Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

http://www.uploadax.com/images/43426269310716638513.jpg

فقط اقااااااااااااااااسااااااااااااااااااااااااااام

منبع عکس وب .my star



نظرات شما عزیزان:

مهلا( بانو)
ساعت20:55---5 اسفند 1392
رهایییییییییییییییییییی اهنگ عروسیه من و عالیجنابو بذارررررررررررررر

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ



رهایییییییییییییییییییییییی تو دلم انگار دارن رخت میشورن اونم رختای عالیجنابوووووووووووو



وایییییییییییییییییییییییییی ی حالم اصلا خوش نیست دلم عالیجنابمو میخاااااااااااد
پاسخ: مهلاااااااااااااااا معلوم نیس الان عالیجناب کوجان؟؟؟؟؟؟؟؟؟کیش عایا؟؟؟؟؟؟؟؟واااااااااااااااااااااای اینستاشونم اپ نمیکنن که!!!!!!!!!!!


پانته آ
ساعت19:34---5 اسفند 1392

پاسخ: پانته آ ....................مگه قرار نشد برام یک عکس درست کنی برای پست ثابتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نیلوفر
ساعت17:49---5 اسفند 1392
میسی رهاااااااااا
پاسخ: خواااااااااااااااااااااااهش نیلوفر جوووووووووووونم


شادی
ساعت17:23---5 اسفند 1392
شوخیدم عجیجم!!اصلا هرچی ک دوس دارین بذارین !!فقط غمگین نباشه ویاد پد پختیامون نندازمون خوبه دیگه !!ی دقیقه میام روی مماههه وبتونو ببینم !!غمبات نگیرم دیگه !!

والللا بوخوداا !!بوگو اینقدر خسیسسن عچچقم نمدونسسسم !!اصلا بهشون لارررججی میاد !!!ی بستنی روکش طلایی با ی شام سلف سرویس تو برج میلاد یا هتل طرقبه یا پدیده مشهد که این حرفارو نداره دیگه !!!! زود ازدباج کنند عالجنابم !!مُردیم ابببس ی شام عروسی هم دعوت نداشتیم !!!اصلا نوموخواد خودم حلوا می پَزَم !!!همه ایران و حلبا میدم!!!!
پاسخ: بس گفتن تا سال دیه ازدواج میکنم یکی تو اینستا براشون کامنت گذاشته بوت که(اقای درخشانی مگه میخواهی اپولو هوا کنی که شمارش معکوس گذاشتی خوب فقط میخای ازدواج کنی!) خخخخخخخخخخخخخخ


شادی
ساعت16:59---5 اسفند 1392
سلااااااااام اوچچگلمن: خوفیییییییییین؟؟؟

(از سقف برو بالا !!)ینی همون (استغفرولا!)اصلن داریییم ؟؟اصلا به من میاد؟؟؟ اهل ساس و سوسک و...مانکن و دیسکو و.... اینجور چیزا باشم!!!من مذهبی ام کلی تیریپ معنوی

و اینطور چیزا!!!!!

من فقط این ترانه :ملوانان !!خلبانان!ای امید فخر ایران !!!یا هم که:" خمینی ای امام !!خمینی ای امام !! ...":

S
پاسخ: باشه عزیزم یک شاد میزارم!!!!!!!!!!!!!!اخه بنظرم اینم شاده خخخخخخخخ اصلا میرم اهنگ عروسی میزارم اون اهنگ شما بزارم تو وبم ورزشکاران پیدا میشن خخخخخخخخخخخ


پانته آ
ساعت15:45---5 اسفند 1392
سلام رها!
پاسخ: سلام پانته آ بووووووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها