لبخند سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

فقط اقاااااااااااااااااااا ساااااااااااااااااااااااااااااااااام

این عکس با تشکر از کیانااااااااااااااااا جووووووووووووووووونم

اینم ادرس وب خوشگلش

حتمااااااااا وب کیانا بروید خیلی قشنگه

tak-setare1.blogfa.com/



نظرات شما عزیزان:

پرند
ساعت18:12---12 اسفند 1392
خب در چشم بادو مجبوریم از تماشا نظاره کنیم...منم تاحالا ندیدم
پاسخ: میگم شبها شاید فارسی بشه من دیشب ندیدم قبلا شبها میدیدم فارسی میشد حالا امشب نگاه کنیم خداکنه فارسی بشه امروز اومدم بعدازظهر ببینم که کردی بود


مرضیه
ساعت12:26---12 اسفند 1392
سلام رهاجووووووووووووووونم

آره خودمم از لحظه ای که دیدم این عکس رو تو وبت دلم میگه همینو بزارم بهتره

مرسی رهایی که کارمو راحت کردی فدااااااات
پاسخ: سلام عزیزم


مرضیه
ساعت0:56---12 اسفند 1392
رهاجووووووووووونم یه راهنمایی ازت میخوام

میخواستم یکی از عکسای سام جووووووووووونیم رو بزرگش کنم و بزنم تو اتاقم ولی انتخابش خیلی خیلی سخته چون همه ی عکساش قشنگه و یکی از یکی خوشمل تره قربوووووووووونش برم خواستم ببینم میتونی کمکم کنی فدات شم
پاسخ: راستی کامنت خصوصیت بدستم نرسیده عزیزم!!!!!!!همه عکساشون که قشنگه اما فککنم عکس این پست هم خیلی خوبه چون تمام قد هست


شادی
ساعت0:12---12 اسفند 1392
از اون سبد گُلا واااااااااااا ......بلندا هَ .....تو اون تالاره.....برمیدارم میکوبونم تو سسسسسسسسسره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کییییییی ؟؟؟؟؟؟؟؟

خوتم !!!!
پاسخ: خخخخخخ بیاین بریم تو اون سبد گلاااااااا مین گذاری کنیم!!!!!!!!همه بفرستیم رو هواااااااااااا!!!!!!!!!!!!!یکی تو اینستا گفته بوت اقاسام و بهرام رادان دم اون ساختمون چندبار دیده بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


شادی
ساعت0:01---12 اسفند 1392
مگ چیهه خووووووووووووو ؟؟؟نقاشیم بدنیییییییییییی !!بوخوددا راس میگم !!خوفه !!
میسی عجییییییییییییییییییججم


شادی
ساعت23:56---11 اسفند 1392
رهههههههههههااااااااااججون؟؟؟؟ ؟؟؟:::: موکوشوممتتت!!!اون از عکس فرستادنتون !!اینم از آرزواتون !!!

یک نینی آقا سامی نشونتون بدم که 11 قولو شهه !!!شوخیدم !!!

اون نینی وکه.........جیگگرمممنه !!ولی قبلش باس ی دل سیییییییییررر موای مامانشو بکشم دلم خُنک شههه !!
پاسخ: واااااااااااااای شادی جونم از طرف منم موهاشو بکشین چیقده مامان این نینی خوج شانسن خخخخخخخخخ


نیلوفر
ساعت23:47---11 اسفند 1392
رها کامنت گذاشتم اگه خواستی برو بخونش چجوری باید بفهمیم که داداشی جوابمونو داده یانه?
پاسخ: اره کامنتتو خوندم عزیزم......ببین یک مربع ابی هست نوشته فالو روش کلیک کن تا بشه سبز فالویینگ اینجوری میتونی تمام کامنتها مرور کنی.........نگران نباش اگه جواب بدن کل شهر خبر میشه.......هر کدوم از عکساشونم دوست داشتی اون قلب فشار بده تا قرمز بشه


نیلوفر
ساعت23:39---11 اسفند 1392
مرسی رها جون دیگه مشکلم حل شد پانته آ دستت درد نکنه چیو گفتی برات بنویسم

رزا وطن پور
ساعت23:18---11 اسفند 1392
بابا. تیپ و نیگا.
پاسخ: خخخخخخ تیپ اسکار گرفتن!!!!!!امادن جازیه بهشون بده! خخخ


پانته آ
ساعت22:58---11 اسفند 1392
خوب...اول سرچ میکنیم:samderakhshani بعد،یه کم صبر میکنیم تا صفحه لود بشه...صفحه که لود شد،یکی از پستهارو ، روش کلیک میکنیم...میایم آخر پست...یه قلب هست،یه ابر...قلب یعنی لایک...روش کلیک میکنیم تا قرمز شه...البته اگه از اون موضوع خوشمون اومده...
بغلش رو اون ابره کلیک میکنیم..صفحه کیبوردت میاد...هر چی می خوای بنویسی،بنویس...اگه خواستی ، یه @samderakhshani هم بنویس...خوب...حالا دکمه سند رو روش کلیک کن...یه کم صبر کنی کامنتت ارسال میشه...تموم شد...
راستی آی دی ات رو هم بنویس برام..


نیلوفر
ساعت22:36---11 اسفند 1392
پانته آ پس کجایی
پاسخ: میاد شاید کاری براش پیش اومده.......چرا از طریق کامپیوتر نمیری نیلو؟؟؟؟؟؟؟؟؟کاری نداره که.....ادرس که تو لینکهای من هست کلیک کن وقتی صفحشون باز شد روی یک عکس کلیک کن وقتی کامنتهای بقیه دیدی اون پایین اول بزن روی قلبه یک صفحه میاد که اسم رمز و پسوردتو میخاد بنویس بعد اون دکمه سبز(لوگ این)فشار بده بعد ببین اون قلبه قرمزه میشه حالا کامننتتو بنویس اینتر بزن ببین دوباره ازت رمزو پسوردو میخاد وارد کن ببین به همین راحتی........ادرسهایی که دیروز بهت دادم چرا نرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟راحت از طریق شکل یاد داده بود.......اگه ادرسها گم کردی بگرد کامنت قبلیتو تو وبم پیدا کن برو اون ادرسها


سحر
ساعت21:45---11 اسفند 1392
خیییلی قشنگه . فدای خودش و تیپش.

ممنون رها جوووونم
پاسخ: خواهش سحر جوووووووونم


نیلوفر
ساعت21:42---11 اسفند 1392
ببین اره با گوشی میام میخوام دقیق بدونم چطوری کامنتمو ارسال کنم اخه عضو شدم انشارو پاور پوینت کردم ترکوندم چندتا عکس قشنگای داداشی رو هم گذاشتم دیگه هیچی نمیدونی خیلی کیف دادحالا کمک کن میسی

پانته آ
ساعت21:30---11 اسفند 1392
نیلو مشکلت دقیقا چیه؟؟؟با گوشی میای اینستا عایا؟؟؟منظورم با برنامه اشه...

راستی انشاتو نوشتی؟؟؟
پاسخ: فککنم با گوشیش میاد تو توضیح بده خودت چکار میکنی اره با گوشیشی میاد امروز عضو شده


مرضیه
ساعت21:22---11 اسفند 1392
فدات شم رهاجووووووووونم نمیدونم چی بنویسی زحمتت میشه گلم
پاسخ: نه عزیزم چه زحمتی هر چی دوست داری بنویس حرف دلت من عین همونو برات میفرستم فقط زود بدستم برسون تا فوری برات بزارم الان از طرف مهلا هم گذاشتم


مرضیه
ساعت21:11---11 اسفند 1392
منم اینستا موخواااااااااااااااااااااااام:- ((
پاسخ:
عزیزدلم باید نرم افزارشو دان کنی نصب کنی روگوشی.........اگه پیغامی داری بگو من براشون میفرستم از طرف خودت......

پاسخ: پاسخ کامنت خصوصی=نه عمراااااااااااااا


نیلوفر
ساعت21:00---11 اسفند 1392
رها اونجوریکه تو گفتی نبود به پانته آ بگو شاید اون بدونه
پاسخ:
از طریق کامپیوتر برو من الان خودم کامنت گذاشتم.........الان میرم میگم پانی بیاد اینجا برات توضیح بده

پاسخ: از طریق کامپیوتر این طوری که من گفتم امتحان کن تا پانته ا بیاد اینجا برات توضیح بده بهش گفتم


پانته آ
ساعت20:54---11 اسفند 1392
گوشی مامانمه!!!! من گوشیم کجا بود؟؟؟ خخخ مامانم همش دعوام میکنه میگه بچه شارژ(برقی)اونو نخور!!!!!!یه وقت کار پیش میاد من شارژ ندارم ها...

گوشیشون سیستم عاملش اندرویده...دائمی همراه اول....من با وای فای میام،پس پولی کم نمیشه خخخخ

مامانم نرفته اینترنت سیمکارتشو فعال کنه...میگه اونوقت تو خیلی خوش به حالت میشه..!!!

البته شاید اگه رفتیم خونه داییم اینا،اینترنتشونو یه دیقه بدن من،من بیام اینجاهارو چک کنم،یه کامنتکی بذارم!!!
پاسخ: وای فای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/روی گوشی منم هستش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نیلوفر
ساعت20:17---11 اسفند 1392
نه میشه قشنگ توضیح بدی
پاسخ: من با کامپیوتر میرم نمیدونم با گوشی چجوره..........ولی با کیمپیوتر اینجوره که اول از طریق لینک من برو اینستا اقااااااساااااام بعدد......کلا روی هر عکسی کلیک کن یک جایی هست که نوشته(لیو کامنت)زیر کامنتهای بقیه هست هر چی میخای بنویس وقتی خاستی ارسالش کنی اینتر بزن یک صفحه باز میشه که رمز و پسوردتو میخاد وارد کن و دکمه سبزه رو بزن بعد سایت اقا برات باز میشه......بعد اینتر بزن ارسال میشه!!!!!!!!اون قلبم که میبینی روش کلیک کن تا قرمز شه یعنی این عکسو دوست داشتی.........بعد زیر عکس کوچیک اقاسام نوشته(فالو)روی اونم کلیک کن تا سبز بمونه یعنی فالوشون کن.......


پانته آ
ساعت20:15---11 اسفند 1392
آقا سام خیلی سردشونه عایا؟؟؟

تو تهران اینجوری میپوشن،برن تبریز چی کار میکنن؟؟؟؟خخخخخ

من عید تهران نیستم میرم تبریز(عصر یخبندان خخخخ)و اینترنت ندارمممممممم... خیلی دردناکه!!!!! خبر از آقا سامی هم ندارم!!!!ولی شانسی شانسی برنامه هاشو میبینم خخخخ فقط سرگیجه میگیرم از بس کانالارو بالا و پایین میکنم!!!!
پاسخ: پانی منم عید مسافرتممممممممم نت ندارمممممم جیغغغغغغغ.........راستی گوشیت چطوری به نت وصله که میری اینستا خرجش چقدره؟؟؟؟؟؟؟منظورم اینه که خطت چیه و چطوری باش میری نت؟؟؟؟؟؟؟؟؟شاید تو مسافرت بدردخورد من که باایرانسل هر دفعه اومدم مای استار مثلا دوقیقه2000تومن پولم کم شد!!!!!!!!!!!!!1


پرند(وب ستاره ماندگار*سام درخشانی*)
ساعت20:01---11 اسفند 1392
قضیه دارا و ندار چیه رها کی میده؟؟؟



در چشم باد رو نمیدونم...راستی برا من این چند تا قسمتش ترجمه فارسی نداشت کردی بود همش برا تو چی؟
پاسخ: خواهرم گفت عصری اینجوری بوده فقط کردی بوده من خودم میکشمااااااااااااا چون من اصلا اقااااااااااسااااااااااااااام تو درچشم باد ندیدم.......امروز قسمت اول داراندار ساعت7بعدازظهار شبکه پنج تهران نشون داد نمیدونم هرشبه یا هفته ای یکبار


نیلوفر
ساعت19:40---11 اسفند 1392
اره عضو شدم
پاسخ: کامنت گذاشتی برااقاااااااااسااااااااااااااام؟؟؟؟؟؟بلدی چطور بزاری؟؟؟؟؟؟گذاشتی بگو برم ببینم کامنتتو؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نیلوفر
ساعت19:18---11 اسفند 1392
رها رها رها رها رها رها رها رها رها یه خبر خوش اگه گفتی
پاسخ: عضو شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نیلوفر
ساعت19:07---11 اسفند 1392
رها بزن 5 شبکه دارا ندار زود باش تا تموم نشده قسمت اولشه
پاسخ: داشتم میدیدم گروه تجسس کانال3 شروع شد کانالو عوض کردن!!!!!!من داراندار قبلا درست ندیدم هرشب داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نیلوفر
ساعت18:58---11 اسفند 1392
رها اون قسمت از اینستا که گفته باید پسورد وارد کنیم از خودمون باید وارد کنیم یا یه چیزه ثابته بعد چند رقمی
پاسخ: اره باید خودت یک چیزی وارد کنی رقمشو نمیدونم مثلا یک چیزی تو این مایه ها nilo123 مثلا اینجوری


طناز
ساعت18:37---11 اسفند 1392
وای چه جیگره

مرسسی ندیده بودم
پاسخ: خواهش عزیزممممممممممم


گلسا
ساعت18:27---11 اسفند 1392
رهاااا جوووونم......

آخه منم که نتونستم اینستا رو واسه یه روز نگه دارم.....

یه سوال واسه تو log out میشه؟؟؟

ممنون رهاااا جونم...این قئر این عکس خوشمله...

همیشه بخند داداشی....

ممنون رهااااااااا
پاسخ: اره کشف کردم!!!!!!!!روی لوگ اوت کلیک میکنم میزنم اوپن نیو تپ بعد دوباره روی همون اینستاگرام که وسط صفحه هست انگلیسی بزرگه کلیک میکنم میرم بیرون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


نیلوفر
ساعت18:17---11 اسفند 1392
واای اره خیلی کیف میده یه نی نی خوشگل قشنگ بامزه چش رنگی مثل خود داداشی
پاسخ: خدا کنه یک پسرتوپول موپولی باشه که چشاشم عین اقااااااااااااااااساااااااااااااااااااااام باشه


نیلوفر
ساعت18:07---11 اسفند 1392
یکی تواینستا نوشته بود که داری دامادمیشی من نمیشناسمش ولی اسمش مهدیس بود راسته رها جونم
پاسخ: خود اقای درخشانی چندبار تو مصاحبه هاشون گفتن بزودی ازدواج میکنن واااااااااااااای اینقددلم میخاد نینی اقاااااااااااسااااااام ببینم


نیلوفر
ساعت18:00---11 اسفند 1392
وااااااااااای خدا اخه چیکار میکنی با من رها عکس خیلی قشنگ قشنگه خیلی مرسی رها جونم عزیزی
پاسخ: قوربونت برم نیلوفری خودممممم


ملیکا
ساعت16:46---11 اسفند 1392
سلام ابجی وای چه عکس قشنگی مرسی جیگر
پاسخ: سلام ملیکا جوووووووووووووونم خواهششششششش


حنانه ♥
ساعت16:28---11 اسفند 1392
سلامممم رهایی خودممممم .

خیلییییی عکسه خوشگلیهههههه مرسییییی
پاسخ سلاااااااااااااام عزیزم خواهش گلمممممممممم


پرند
ساعت14:42---11 اسفند 1392
ممنوووووووووووووونم رها جان



اونایی که زیر پالتوش پوشیده(لباساش)منو کشته...
پاسخ واااااااااااای پرند این جلیقه تنشون میبینم فک میکنم دارن روفرش قرمز راه میرن الان اسمشونو برای دریافت جایزه اسکار اعلام میکنن


مرضیه
ساعت14:36---11 اسفند 1392
واااااااااااااااااای رهایی نکن این کارها رو من میمیرم و خونم میفته گردنتا از من گفتن بود

آخه این چه کاریه تو میکنی من دارم از دست میرما


پاسخ عزیزمییییییییییی من که کاری نمیکنم فقط اقاااااااااااااااساااااااااااااااااااام


kiana
ساعت14:15---11 اسفند 1392
خواهش میکنم رها جوووونم

به قشنگی وب شما نمیرسه

در مورد اون موضوع هم دشمنت شرمنده فدای سرت عزیزی به خدا

توکل به خدای بزرگ دارم همه چی درست میشه



اصلا نیازی به ذکر منبع هم نبود شما برای من بیشتر از اینا ارزش داری

اون عکس که رییس داره شیشه میشکنه رو اگر دوست داری بذار رها جونم

مواظب خودت باش رها جونم

فعلا
پاسخ قوربونت برم عزیزمممممممممممممم حالا من از بروبچ تو اینستا میپرسم ببینم کسی میتونه عضوت کنه یا نه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها