درخشانی و؟و بازغی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس تو چند تا از فن پیج های طرفدار اقای درخشانی دیدم با تشکر از همشون



نظرات شما عزیزان:

مهلا( بانو)
ساعت22:04---11 اسفند 1392
تو پست دی ماهه رها من با کروم رفتم



کلا برنامه دانلودش یه جور خاصیه که من ازش سر درنمیارم



میخای تو یه امتحان کن



خیلی دوس دارم ببینمش
پاسخ: مهلایی رفتم اما سردر نیوردم چی به چیه!!!!!!!!خخخخخخخخخ چرا دانلودش این جوری بوت!


مهلا( بانو)
ساعت21:58---11 اسفند 1392
رهایی نادیا که خوشا شیراز رفته بود و سامو دیده بود یادته فیلم گرفته بود داده بود سحر؟؟؟



میخام ببینم تو توونستی اون فیلمو ببینی؟؟



من نتونستم دوباره امشب هم امتحان کردم باز نشد
پاسخ: نه بانو منم ندیدم تازه تو این فکر بودم این فیلمه تو کدوم پست هست؟؟؟؟؟مهلا نکنه دوباره با مرورگر قدیمی رفتی؟با اکسپلولر!!!!!!!فایر فاکس برو عزیزم


سحر
ساعت21:51---11 اسفند 1392
خوش به حالتون شما رفتید شب نشینی طناز ولی من ..............


اوا این عکسه چقدر خوشگله !!!!!!!!!!!


واقعا که محبوب همه ی دلهاست .


خییلی خیییییییییییلی ممنون رهایی
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزمممممممممممم فک کنم امشب اقای درخشانی کنسرت رضا یزدانی بروند

پاسخ: اگه بروند خیلی خوف میشه چندتاعکس جدید ازشون میبینیم


مهلا( بانو)
ساعت21:45---11 اسفند 1392
اره رهایی خوندم





خدا کنه بدش نیاد
پاسخ:
اوااااااااااا چرا بدشون بیاد خیلیم خوجحال میشن

پاسخ: جواب کامنت خصوصیت=وااااااااااااااااااااای خدا کنه


مهلا( بانو)
ساعت21:08---11 اسفند 1392
رهایی میترسم







میترسم اقا خوششون نیاد اینو بهش بگی
پاسخ:

الان از طرفت بهشون میگم چرا خوششون نیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
واسه عالیجناب گفتم که دلتون تنگ شده بروید اینستا اقاساااااااااام بخونید!!!!!!1111

پاسخ: راستی خوندی کامنتی که از طرفت فرستادم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مهلا( بانو)
ساعت20:25---11 اسفند 1392
بانو دلتنگه اقااااااااااااااااااااااااااا=( (
پاسخ: مهلا بااااااااااااااانو من تو اینستا بهشون میگم که(اقااااااااااااسااااااااااااااااام مهلا بانو یکی از طرفداراتون گفت که خیلی دلتنگتونیم)مهلا براش بفرستم اینو از طرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زود جوابم بده


پانته آ
ساعت20:17---11 اسفند 1392
زنجیر آقا پجو نیگا رها جججججووووووننننن!!! کمال همنشین در آقا پجی اثر کردخخخخ

راستی در رابطه با شب نشینی طناز و اون بحث اوجی،آیا صحت داره؟؟؟؟من به شدت موندم که آیا درسته یا نه؟؟؟؟داداش ما رو از راه به در کرده؟؟؟؟؟
پاسخ: زنجیر اقاااااااااااااساااااااااااااااااام خوشگلتره!!!!!!!!!!............نه بابا امکان نداره .............


نیاز
ساعت19:33---11 اسفند 1392
خیلی باحاله ممنووووووووووون رها جون
پاسخ: خواهش نیااااااااز عزیزممممممممممم


نیلوفر
ساعت17:56---11 اسفند 1392
فقط سام درخشانی سلطان قلب ها
پاسخ: فقط اقااااااااسااااااااااااااااااااام


kiana
ساعت13:42---11 اسفند 1392
رها جووونم سلام

یه عکس جدید ار رییس سام عزیز گذاشتم بیا ببین

قربونت
پاسخ واااااای عکسو دیدم خیلی خوشگل بوت


ملیکا
ساعت13:24---11 اسفند 1392
اینجا فقط یه نفرمیدرخشه ویه سروگردن از بقیه بالاتره کیه اقاسام دیگه :)مرسی ابجی
پاسخ سلام ملیکا جووووووووونم بله دیه فقط اقاااااااااااااساااااااااااااااااااام


مرضیه
ساعت12:20---11 اسفند 1392
سلام رهایی واااااااای ممنوووووووووووونم ازت دوباره سورپرایزم کردی با دیدن عالیجناب فدااااااااااات بشم مرسی عزیزززززززززززززززم

راستی گلم نمیدونی اینجا کجاست و کی هست؟
پاسخ سلام عزیزم خواهش میکنم خوشحالم که میتونم خوشحالتون کنم........نه عزیزم نمیدونم کجاست و چه زمانیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها