عکس بیکلاس سحر قریشی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

سحر قریشی در فیلم (دو دوست)

من کلااااااااااااا از بازیگرانی که بواسطه حضور در یک سریال تلویزیونی یهوووووووووو تبدیل به مثلاااااااا ستاره میشن خوشم نمیاد

مثلاااااااااااااااااااااااااا یلدا ستایش باران بیتا



نظرات شما عزیزان:

مهتاب
ساعت23:03---14 اسفند 1392
البته من وب شمارو دوست دارم بخ خاطر تنوع مطالبتون ولی آقای سام بین ستاره های تلویزیون و سینما چندان مطرح نیست
پاسخ: میسی که وبم دوست دارین خوشحالم که خوشتون میاد از مطالبم........خودسام درخشانی میگه من در دهه 4 زندگیم به اوج بازیگریم میرسممممممم یعنی دوسال دیگه خوب منم امیدوارم موفق تر از این بشه..........من خودم دیرباز پیروزفر بهداد برق نورد واقعااااااااا دوست دارم.........اما سام درخشانی بخاطر توجهشش به هواداراش بیشتر دوسش دارم وازش مطلب میزارم.....یادمه تو خوشاشیراز یکی از بچه ها وب مای استار سام درخشانی دیده بودش و گفت بهش گفتم وزنت بالاس(زمان پخش پزمان)و هوادارات تو وب ناراحتن سام گفته بود=بهتون قول میدم وزنم کم کنم حق باشماست و این انتقاد به من وارده.بعدم با خوشرویی کلی عکس و امضا.بعدم چندوقت بعد به وب مای استار اومد و کامنت گذاشت و هممونو غافلگیر کرد اولش باورمون نشد اما وقتی ازش پرسیدیم تو اینستا گفت بله خودم کامنت گذاشتم و یکی دوبار بعدم اومد و از بچه های وب تشکر کرد که حمایتش میکنن (این وب که میگم وب my star(است یکی از اعضاش تو برنامه خوشاشیراز اقای درخشانی دیده بود


مهتاب
ساعت23:02---14 اسفند 1392
ولی امشب با وجود سریال های زیادی که سام شبکه3 بازی کرد به عنوان کاندید نهایی انتخاب نشد حتی داورها همون برقنورد رو به سام ترجیح دادن تو جشنواره جام جم هم تو آثار دفاع مقدس برای نابرده رنج کاندید نشد ولی آرش مجیدی به خاطر ارمغان تاریکی هم تو جشنواره جام جم اول شد هم امشب جزو 10 بازیگر برتر شبکه 3 شد
پاسخ: اره خوب این طبیعه!کامبیزدیرباز هم کاندیدنشد علی صادقی هم کاندید نشد بعدم اقای برقنورد واقعاااا عالین شکی نیست ولی کاندیدشدن بین 80نفر واقعا سخته من خودمم احتمال میدادم اقای درخشانی کاندید نشن چون باید این ده نفر بین بازیگران طنز و بازیگران نقشهای اصلی جدی و پیشکسوتان تقسیم شن خوب پارساپیروزفرم کاندیدنشد درحالی که واقعا چندسریال عالی در شبکه سوم داشت از اقایان مرد در رده سنی سام شهاب حسینی انتخاب شد از بین سام کامبیز پارسا و...........اما من خودم سام درخشانی بخاطر چهرش دوست ندارم چیزی که باعث شده بازیگرموردعلاقم باشه رفتارش باهوادارشه و اینکه واقعا صداشو دوست دارم..........راستی مهتاب جون به وبم خوش اومدی......یک عکس صفحه اول وبم گذاشتم عکس کامبیزدیرباز و گربه اش هس بامزس بیا ببینش


مهتاب
ساعت22:31---14 اسفند 1392
شما یه جوری از سام تعریف میکنین آدم فک میکنه بازیش در حد استاد انتظامیه درصورتی که یه بازیگر متوسطه از باران و بیتا هم موفقتر نیست بین تموم بازیگرای آوای باران فقط مهران احمدی فوق العاده بود چون تغییر صدا و تغییر میمیک صورتش نسبت به هرکارش متفاوته و تو این سریال هم بی نظیر ظاهر شد
اولااااااااا سام درخشانی بازیگرسینما نیست بیشتر تو تلویزیونه 2-یکی از تکنیکهای یک بازیگر فن بیانه که سام درخشانی ازلحاظ صدا واقعا عالیه3-بازیش واقعا خوبه صرفا بخاطر قیافش نیست که طرفدار داره بخاطر اخلاق و رفتار مردمیشه 4-دیگه بی انصافیه که بگیم درحد باران و بیتا است باران و بیتایی که نه از نه بازیشون خوبه نه چهره و میمیک خوبی دارن5-خیلی ازطرفدارای سام اقا هستند یکسری به اینستاش بزنید6-خوش اومدین به وبمپاسخ:
پاسخ: راستی سام درخشانی که تو پروندش سریالهایی مثل نابرده رنج رویای گنجشکها پزمان و اوای باران داره که هر نقشش کاملا متفاوت از نقش دیگشه فیلم سرسپرده داره که واقعا عالی بوده بازیش........در اوای باران هم واقعا عالی بود چه در فصل اول سریال که درفصل دوم سریال...........بیتا و باران که یک نقش بازی کردند با بازیگری که14ال سابقه بازیگری داره مقایسه نکنید شاید شما دوسش نداشته باشین یا بازیشو دوس نداشته باشین اما دیگه بی انصافیه بگیم درحد بیتا و بارونه


مهتاب
ساعت22:28---14 اسفند 1392
ولی به نظر من باران و بیتا بازیگرای خوبین مگه سام درخشانی مثلا خیلی از اونا موفقتره؟14 سال از باران و 15 سال از بیتا بزرگتره بازم اصلا بازیگر باحالی در حد بهارام رادان حامد بهداد و شهاب حسینی نیست دخترا هم سام رو بیشتر بخاطر قیافش دوست دارن تو هیچ جشنواره سینمایی و تلویزیونی هم آقا سام موفق نبوده و جایزه نگرفته تازه بازیشم چه نقش مثبت چه منفی یکنواخته
پاسخ: وای عزیزم سام درخشانی با دوتابازیگری که یک فیلم بازی کردن مقایسه نکنین خیلی اوج بی انصافیه اخه!


طناز
ساعت15:38---10 اسفند 1392
ستایش رو نگو که میخوام بالا بیارم
پاسخ از وقتی بارون بازیگر شد من به ستایش دارم راضی میشم خخخخخخخخ


فاطمه عاشق داداش سامی
ساعت15:16---7 اسفند 1392
لیاقتشون همینه



میگم که داداش سام توی اینستا گرامش گفته بود که منتظر یه خبر جذاب باشید یعنی اون خبر چی میتونه باشه؟؟نکنه خبر اذدواجش؟؟
پاسخ: اون که معلوم شد عزیزمممممممم همون نماهنگی که با کامبیز تو یاعتها خوابن رضا یزانی خوندن بود!!!!ازدواجشون که فکر کنم حتما سال93انجام بشه واااااااااااااااااای اینقدردلم میخاد زودتر داماد شن بعدم نینی کوشولوووووووووووشونو ببینیم


حنانه ♥
ساعت14:43---7 اسفند 1392
سلاااامممم رهاااااا .

منم باهات موافقمو ازین دختره به علاوه ی ستایش و بیتا خوشم نمیاد اما بارانو دوس دارم

خداییش باران ازینا خیلییییی بهتر بود ولی در کل هیچ کدومشون بازیگر نیستننننن ، همه که آقا سام نمیشنننن
پاسخ: من بارونم دوست ندالم!!!!!!!!!!کلا دیالوگ همیشگی رهااااااااااااااا اقااااااااااااااااا فقط اقاااااسااااااااااااااااااااام


رزا وطن پور
ساعت12:57---7 اسفند 1392
چقدر فروتن.
پاسخ: سلام گلم رزا این عکسو چندساعت بعد از کافه سینما برداشتن شانس اوردم کپی نکرده بودم خودم اپلودش کردم خخخخخخ


شادی
ساعت22:48---6 اسفند 1392
رخخخخخخخخخ شوووووووررررر چگد بهششش مییییااااتتت !!

آي گفتین !!!(شکلک سبببز پرررنگ !!)چقدر هم که احساس "بی نظیر بودن و عالی بودن " دارند !!
پاسخ: خخخخخخخخخ شادی این عکسو از کافه سینما برداشتم چندساعت بعدش رفتم دیدم این عکسو برداشتن یک عکس باکلاس با کلی قیفو قومپوز!!!!!!!!!!!!!!!!!!ازش گذاشتن خخخخخخخخخخخ ایششششششششش بدم میات ازش!!!!!!اگه تهران دربست جای نفیسه روشن این بوت!!!!!!!!!بجان خودم خودم دستور قتل عوامل فیلمو بانضمام عالیجناب!!!!! میدادم!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخ


مهلا( بانو)
ساعت18:59---6 اسفند 1392
رها جون این عکس مربوط به سکانس فیلمیه ؟؟؟


کلا یه جوریه . دقت کن . صورتش کاملا ارایش کرده و مرتب و شیک و پیکه اما لباساش برعکس گریم صورتشه


در ضمن پاچه پای راستش بالا رفته ساق پاش معلومه


اصلا تناقض داره این عکس


نمیدونم والله عجیبه
پاسخ:
اره عزیزم مال همون فیلمه/خوب اگه ارایش این بازیگرا پاک کنن که نمیشه امثال این خانومو نگاه کرد اینا نه صدا دارن نه قیافه نه بلدن بازی کنن من نمیدونم چه جوریه میشن هنرپیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/اره منم متوجه شدم ساق پاش معلومه!!!!!!!!!!!

پاسخ: مهلا این عکسو ازکافه سینما برداشته بودم الان سانسورش کردن یک عکس باکلاس ازش گذاشتن!!!!!!!!!!!!خوب شد سیویش کردمااااااا


نیلوفر
ساعت17:28---6 اسفند 1392
اه اه اه واقعا که چه مسخره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها