Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

گروه توليد مجموعه تلويزيوني «کيميا» که اين روزها در جنوب کشور و در خرمشهر و آبادان مشغول تصويربرداري هستند با حامد بهداد براي ايفاي نقش شهيد جهان آرا به توافق اوليه رسيده اند. بهداد در حال حاضر مشغول بازي در فيلم سينمايي «چهارشنبه خون به پا» که گويا قرار است با هماهنگي با گروه توليد اين فيلم به مدت چهار روز مقابل دوربين «کيميا» رود. مهراوه شريفي نيا، پوريا پورسرخ، حسن پورشيرازي، آرش مجيدي، سيدمهرداد ضيايي، رضا توکلي، علي شادمان، عطا عمراني، امير کاظمي، کاظم هژيرآزاد، حسين توشه، کوروش زارعي، شهين تسليمي، آشا محرابي، سودابه بيضايي، فريبا طالبي، نسرين نيک، وحيد رهباني، مالک سراج، عبدالحليم تقلابي، ابتسام بقلايي، نويد خداشناس، ميرفرخ هاشميان، محسن مجلس آرا بازيگران اصلي اين مجموعه هستند.«کيميا» به کارگرداني جواد افشار و تهيه کنندگي محمدرضا شفيعي روي آنتن شبکه سوم سيما خواهد رفت.

این عکسم هویجوری برای رزاااااااااااااااااااااااااااااااااا

راستی بروبچ بازیگر مورد علاقه نفس کی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یادم نمیاد اخه میخام جدیدترین عکسش برای نفس جووووووووووونم بزارم

 



نظرات شما عزیزان:

رزا وطن پور
ساعت20:45---20 اسفند 1392
نه نیلوفر جون. دکتر پوریا نقطه مقابل دکتر سام ان. یعنی پرسپولیس. راستی رها جون تو طرفدار کدوم تیمی؟ من که اصلا فوتبالی نیستم. من عشق والیبام.
پاسخ: من استقلالیم و تیم ملی ایتالیا!!!!!!!!!!!خخخخ خیلی فوتبال نمیدوستم اره والبال دوست دالم


نیلوفر
ساعت17:41---12 اسفند 1392
میسی باحال بود پوریا پورسرخ هم استقلالیه
پاسخ:دقیق نمیدونم باید از رزا بپرسم ولی اینجوری که با فرهادمجیدی عکس انداختن لابت!!!!!!!!


نیاز
ساعت14:25---12 اسفند 1392
ممنوووووووووووون رها جون من از حامد بهداد خوشم نمیاد
پاسخ: اوااااااااااااااا چرا خیلی متقاوتو عجیب غریبه خخخخخخخخخ من میدوستمش البت نه اندازه اقاساااااااااااااااام


نفس
ساعت13:57---12 اسفند 1392
حالا اگه دوست داری علی الحساب چندتا عکس مخصوص از اشکان خطیبی و پندار اکبری بذار.
پاسخ: باشه عسیسمممممممم برات اخرین ورژنشونو پیدا میکنم


نفس
ساعت13:55---12 اسفند 1392
آخی. الهی بمیرم رهایی. من آخه از یکی دو نفر خوشم نمیاد که گلم. یه عالمه ان.
پاسخ خخخخخخخخ منم خیلیاااااااااااا میدوستم اما سوگلی اقااااااااااااساااااااااااااااااااااام هس خخخخخخخخخخخخخخ


alireza
ساعت13:09---12 اسفند 1392
وبلاگ خیلی خوبی داری به منم سر بزن و نظر بده اگه خواستی لیکم کن بعد خبر بده لینک کنم . منتظرتم

www.1dar1.loxblog.com


پاسخ: سلام ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها