سبیل سرزمین کهن!!
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

محراب قاسم خاني با انتشار تصويري بامزه از خود و رامبد جوان با شكل سبيل خودشان شوخي كرد!
محراب قاسم خاني عکسي با موضوع سبيل در اينستاگرامش منتشر کرد! او با انتشار اين عکس در اينستاگرام خود نوشته است: مسابقه سبيل من و رامبد. البته اگه به قدمت باشه، من قهرمانم. از سال 72 تا الان اکثر مواقع سبيلم همين بوده!
او اما در صفحه فيس بوك خود نيز به حاشيه هاي ايجاد شده درباره «سرزمين كهن» پرداخت و با زباني طنز آميز به تهراني ها طعنه زد.
او در اين مطلب نوشت: «من از همينجا اعلام ميكنم كه شما مردم تهران بى غيرت ترين مردم ايران هستين! سالهاست توى سينما و تلويزيون هر چى دزد و قاتل و كلاه بردار و معتاد و خائنه اهل تهرانه ولى انگار نه انگار. حالا كافيه يكى با لهجه تركى يا لرى يا اصفهانى يا شمالى يا جنوبى توى يه فيلم يا سريال انگشت تو دماغش بكنه... خوب يه كم خجالت بكشيد از خودتون. از بقيه ياد بگيريد. اگه يه جو غيرت داشتين 99٪ فيلم ها و سريال‌هاى ايرانى اصلاً ساخته نميشدن.
به اميد روزى كه همه ما از هر قومى و با هر لهجه‌اى دست به دست هم بديم و با غيرت و تعصبمون جلوى ساخته شدن هر فيلم و سريالى رو بگيريم!»



نظرات شما عزیزان:

shaghayegh
ساعت15:38---5 اسفند 1392
نالاحت نباش آجی رها...ایشالله هر چی به سلاحه پیش بیاد
پاسخ: شقایق جونم بوووس


shaghayegh
ساعت3:45---5 اسفند 1392
گلسا! رها! خوب دعواکردیم؟؟؟.....؟؟؟
پاسخ:
اواااااااااااااااااااااااااااااا دعوا نکنید اخروعاقبت ناره

پاسخ: شقایق جونم اگه اقای درخشانی همونجور که پیج اونی که گفتی بروند اگه وب رها هم اومده باشن متاسفانه اون چند روز اصلا هیچ مطلبی ازشون تو پستهای اول نبوده !!!!!!!!!!!!


گلسا
ساعت1:03---5 اسفند 1392
آره رهااااا...شقایق گفت این وب همون رهااایی که تو مای استار متن مینویسه....بعد آدرس وبتو گذاشت...

من که فردا فیتله،نتم تعطیله...

باید دوباره شارژ کنم...یعنی بابام شارژکنه

راسی رهاااا به نفع خودت که غیب نشی...تو این چند روزه...من و شقایق و پانته آ وبتو تسخیر نموده بودیممم

الان توو اینستاگرامو داشتم نگاه میکردم...بعد دیدم که شقایق و پانی دارن با یهدختره بحث میکنن...اصن یه وضعییییی
پاسخ: اره بنده هم دعواهاشونو مشاهده فرموتم !!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخ!!!!!!!!!!زود شارز کن زود بیااااااااااا دلم برات تنگ میشه 2 جانمممممممممم!!!!!!! بله تشخیر شدن وبمو هم دیدم خخخخخخخخخ


نیلوفر
ساعت0:22---5 اسفند 1392
باحاله رها جون دیگه ازاین به بعد زود وصلش کن که ما دوری نکشیم
پاسخ:
دیگه تا شهریور انلاینم خیالت تخت گلمممممممممممم.........فقط من نمیدونم چرا نظرا شما باید تایید کنم نیلوفر جان مال بقیه بچه هااااااااا مثل پانته ا گلسا شقایق بدون تایید من ثبت میشه اما مال شما نیاز به تایید داره در صورتی که من هیچ کدوم از پستهام کامنتهام تاییدی نیست

پاسخ: نیلوفر جان این دفعه خاستی برام کامنت بزری ایمیلتو ننویس ببینم بدون تایید ثبت میشه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟


گلسا
ساعت22:21---4 اسفند 1392
رهاااااا...بعد از ظهر نمیتونستم واست کامنت بزارم

رهاااا،بیا بغلم دلم واست تنگیده بوت

کوجاااا بوتی آخخه تو

قلبون رهاااااایی

من این متنو شنیده بوتم ولی نمیدونستم آقای قاسم خانی این حرفو زده...ایولللللل

ممنون رهااااایی
پاسخ: بیاااااااااااا بقلممممممم گلسااااااااااااااا ...........باورکن تا امروز وقت نکردم برم نتمو شارز کنم داشتم دق میفرمودم!!!!!!تازه شانس اوردم زود وصلش کردن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها