خنده سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

فقط اقااااااااااااااساااااااااااااااااام



نظرات شما عزیزان:

سوسن
ساعت21:53---21 اسفند 1392
آخ جون دیدم البته چون مهمون اول نبودن تونستم ببینم ولی خیلی زود برنامه تموم؛خوشبحال آقا سامی عروسی هم دعوت بودن باشه رها جونم به صفحه اول هم سر میزنم
پاسخ: اره عزیزم کلا بیا صفحه اول........میرفتن عروسی برادرخانوم اقای بازغی


سوسن
ساعت20:14---21 اسفند 1392
مرسی عزیزم بوس اگه خدا خواست جواب داد بهم خبر بده ممنون گلم ولی حیف ساعت9 خانواده یه شبکه دیگه میخوان فیلم ببینن ولی ببینم میتونم بپیچونمشون
پاسخ:
سعی کن بپیچونیشون عزیزمممممم باشه اگه جواب دادن حتما بهت خبر میدهم ببین ممکنه اقای درخشانی مهمون اول نباشن دیشبم اول یک اتشنشان اومد بعد اقای بازغی اومدن

پاسخ: راستی عزیزم بیا صفحه اول وبم یک عالمه مطلب و پست جدید دارم


سوسن
ساعت11:17---21 اسفند 1392
باشه رها جون خودتت از طرف من کامنت بذار بهشون بگو منم مثل شما استقلالی ام و خیلی خوشحال میشم وقتی تو عکساتون با دست عدد چهار رو نشون میدین به امید موفقیت بیشترتون؛فدات رها جون قربونت خبرشو بهم بده ایشاا... واست جبران کنم
پاسخ: سوسن جان بیا صفحه اول وبم لطفااااااااا یک عالمه پست جدید ببین...........باشه من الان برات کامنت میزارم از طرف خیلی های دیگه هم گذاشتم اما اقای درخشانی تازگیا جواب نمیدن.........راستی امشب ساعت9 شب شبکه تهران اقای درخشانی دعوتن برنامه بهار باش..........


سوسن
ساعت22:49---20 اسفند 1392
دوباره اومدم خیلی خوشحال شدم نظرمو دیدم ممنون بوس عزیزم راستی اسمت چی بود گلم؟راستی من نمیدونم چجوری وارد وبلاگ خود آقای درخشانی بشم میشه سلام منو به ایشون برسونید البته اگه امکانش باشه
پاسخ:
سلام عزیزم لینک پیجشون تو لینکهای روزانه وبم هست سمت راس وبم نگاه کن........اینستاگرام سام درخشانی........امابرای کامنت گذاری باید عضو اینستاگرام بشی..........اسمم رها هست

پاسخ: اگه بخای من از طرفت کامنتت به اسمت میزارم عزیزم


سوسن
ساعت13:55---20 اسفند 1392
عزیزم آقای درخشانی خیلی گلن اصلا تو دنیا تکن؛دلم میخواد از نزدیک ببینمشون
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدین


ایدا
ساعت17:56---10 اسفند 1392
سیلاااام به رهاجون.

خیلی سعی کردم بیام وبت ولی برام بازنمیشد

خداروشکرتونستم بیام.

وبت خیلییییی خوجگله عزیزم

داداشیمو چه ذوقی میکنن

الهی همیشه شادباشن عجقم.

ایداازرهاجون هم تشکرمیکنه..
پاسخ: ممنونم ایداااااااااااا جووووووووووووووونم لطف دارین شما........خوش اومدین گلم


سحر
ساعت15:59---10 اسفند 1392
کی رو داره تشویق میکنه ؟؟؟؟

منو؟؟؟؟

اون کسی که جک گفته؟؟؟؟؟؟؟؟

بچه های مای استارو؟؟؟؟

اصلا عروسیه؟؟؟؟؟؟
پاسخ نمیدونم ولی خیلی خوشحاااااالن


سحر
ساعت15:57---10 اسفند 1392
دقیقا رها مامان منم همینجوره ولی من میمونم بخندم یا عصبانی بشم چون بعضی جاها واقعا در عین عصبانیت خنده دار میشه البته من سر وقتش بد جور عصابم خورد میشه .

.

.

الهی چه خنده ای داره . معلوم نیس چی گفتن یا چه چیز خنده داری بوده که اینجوری و به این قشنگی داره میخنده .
پاسخ: سلام عزیزممممممم اره ولی بعضی وقتها عصبانیتهاش ادمو میترسونه مثل وقتی که سینا کتک زد خیلی خوشحال شدم ولی بازم میترسیدم خخخخخ


مرضیه
ساعت1:08---10 اسفند 1392
واااااااااااای رهایی دست گلت درد نکنه کلی ذوق کردم با دیدن خنده رو لبای سرورم فدات شم مرسی

خداوکیلی خنده هاش تکه تکه تکه سرورمفدااااااااااااش بشم الههههههههههههههی
پاسخ خواهش میکنم عزیزممممممممممممممم


نیلوفر
ساعت0:36---10 اسفند 1392
اره دیدم دانلودش میره واسه فردا تا فردا بای

نیلوفر
ساعت0:02---10 اسفند 1392
کیلپی که گذاشت داداشی هم توش بود رضا یزدانی خونده بودنصفه پخش کرد من ظبط کردم کاملشو بزار توسایت خیلی با حال حتما اگه میتونی بزار
پاسخ:

نیلوفر جان گذاشتم قبلا تو ارشیو بهمن ماهم است عزیزم........اسمش دانلود انونس ساعتها خابن

پاسخ
باید بری تو اون سایتی که ادرسشو تو اون پست دادم اونجا دانلودش کنی

پاسخ ارشیو وبم سمت چپ وبم هست روی بهمن ماه کلیک کن بعد میتونی راحت پیداش کنی


نیلوفر
ساعت23:50---9 اسفند 1392
اره لباساش خیلی ست بود خخخخخخخ

نیلوفر
ساعت23:04---9 اسفند 1392
رها گلخانه رو دیدی
پاسخ بله عزیزم دیدم!تو دوتاچیز موندم1-لباس خیلی ناهماهنگ اقای بازغی2-صدای اون خواننده اول برنامه!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخ چیز خاصی مدنظرت هست نیلوفرجوونم از برنامه گلخانه؟


نیلوفر
ساعت20:34---9 اسفند 1392
رها کمک نکرد میدونی من نمیدونم چجوری پرش کنم همین
پاسخ:

اون ادرس که بهت دادم عزیزم برو کاملا تصویری مراحلو راحت نشون داده اگه نتونی دیگه منم بلد نیستم





http://socialmedia.ir/social-networks/instagram-account.html

پاسخ

کاری نداره که یک اسم برای خودت انتخاب کن مثلا
nilo-samderakhshani
دیگه ایمیلتو وارد کن چیز دیگه ای که نمیخاد عزیزم

پاسخ: جلوی هرقسمت که نوشته چیو باس وارد کنی عزیزم هرچی که خاسته وارد کن


شادی
ساعت17:57---9 اسفند 1392
...............

خودااااا نکوشتتت رها خوتم میکوشممممتتتتت با این خبرت !!!خبرت توقلللللبببببب.........نه !!

تو حلقمممممممممم !!
پاسخ: کدوم خبر شااااااااااااااادی جووووووووووونم؟من خبری ندادم که!!!!!!!!!!ساعت ده و نیم شبکه سه برنومه گلخونه!!!!!!!!1شاید عالیجناب بیان اییییییییییییییش کاش مجریش جمشیدی نباشه اه اه


شادی
ساعت17:54---9 اسفند 1392
اوااااااااااااا دلممممممم ققققققننننننججججججج رففففففف!!!


رهها ججونه مممن : (شکلک بشددت عصبانی !!) دفه آخرتون باشه با آهنگ آق بهنام عالیجناب ومجسسم میکنید !!من و باش فکمیکردم من فقط فکرم منحرفه و با هر آهنگ عچقولی عالجنابم مجسم میکنم !فککنم شوما هم مثل من به شستشوی مغزی نیاز دارید !!!الاهییییی ففففففدای چچشاااای پفکرده شششششون بشششششم !!آلوجناب یا خوراک لوبیا یا سلما خوردند که پفیدند !!!


اواااااااا آخجججونمییییی عروسی؟؟؟ اون ساختمونه دعبتیم ؟؟؟ حالا دلم آشوبه من چییییییییییییی بپوششممممم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اون سبدا بلندا چیه عععایا ؟؟گلخونس ؟؟گوجا هَه ه ؟؟؟حال ا دسسسسسسسسسسست دست!!
پاسخ
اوا شاااااااااااااادی جوووووووووووووون این اقااااااااااااااسااااااااااااااام تا داماد شن یک ملتو سکته میدن اقااااااااااااازدواج کنین بزارین یک ملت براتون شادی کنن خوب
پاسخ اون سبدا از اون دسته گلهایی است که اقاداماتا برای عروس خانوما میخرن عروس خانوم باس بگیرن دستشون خخخخخخ


طناز
ساعت17:09---9 اسفند 1392
به به

خاله من عاشق خنده های سامه

مامانمم با خنده سام خندش میگیره

اهنگ وبت چه قشنگه

دستت دردنکنهههههه
پاسخ مامان من با عصبانیتهای سام خندشون میگیره تو اوای باران تا داد میزد مثلا میگف باس یک چک به فرید میزدم مامانم و من میمردیم از خنده..خنده هاش که جای خود داره


نیلوفر
ساعت17:06---9 اسفند 1392
به این چهره ماه به این خنده قشنگ میاد نه خدا وکیلی نه داداشمون بیسته
پاسخ نیلو این ادرسو برو مطالبش بدرد میخوره عزیزم http://socialmedia.ir/social-networks/instagram-account.html


ملیکا
ساعت16:35---9 اسفند 1392
عزیزم چقدرنازمیخنده عین فرشته هامی مونه چاکرابجی رها
پاسخ فدات شم عزیزممممممم.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها