
به مدیر این وبلاگ درخواست دوستی میدم

خواهش میکنم بپذیر خیلی لازمت دارم
پاسخ: ببخشید متوجه نشدم


شادی
ساعت1:25---16 اسفند 1392
خخخخخخخخخخ !!!اون نظرم ماله این عسسسکه بوت !!!بپخشین الاهی رههها ججونه اجیججیجیجیجیم !!اشتباشد!
پاسخ: خو اکشالی نداله


نیلوفر
ساعت21:18---15 اسفند 1392
خیلی خب ببین رو عکسم که کلید کنی پایینش چند تا مربع ریز ابی که بهم چسبیده هست یکم صبر کن ببین میشه یانه
پاسخ: نیلوفر پیجت برام باز نمیشه پیام میده this user is privite فککنم خصوصیش کردی


نیلوفر
ساعت20:38---15 اسفند 1392
چرا همونه امکان نداره پانته آ لایک کرده عکسامو تازه کامنتم گذاشت 48 تا عکس گذاشتم همین الان برای توهم تو اینستات کامنت گذاشتم برو بخونش
پاسخ:
خخخخخخ چرا من نمیبینم الان میرم ببینم چیکار کردی شومااااااااااااا

پاسخ: نیلوفر پیجت برام باز نمیشه پیام میده this user is privite فککنم خصوصیش کردی


نیلوفر
ساعت17:58---15 اسفند 1392
مطمئنی مگه میشه
پاسخ: اره الان دوباره هم نگاه کردم عکسی نبود......مگخ پیجت این نیست samdrakhshani عکسی که اقاسام باتفنگ هستندهم انتخاب کردی اما عکسی تو پیجت ندیدم


نیلوفر
ساعت16:26---15 اسفند 1392
خودم درستش کردم مییییسی این عکس سام درخشانی در باغ رو گذاشتم تو اینستام برو ببین
پاسخ: عزیزم رفتم اینستایت اما عکسی ندیدم


نیلوفر
ساعت12:59---15 اسفند 1392
رها برای اینکه عکس بزارم تو اینستا ی خودم از اقاااا ساااام باید چیکار کنم
پاسخ: من بلد نیستم عزیزممممممممم از پانته ا تو اینستاگرامش بپرس ادرسشو که میدونی؟لینکش من گذاشتم تو پیوندهای روزانه ام


نیلوفر
ساعت12:12---15 اسفند 1392
واااای عکس پایینی رو ندیده بودم باحاله میییییییسی

مهلا( بانو)
ساعت11:25---15 اسفند 1392
نه دیگه زیاد قربون صدقه اش رفتم روش زیاد میشه



یه ذره ام اون قربون صدقه بانو بره خوب

چی میشه ؟؟؟؟
پاسخ: بروید وب کیانا ببینید اقابجای قوربون صدقه رفتن بااااااااااااااااااانو چکار که نکردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخ


مرضیه
ساعت11:23---15 اسفند 1392
آخ جوووووووونم دوباره رهااااااااااجوووووونم آپ کرد و عکسای خوشمل آقااااااااااااااسااااااااااااا م جوووووونیم رو گذاشتو منو ذوق زده کرد فدات

دست گلت درد نکنه رهااااااااایی

این عکس پایینیه چه بامزه ست رهاجونی نمیدونی مال کی هستش؟
پاسخ: سلاااااااااام عزیزم نمیدونمممممممممم مال کی هست ولی بیشتز از25 سال بنظرم ندارن تو این عکسه


مهلا( بانو)
ساعت11:14---15 اسفند 1392
چی بگم ؟؟؟؟؟؟



نمی دونم چی بگم
پاسخ: اواااااااااااااااا طبق معمول قوربون صدقشون بروید!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخ


نیاز
ساعت11:00---15 اسفند 1392
سلام

ممنون رهاااااااااااااجون
پاسخ: سلام عزیز دلممممممممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها