سام درخشانی و ارش برهانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

 

این عکسه چیقده قشنگه

بروبچ بفرمایید اب قندددددددددددد

اقاااااااااااااااااااااسااااااااااااااااااااااااااااااام

این عکسو اقاااااااااااسااااااااااااااااام گذاشتند اینستاشون و نوشتند

Mano arash borhanie aziz....444444444444444444444

رهاااااااااا=این عکس رکورد عجیبی تو لایک خوردن زد

عکس زیر را اقای برهانی گذاشتند تو پیج خودشون

با تشکراز samderakhshanifans و  samderakhshanifan

 



نظرات شما عزیزان:

مرضیه
ساعت1:58---14 اسفند 1392
سلاااااااااام رهاجووووووووونم واقعا؟کدوم شهر میخوان برن؟کدوم برنامه؟؟
پاسخ: دزفول فککنم رقیه تو مای استار گفته بود


نیلوفر
ساعت0:07---14 اسفند 1392
سلام رهایی امروز اصلا وقت نکردم بیام تو سایت داداشی جواب نداد
پاسخ: نه عزیزم اگه جواب بده یک ملت خبردار میشن


مهلا( بانو)
ساعت22:58---13 اسفند 1392
رهاااااااااااااااااااااااااااا اااا گوش دادی اهنگ اندی روووووووووووووووووووووووووو؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بله که گوش دادمممممم خیلیم باحال بوت میسی که گفتی!!!!!!!!!!!بااااااااااااااااانو تو مای استار گفتن اقاااااااااااااساااااااااااااااام با این بارون میره خوزستان فرداشب!!!!!!!!!!!!(رقیه تو کامنتها گفته)!!!!!!!!!!!!مواظب باشین کاری دست عالیجناب ندم!!!!!!!!!!اییییییییییییییییییییییییش از این بارون بدم میییییییییاتتت!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:

مرضیه
ساعت18:39---13 اسفند 1392
خیلی خیلی خیلی خوشمله این عکس

البته همیشه و همه جا و درهمه حال تکه آقاسااااااااااااااام جوووووووونیم فداش بشششششششششششم

راستی رهاجوووووونم به نظرت این عکسه رو بزرگ کنم بهتر نیست؟
پاسخ: اینم خیلی قشنگه ولی باس ارشو کات کنی منم این عکسو خیلی میدوستم! جواب کامنت خصوصیت=بگو چندسالته(البته اگه خاستی)اینکو دوسشون داری و ارزوی موفقیت براشون داری!فقط خودت جملاتتو بنویس که من عین همونو بزارم برات عزیزممممممم یک چیزی تو این مایه هاااا بنویس


شادی
ساعت17:28---13 اسفند 1392
خخخخخخخخخخخ!!!نبابا رها ججون !!من (نات اونلی ) خوافالو نیسسسم (بات آلسو)بیسیار کم خوابم !!ی سیستم آنلاین بیرون پیدا کردم به وب سحرجون سریدم !!گفتم تا شوما تمپلای خوافالو بیدارشید خوتم مدال طلای قهرمانی نفراببل المپیک دوهزار و چارده !!رو از آنِ خود کنم !!!
پاسخ: خخخخخخخ مدالاتون مبارکاااااااااااا باد!میگم این ارش برهانی بنده خدا از رنگو رفت بغل عالیجناب واستاده!!!!!!!!!!!!!!!


پانته آ
ساعت15:49---13 اسفند 1392
آقا سام تو سرما هم بی خیال نبستن دکمه اول بلوزشون نمیشن!!!!!خخخخخ

واسه کیانا توضیح دادم...

هر کی بلته که من وقتی با موبایل میرم اینستا بتونم لوگ اوت کنم،بهم بگه...من با موبایل میام نمیتونم لوگ اوت کنم..
پاسخ: چطوری لوگ اوت نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممکنه پسوردت لو بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوب از بهار طناز بپرس خخخخخخخخخ


ملیکا
ساعت15:14---13 اسفند 1392
وای چه قدرلاغرشده ابجی عکس بالایی واسه من وانمیشه
پاسخ:
الان دوباره اپلودش میکنم ایشالااااااااااااااا درست میشه عزیزمممممممممممم

پاسخ: دوباره اپلودش کردم تونستی ببینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مهلا( بانو)
ساعت14:11---13 اسفند 1392
خوب از کجا میفهمی که مثلا سام اون عکسو لایک زده ؟؟؟ مگه معلومه کی اون عکسو لایک زده ؟؟؟؟؟





نه عزیزم پیغامی ندارم
پاسخ:
اره یک گزینه هست باسم لایکر اونو باز کنی اسمهای اونایی که لایک کردن اون عکسو میبینی!البته باید عضو اینستا باشی و از طریق گوشی بری تا بتونی ببین!من اینستاگرام ندارم (مال گوشی)اینستاگریل(برای کامپیوتر)دارم بخاطر همین نمیتون پیچ خودمو تو اینستا اپ کنم (یعنی عکس بزارم اینستا)فقط میتونم از بقیه امکانات اینستا استفاذه کنم لایکهای بقیه ببینم لایک بزنم کامنت بزارم و.......

پاسخ: وقتی تو عکسی لایک کنی اسمت ثبت میشه بعد هر کی اینستا عضو باشه میتونه با زدن گزینه لایکر اسم بقیه دربیاره


مهلا( بانو)
ساعت12:54---13 اسفند 1392
راستی رهایی اهنگ تو رو تنها نمیذارم اندی رو گوش کن



محشرههههههههههههههههههههه میری تو رویا
پاسخ: خخخخ بانو رهااااااااااااا هویجوری تو رویا هست!!!!!!!!خخخخخخخخ تو نوشته هاشو فیلمنامه هاش!!!!!!!!!خخخخخخ وای بحال این که از این اهنگها بگوشه خخخخخخخخخ ولی حتما دان میکنم گوش میکنم راستی مهلا من تو اینستا نمیتونم عکس بزارم فقط میتونم لایک بزنم یعنی یک قلب هست روش کلیک میکنی میشه قرمز!یعنی من این عکسو دوست داشتمی!!!!!همه عکسهای اقا سام لایک زدم بغیر اونی که بارون گرفتن ایشششششش از بارون بدم میات با اون فرید! راستی اقاسام گاهی پیج طرفداراشون میرن بعضی عکسه رو لایک میزنن یعنی اون دکمه قلب فشار میدن یعنی این عکسو دوست دارن راستی مهلا جوووووووونم اگه پیغوم پسغومی برای اقااااااا داشتین بگین براشون ببرم!


مرضیه
ساعت12:27---13 اسفند 1392
واااااااااااای رهاااااااااایی ببین چه کرده سام جوووووووونیم با این عکس خوشملش تو 16 ساعت3911تا لایک ایول داری عالیجناب اساسییییییییییی قربوووووووووووووونت برم الهههههههههههی


پاسخ: مرضیه جوووووووووونم تو کمتر از یک ساعت اینقدر لایک خورد به فاصله ربع ساعت بین کامنتهای من2500لایک اضافه شد............خیلی عکسشون خوشگله...........


نیلوفر
ساعت0:15---13 اسفند 1392
این یکی رو دیده بودم اینستا
پاسخ: اره کامنتتم دیدم نیلو دمت گرم چه باحال کری میخونی!!!!!!!!!!!برو تو اینستا پانته آ ادرسش تو لینکهای روزانه من هست بهش بگو پرسپولیسی ها رو شستی انداختی رو بند خوشحال بشه...............دمت گرم خیلی خندیدم..........فعلا شب بخیر


مرضیه
ساعت23:20---12 اسفند 1392
وااااااااااای مرسییییییییییییی رهاجوووووووونمفدات عزیزدلم

خیلی لطف کردی من که از شانس بدم تو اینستا عضو نیستم و نمیتونم کامنت بزارم ولی خب تا تو رو دارم غم ندارم اینجا کامنت میزارم



وااااااااااااااای که چقده این عکس خوشمله

نمیتونم حسمو تو اون لحظه که این عکسو دیدم بیان کنم تا مرز سکته رفتم

فقط میگم یه کلام به قول تو رهاجوووووونم"آقا فقط آقاااااااااااااااااااا سااااااااااااااااام جووووووووووووووووووووونیم


پاسخ: خخخخخخخخخخ میخای اینو از طرفت بزارم اینستا؟؟؟؟؟؟منم باور کن سکته زدمااااااااااااااااا خوابم از سرم پرید!!!!!!!!!!!!!!


نیلوفر
ساعت23:15---12 اسفند 1392
من اینو ندیدم اینستا وااااااای اون اب قندو بد من
پاسخ: اب قند با دوز بسیار بالاااااااااااااااااااااااااااااااااااا بفرما یکمیشو واسه رها هم بزار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها