پخش مجدد سریال پژمان
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این خبر و عکس از اینستاگرام صبا جون برداشتم

این دو تا عکس اخر هم با تشکر از پرند جون ادرس وبش روی عکسها هست

بنظر رهااااااااا  باید اسم قسمت اخرسریال پژمان میزاشتن اقااساااااااام

 در قسمت اخر بازی اقااااااساااااااااااااااااااام فوق العاده بود

اگه دوست داشتید عکسهای بیشتری از قسمت اخر پژمان ببینید ببروید وب

bhhshtn.blogfa.com/

 



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت21:37---23 اسفند 1392
وای من عاشق بازی های درخشان آقای درخشانی هستم مخصوصا تو قسمت آخر سریال پژمان = DD
پاسخ: عزیزم پس بیا صفحه اول وبمممممممم...............منم بازیهاشونو خیلی دوست دارم


ایدا
ساعت18:06---10 اسفند 1392
داداشی خیلی خوب بازی کرد

میسی رهاجون.
پاسخ: قوربونت برم


سحر
ساعت15:42---8 اسفند 1392
یادش بخیر قسمت آخرش چقدر سامی بامزه شده بود .

ممنون رهایی
پاسخ اره قسمت اخرش عالی بوت عزیزم


نیلوفر
ساعت17:30---6 اسفند 1392
اهان گرفتم فکر کردم یکی از شبکه ها میخواد پخش کنه:)

نیلوفر
ساعت16:50---6 اسفند 1392
پخش مجدد از کجا رها کدوم شبکه
پاسخ: دی وی دی هست عزیزم احتمالا تو رسانه های تصوری باید بخریمش


نیاز
ساعت15:29---6 اسفند 1392
خیلی باحال بود ممنون رهااااااااااااااااااااایی جونم
پاسخ: خواهش عزیزمییییییییییی


فاطمه عاشق داداش سامی
ساعت15:00---6 اسفند 1392
قربونش نگاه کن چطوری میخنده؟عزیزمی خیلی دوست دارم داداش گلم
پاسخ: سلام عزیزم


مهلا( بانو)
ساعت14:48---6 اسفند 1392
مهلا فدای خنده هاتون اقاااااااااااااااااااااااااااا ااااا



وقتی میخندین دل مهلا بانو قنج میرهههههههههههههههههه
پاسخ: باااااااااااااااااااااااانو عکس پست ثابت چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیخاین دستور بدین چشای عالیجنابو کات کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نیکی
ساعت12:46---6 اسفند 1392
مرسی رها جان عکسا خیلی خوب بود وب خیلی قشنگی داری

لینکیاگه خواستی به وب منم سر بزن خوش حال میشم
پاسخ: سلام عزیزم ممنونممممم حتماااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها