یادی از سریال نابرده رنج
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

چقدر سریال خوبی بود یادش گرامی!!!!!!!

منبع عکسها وب (اخه فکرت شده رویام)نگارجون

اینم ادرسوب خوشگلش لطفاااااااااااا تو وب خودش براش کامنت بزارید

negarrezaee78.blogfa.com/

------------------------------------

لطفا پست زیر را هم کلیک کنید ببینید

حرف زشت رضاعطاران

 

 



نظرات شما عزیزان:

زی زی
ساعت1:18---30 شهريور 1393
سام درخشانی تنها بازیگر مورد علاقه منه و به نظر من این فیلم هم بهترین فیلمشه.
یادش بخیر خییییییییلی با حال بود
خیلی شخصیتشو دوس داشتم با حال و با مرام که پای پچول بازی های دوستش(که تازه میگفت رفیق نیستیم) وایساد و تازه یه دستشم از دست داد.
تازه بچه زرنگ تهرونم بود!!!!!!
آخییییی الهی فدای اون خنده های خوشملش بشم
واییییی عاشق ادا هاشم به خصص وقتی عصبانی میشه
چشاشم خییییلی نازه علاوه بر رنگ قشنگش سرشار از متانت و شخصیته!!!
هر چی بگم بازم کمه
فقط اینو بگم که: داش سامی فدایی داری!!!
پاسخ: خوش اومدی عزیزممم.....من وقتی عصبانی میشن خیلی دوست دارم


مهلا( بانو)
ساعت18:10---28 بهمن 1392
وای خدا عماد پنجه ورییییییییییییییی



جیگر بانووووووووووووو



خیلی دوسش داشتم خیلی
پاسخ: بانوووووووووو شما که همیشه اقاااااااااااادوست میدارید حتی وقتی حلواشکری عقاب جای پنیر واستون میخرن!!!!!!!!!!


نیلوفر
ساعت17:54---28 بهمن 1392
وااااااااااااااااااااااااااااا اا ی یادش بخیر عجب تابستونی بود یاد بچه زرنگ تهرون بخیر رها داغمو تازه کردی دیشب داشتم دعا میکردم که یه شبکه نابرده رنج رو بزاره
پاسخ: اخی مطمئن باش به زودی دوباره نشون میدن


شادی
ساعت16:38---28 بهمن 1392
رهههههها جججون : ارشدین ؟؟؟رشتتون چیه ؟؟
پاسخ: ریاضی محض..........تموم کردم این ترمی الان هوراااااااااا هستم


شادی
ساعت16:36---28 بهمن 1392
لاااااااااااااهیییییییییییی رههههها ججججججون م

دلم براش لَک زده !!!(آقا عماد پنجه ولی )بانمک شیطون و با مرام !!!

هرلحظه آدم فکر میکرد : داره برمیگرده تهران !!!ولی بازم میموند و به آقا اسد کمک میکرد !!قربونه اون خنده ی قشنگه " قُزمیت کُششون " برم الاهییییی!!!

مسی اوچگلم که باسمون تجدید خاطره کردین !!!

اشششششششک.....

و تنها اشک .........

که "مرگ خاطره" را باز می کند مایوس!!

وعشششششششقق...

تنها عششق ....

تورا به گرمی یک سیب میکند مآنوس !!!


پاسخ: ممنووووووووووووووووووونم


پرند
ساعت14:29---28 بهمن 1392
خخخخ یه جوری نوشتی یادش گرامی انگار...



مرسی
پاسخ: یک جوری نبشتم اه از نهاد همه دراد!!!!!!!!!


گلسا
ساعت1:46---28 بهمن 1392
بهترین تابستون عمرم....



عالی....



خعلی خوب بوت...



بچه زرنگ تهرون



من احساساتی شدم



ممنون فرمانده قشون عالیجناب سام خان رهاااایی خوتم
پاسخ:

کشتمت بچه مگه فردا ندرسه نداری شوماااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یکی این دمپایی پلاستیکی منو بده من این سرباز یرجوخه گلسااااااااااا خلع درجه کنم!!!!!!!!!!!!!!!!

برو بخاااااااااااااااااااااااااف فرزندممممممممممممممممممممممممممممممم بوووووووووووووووس بیا بقل رهاااااااااااااااااااااااا

پاسخ:
منظورم سرجوخه!!!!!!!!!!!!!بوت

پاسخ: کم کم باس یک بخش لالایی تو وبم بزارم شما کوشولوهاااااااااا شبها بخافین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها