سام درخشانی با قرمزته
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

فقط اقااااااااااااااااااساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

عکس با تشکر از پیج زیر

http://instagram.com/samderakhshani_#



نظرات شما عزیزان:

سما
ساعت8:15---9 اسفند 1392
از کجا می دونی خونه سامی جونه????????
پاسخ از مکه که برگشته بودن یک کلیپ کوتاه 5 دقیقه ای ازشون تو اینترنت دیدم که داشتن از خاطرات مکشون میگفتند تو این خونه بود......بعدم چندتاعکس با عکاس تیم استقلال گرفتن اون اقا گذاشت وبش و نوشته بود خونه اقای درخشانی.......اگه ندیدید بگید براتون عکس و فیلمو بزارم


سما
ساعت8:13---9 اسفند 1392
آره سارا جون راست میگه منهم دیدم رها جون ممنون از عکس هایی که گذاشتی:-)
پاسخ:
خواهش عزیزممممممم

پاسخ میدونم استقلالین خودمم استقلالیم هویجوری تیتر زدم منظورم رنگ لباسشون بوت


گلسا
ساعت11:46---8 اسفند 1392
باشه...

ولی لایکای من هست
پاسخ: از کجا متوجه میشی لایکهات هست؟؟؟؟؟؟؟من فقط وقتی با رمزخودم میرم لایکهامو بالای صفحه میبینم وقتی همینجوری اینستا اقای درخشانی باز میکنم لایکهامو نمیبینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


گلسا
ساعت11:18---8 اسفند 1392
اوااااا...رهاااا من اینو میخاستم از تو بپرسم!!!

یعتی هر دومون مثل بیسوادا داریم تو اینستا میچرخیم

من یه دکمه log out میبینم ولی هر چی روش میزنم کار نمیکنه!!!!
پاسخ: اره منم دیدمش ولی کار نکرد برام خخخخخخخخ من روش زدم open new link in tap بعد بخیال خودم خارج شدم ایییییییییییییییییییششششششششششششش دیه حوصله نداشتم خخخخخخخخخ ولی چرا لایکهامونم نیست من یک بعدش نیگا میکردم لایکهام نبوت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخ من باس برم الان ساعتهای6برمیگردم یک اماری بگیر اطلاعاتی بکشف


گلسا
ساعت11:07---8 اسفند 1392
واااااای رهااااا...من هم گوشیم اندرویده هم تبلتم...ولی نمیخام به اینستا معتاد شم!!!فعالیت تو اینستا رو گذاشتم واسه عید یا تابستون....حتی خودمم،خودمو عضو نکردم(البته این دلیلش این بود که حوصله نداشتم فک میکردم مراحلش طولانیه ولی بعدش فهمیدم یه دقیقه ای میشه عضو شد)....ولی الان دیگه عصبانیم....ای بابا هیچ کامنتی نمیشه داد!!!!!


رهااااااا،پرند و طناز از طریق کامپیوتر میرن،طناز از یه برنامه خاصی استفاده میکنه...حالا من از پرند پرسیدم....


خخخخ...راست میی....بیسواد!!!!منم فقط بلدت لایک و فالو کنم...


اصن یه وضعییییی
پاسخ:
ولی بهار بمن گفت میشه کامنت بزاریم. فککنم بلت نیستیم چجوری باس کامنت گذاشت خخخخخ...............فقط نمیتونیم عکس بزاریممممممم خخخخخخ

پاسخ: راستی چه جوری باس از اینستا خارج شد من بلت نیستم خخخخخخخخخخخخ وقتی میرم تو صفحه اینستام مثل اقاسام نیس اولش یک صفحه مثل وبمه هر پستشم مال یکی از بچه هااست


سما
ساعت9:42---8 اسفند 1392
این جا کجاست?
پاسخ: خونه خودشون هست سماجون


گلسا
ساعت0:47---8 اسفند 1392
رهاااا تو که الام خافی...ولی من نمیتونم کامنت بزارم عین تووو
پاسخ: خخخخخخخخ منو تو عین دو تا بیسواد عضو شدیم!!!!!!!!!!خخخخخ من عکسهای سام درخشانی لایک زدم ولی بعدش لایکهامم نبود طوری نیس امروز از بروبچ میپرسم


گلسا
ساعت0:32---8 اسفند 1392
رهاااا منم عضو شدم ولی مثل تو...به دوستم گفتم عضوم کنه....

گلسا
ساعت0:25---8 اسفند 1392
رهااااا...
هر وقت فهمیدی به منم بگووووو...چه طوری میشه خارج شد...


گلسا
ساعت23:38---7 اسفند 1392
رهااااا کشتمتااااا...

جدی گرفتی؟؟؟

اون موقع که بهار اون یکی رمزتو عمومی گذاشته بوت افراد آنلاینت 30 40 نفر بودن...واسه همین به شوخی....

الان که رمزتو عوض کرد اوضاع امن و امانه...
پاسخ: گلسااااااااااااااااااا من نمیفهمم باس چطور کامنت بزارم خخخخخخخخخ بعدم الان چطور از اینستایم بیایم بیرون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخ هر چی دنبال راه خروج میگردمی نیست خخخخخخخخخخخخ نمیتونم که صفحمو باز بزارم که خخخ


گلسا
ساعت23:14---7 اسفند 1392
رهاااا عضویدی؟؟؟تو اینستا؟؟؟



چه طوری از طریق کامپیوتر میری؟؟؟میزنیlog in؟؟؟



میگم تو سی چهل نفر آنلاین داری؟؟؟رمزت لو رفته....بهار انگار یادش برفته بود خصوصی بده...
پاسخ:



خخخخخ نه بهار رمزمو عوض کرده دوباره خخخخخ گلسا بلد نیستم کامنت بزارم تو اینستا ولی همه عکسهای اقای درخشانی لایک کردم خخخخخخخخخ

پاسخ:
اره از طریق کامپیوتر میرم عکسها بهار واسم گذاشته من نمیتونم عکس بزارم!از جا فهمیدی30-40نفر رمز اینستا رهااااااااااا دالن هل؟

پاسخ: بد تایپ شد رمز اینستا رها دارن ها؟


مهلا( بانو)
ساعت19:28---7 اسفند 1392
رهایی اینجا خونه اقامونه هاااااااا



میدونستی ؟؟؟؟



این عکس مال بعد از نابرده رنجه چقدر هیکل سام لاغرتر بوده

اصلا شکم نداشته الان خیلیییییییی چاق شده اصلا مراقب سلامت و زیبایی خودش نیست
پاسخ: مهلاااااااااااا اقای درخشانی خیلی اضافه وزن دارن الان.......دیگه وزنشون فک نکنم هیچ وقت برگرده مثل این عکس شه!!!!!!!خدابگم این سروش صحتو چکارنکنه با تز ده کیلو چاق کردن اقا وحید!!!!!!!!!!!راستی به بهار گفتم منو تو اینستا عضو کنه!!!!!!!! جواب کامنت خصوصی=خوچ بحالتون بااااااااااااااااااااااااانو


پانته آ
ساعت15:20---7 اسفند 1392
یوخده قدیمیه... آقا سام چه جوون بودن!!!
پاسخ: دیه عکسه از رهاااااااااااااا که متولد عصر دایناسورهاست که قدیمیتر نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


فاطمه عاشق داداش سامی
ساعت15:10---7 اسفند 1392
ای فداش نگاه کن چنگده خوشمله هر رنگی بپوشه بهش میاد
پاسخ: خداییییییییییییییییییییییش راست گفتی


پانته آ
ساعت15:06---7 اسفند 1392
سیستم عاملت چیه رها؟؟؟
پاسخ: اگه منظورت موبایل هست!نوکیا n900دارم دیه نمیدونم چی میشه


گلسا
ساعت1:45---7 اسفند 1392
سارا جان،رها شوخی کرده...همه میدونیم آقا سام استقلالیه اونم از نوع چند هزار آتیشش...

رهاااا،تو هم میخوای عضو اینستا شی؟؟؟...

گلسا فقط از دنیا عقبه
پاسخ: میخام ولی من حوصله نرم افزار دان کردنو و نصب کردنو و اینجور چیزها ندارم عزیزمممممممممم خخخخخ


سارا
ساعت1:43---7 اسفند 1392
کامبیز دیرباز اون هفته جمعه تو برنامه گلخانه گفت من و پزمان بازغی پرسپولیسی هستیم سام استقلالیه ما سر به سرش میزاریم دیگه مشخصه سام استقلالیه وقتی کامبیز گفته...ندیدین مگه جمعه شب گلخونه رو؟؟؟
پاسخ: سلام عزیزم استقلالی بودن اقا سام که همه میدونیم فقط خاستم یک تیتر کوچوو جمع و جور بزنم نوشتم و قرمزته!تازه اسمشونو ابی نوشتم گلممممممممم


گلسا
ساعت1:13---7 اسفند 1392
پانی کشتمتاااااا...

تو هم بیداری...

رهااااااا.از 12 شب به بعد...آهنگ لالایی بزار واسه وبت
پاسخ: من خوابم پانی فک میکنه دارم اینستا دان میکنم


پانته آ
ساعت1:10---7 اسفند 1392
تا فردا صبر کن نصفه شبی تمرکز ندارم...

پانته آ
ساعت0:53---7 اسفند 1392
جوانی...یادت به خیر...!

رها خودت باس بنصبی!!!!نشد!!!!جسارتا گوشیتون اسمارته دیگه...؟؟؟تاچ...فرقی نداره...فقط لمسی و اینا که اینستا رو بخونه...شوما با موبایل دان کن که دنگ و فنگ نداشته باشه...بعدشو کمکت میکنم...
پاسخ: نه فکر کنم طناز پزندو عضو کرده بود.........گوشیم تاچی هست ولی چون یکمی قدیمیه اندرویید نیست بگو چه نسخه ای و از کجا دان کنم؟بعد میریزم روی گوشیم..........اه اصلا شاید بیخیال شدم من حوصله مراحل طولانی و درد سر ساز ندارم !!!!!!!!!!!1


گلسا
ساعت0:48---7 اسفند 1392
نع...این عکس بوی توطیه میده....فتوشاپ!!!

4444آبیته

آقا سام زیاد دست تو جیبش میکنه بعد عکس میگیره هااااااا

ممنون رهااااااجوووونمممممم
پاسخ: قرمز میپوشن خشن بنظر میان


نیلوفر
ساعت0:35---7 اسفند 1392
رها انشام بود که اون روز گفتم کردمش پاور پوینت عالی شد یعنی ترکوندم امروز نشون دادم خیلی کیف داد
پاسخ: افرین عزیزم


نیلوفر
ساعت0:28---7 اسفند 1392
ابی بیشتر بهشون میادتاقرمز البته همه رنگا به داداشی میاد ولی بیشتر با ابی یادش بخیر با اون کت وشلوار ابی تو اوای باران

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها