ازدواج مهران غفوریان
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس را اقای علی اوجی گذاشتند در اینستاگرامشون و نوشتند

من با مهران غفوريان كه امروز ، فردا ، داماد مى شه...

رهااااااااااا=اواااااااااا مبارکه اقا غفوریااااااااااااااااااااااااااان

جسارتااااااااااااا اقای اوجی رهااا اخر متوجه نشد شما چرا همیشه دوربینو تو سقف کار میزارین عایاااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

فاطمه عاشق داداش سامی
ساعت19:16---5 اسفند 1392
بعله من خعلی خوش اومدم ....
بعله دیگه کم کم داره خل میشه؟؟


فاطمه عاشق داداش سامی
ساعت18:09---5 اسفند 1392
دقیقا هر عکسی که میگره با هر کی از بالا میگیرهما که آخرش نفهمیدیم که دیگه این چه نوع مرضیه؟
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدی به وبم...............اصلا ایشون شیوه اختراع کرد تو عکاسیییییی


شادی
ساعت13:41---1 اسفند 1392
وووووووووووووواااااااااایییییی یی خخودددایییه ممممممممممن !!!!!!من فک میکردم باس خبر تولد نوه ی آقای غفوریان و بشنفم !!!

حالا اغراق نشه : مثلا تولد بچه سومشون !!!!!

مفالکا باچه !!!ایشالا باسه عالیجنابمون!!
پاسخ: ایشالااااااااااااا دامادی اقااااااااااااااااسااااااااااااااااااااااااااااااام والا اقا بس گفتن تا سال دیگه ازدواج میکنم من موندم این سال اینده کی میات شادی عزیزمممممممممممم


نیلوفر
ساعت22:02---30 بهمن 1392
رها عکسه باز شد هوراااا:):)
پاسخ: سلام عزیزم دلم برات تنگ شده بوت


نیلوفر
ساعت22:01---30 بهمن 1392
رها عکسه برای من باز نمیشه حیف به هرحال مبارکه

گلسا
ساعت21:39---30 بهمن 1392
رها!!!نقد فیلم و سریال یا رهاااایی

اکثر عکسای پیج اوجی این شکلیه...

مبارکه

تنک و رهااااا
پاسخ: بله دوربینشو در سقف کار میزاره!خخخ


مهلا( بانو)
ساعت20:58---30 بهمن 1392
مبارکه
پاسخ:
جواب کامنت خصوصیت= واقعااااااااا خوچ بحالش خیلی خوج شانسه

پاسخ: البته منظورم مورد دومی بوت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها