فقط سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

تعداد عکسهای این پست زیاده لطفاااااااااا اندکی تامل بفرمایید

اقااااااااااساااااااااام درخشانی و حلوا شکری عقااااااااااااااااااااااااب

منبع این عکس وب ستاره ماندگار پرند جون

یک عکس دیگه هم پرند جون تو وبش گذاشته بروید وب خودش ببینید لطفااااااکلیک

bhhshtn.blogfa.com/

یکی فرید بیدار کنه بگه اوای باران تموم شد از قیف فریدی بیا بیرون!!!!!!!

یک دونفرتونم این بیتا باران کات کنید!!!!!!!

رهااااااااا توسشون نداره!!!!!!!

اقااااااااااااافقط اقااااااااااااااااساااااااااااااااااااااااااااااام

اقااااااااااااا ساااااااااااااااام با یکی از طرفداراشون در مراسم تجلیل اوای باران

اقاااااااااااااااسااااااااااااااااااام تو هواپیما در حال پرواز از اهواز به سوی تهران

بروبچ پستهای زیر را هم کلیک کنید ببینید

بازی نادراوای باران تمام شد

سام درخشانی در اهواز

پست زیر را حتما حتما کلیک کنید ببینید

کلیپ کوتاه سام درخشانی

------------------------------------------

اگر طرفدار سام درخشانی به وبلاگ my star بپیوندید

فقط دوتا پست اولش ثابته اونجا کامنت نزارید

کامنتهاتونو تو وبmy starاز پست سوم به بعد بزارید

روی لینک زیر کلیک کنید

www.voooo.blogfa.com/#

 



نظرات شما عزیزان:

نگار
ساعت16:18---29 بهمن 1392
رها سلام خوبی ؟ خوبم!

من فکر میکنم اونی که دست سامه پنیر پگاه باشه ها. آخه مام الان تو خونه مون همین و داریم
پاسخ: اخه حلواشکری عقاب که مامیخریم عین همین بسته هستند.........نگارجونممممممممممممممممممم ممنون بابت عکسهای تهران دربست


atefeh
ساعت14:51---29 بهمن 1392
weblog alii dari,,,khoshhal misham b web log manam sar bezani,,age khasti tabadol link konim


پاسخ: سلام عزیزمممممممم حتماااااااااا


sepid
ساعت23:46---28 بهمن 1392
رهاجووون خوشحالم از اون آهنگایی که گفتم خوشت اومد. من خیلی محسن یگانه رو قبول دارم و عاشق آهنگاشمو فقطم آهنگای اونو گوش میدم
پاسخ: ممنون که بهم معرفیشون کردی عزیزم


نیلوفر
ساعت22:02---28 بهمن 1392
ممنون خیلی خوب بود کیف کردم فقط سام درخشانی
پاسخ: عزیزمییییییییییی


گلسا
ساعت20:06---28 بهمن 1392
حلوا شکری عقاااااب

فریدو باید جمعش کنن،بیتا و بارانو از عکس کمش کنن

تو عکس اول اون دو تا دیه از طرفداراش آقا سامو ببینن بفهمن تیپ یعنی چی

دختره چه قده چسبیده...هر چند هر کدوم از ما به جای اون بودیم و بدون خجالت به دیدن عالیجناب میرفتیم واکنشی غیر از این نداشتیم

تو عکس سوم بالاخره آقااااا سامو سوار کردن ما لبخندشونم دیدیم

و در آخر من یه مدتی هست که خودم را در مای استار انداخته ام
پاسخ: گلساااااااااااااا یک چندتا موزیک ویدوئو شاد بگو دان کنم؟؟؟؟؟؟؟؟مثلا پی ام سی الان چی نشون میده قشنگ باشه؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخ شاد مثل همین ساسی مانکن که گذاشتم تو وبم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها