سام درخشانی و تمرین تئاتر
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

این عکس اقااااااااااسااااااااااااااام مال تمرین یک تئاتر فککنم پارسال بود

فککنم نذاشته بودم وبممممممممممممممم

عکس زیر هم گذاشته بودم وبم اما چون خیلی دوسش دارم مجددا میزارمش

فقط اقااااااااااااااااساااااااااااااااااااااااام

 



نظرات شما عزیزان:

سما
ساعت14:15---25 فروردين 1393
اینجا خونه ی داداش سامی هست؟
پاسخ: نمیدونم عزیزم


نیلوفر
ساعت17:38---12 اسفند 1392
میسی رها این عکس ندیده بودم چه تیپی داره اقا
پاسخ: عسیسمیییییی


سحر
ساعت15:21---12 اسفند 1392
اوا تمرین تئاتر؟؟؟؟؟؟

واااااای چقدر خوشگل شده . الهی فداش بشم من .

تیپش درشت مثل تو پژمانه .

با تشکر از رهایی جووون
پاسخ: خواهش سحر جونم


مرضیه
ساعت15:16---12 اسفند 1392
آره فدااااااااااااات بشم اونموقع من درست حسابی قربووووووونت میرم

مرضیه
ساعت12:29---12 اسفند 1392
وای واااااااااای فدامداااااااااااااااات رهایی دست گلت درد نکنه ندیده بودم من این عکسای آقاااااااااااااااااا ساااااااااااام رو قربوووووووووووونشون برم من

مرسییییییییییی عزیزدلم
پاسخ: خواهش میکنم عزیزمی شما....... پس بد نیس من هر از گاهی ارشیو قدیمی عکسامو نگاه کنم بعضی از عکسهای اقاسام بزارم وبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها