چهل سالگی کامبیزدیرباز
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس امروز اقای دیرباز گذاشتند اینستاگرامشون و نوشتند

چيزى نمونده به چهل سالگى!

رهاااااااااا=دلمون برای دیدن یک فیلم جدید ازشما خیلی تنگ شده



نظرات شما عزیزان:

فاطمه عاشق داداش سامی
ساعت20:11---5 اسفند 1392
آره یه بیماری داری ولی سامی جون همیشه قد بلند خوش هیکل و چشم سبز باقی میمونه
پاسخ: ایشالااااااااااااااا اقااسااااااااااااام همیشه موفق باشن........ولی مامانم میگن کامبیز یک کوچولو مریض میزنه ایشالااااااااااااااا چیز مهمی نباشه


فاطمه عاشق داداش سامی
ساعت19:15---5 اسفند 1392
آره ولی خود میره توی سن میانسالی ولی خودشم گفته بود که اوج معروفیت من در 4 دوره زندیگمه
پاسخ: نه دیگه میانسالی نه بازیگرا همیشه جووووووووووون میمونن......ولی کامبیز دیرباز خیلی خراب شده امیدوارم مریض نباشه یک ورایی دپرس هست همیشه تازگیااااااااااااا


فاطمه عاشق داداش سامی
ساعت18:12---5 اسفند 1392
بله دیگه عمره میذگره ولی خدا نکنه داداش سامی 40 ساله شه واییییییییییییییییی
پاسخ: دو سال دیگه 40 سالشون میشه عزیزم اما فرقی نمیکنه چون انگار هرچی میگذره بهتر میشن


پانته آ
ساعت20:06---2 اسفند 1392
رها نت شارژ کرده،نمیتونه مودم روشن کنه،واسه همون احتمالا فردا میاد..
پاسخ: من اپممممممممممم کرده عچقمممممممممممممممممممم اوتمممممم


shaghayegh
ساعت19:59---1 اسفند 1392
سلام به همه ی دوستای گلم...چه قدر دلم واستون تنگیده بود... یه سلام مخصوص به رهای عزیزم که بامتنش داخل مای استار...همه رو ذوق زده کرد...یه سلام به پانته آی عزیزم که داخل این چند روزی که اینترنتم قطع بود و نتونستم بیام اینجا..باشنیدن آهنگ گذشته ی احسان...بدجوری یادش میکردم...سلام به گلسای عزیزم که هر بار اسمت رو می آوردن...به یاد اون دختر شمالی های خوشگل می افتم....من بدجوری دلتنگتون بودم...

رهای عزیزم! من به شماقول داده بودم هر روز خاضر باشم و شما رو تنها نذارم...بسیار شرمنده هستم.....براتون آرزوی موفقیت میکنم
پاسخ: سلام عزیزممممممممم منم دلم برات تنگ شده بودت گلمممممممممممممم


شادی
ساعت13:47---1 اسفند 1392
مسییییییی رههها جججون :


ایششالللا صدساله بشند ورفیق فابریک ایشون ینی داداشیمونم هزززاررر ساله !!
پاسخ:
ایشالااااااااااااااااااا شادی جوووووووووووونم

پاسخ: شادی جووووووووووووووووووووووون اهنگ چی بزارم شما دوس داشته باشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ساسی مانکن بزارم عایا؟؟؟؟


نیلوفر
ساعت21:56---30 بهمن 1392
چهل سالگی پیشا پیش مبارک اقای دیر باز
پاسخ: مبارکهههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها