یادی از سریال پژمان
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اخی یادش بخیر چیقده سریال بامزه ای بوت

رهاااااااااا اقااااااااااااااساااااااااااااام و اقای بنفشه خواه خیلی توست داله

خخخخخخخخخخخخ این عکس فک کنم اون لحظه عاشق شدن اقاوحید بوت

چیقده خوشحالن به تفااااااااااهم رسیدند خخخخخخخ

هی وااااااااااااااااای من رهاااااااا احساساتی شد یکی هم رهاااااااااا بقل کنه

عکسهااااااااااا با تشکر از پرند جووووووووووونم وب ستاره ماندگار سام درخشانی

اینم ادرس وبش کلیک کنید لطفاااااااااا

bhhshtn.blogfa.com/

 



نظرات شما عزیزان:

پانته آ
ساعت22:54---27 بهمن 1392
ما مخلص رها خانومم هستیم...

(شرمنده اخلاق ورزشی آبجی رها...من جواب آجی شقایق اینجا بدم...)

شقایق،آبجی...!نشد...اینجوری نمیشه...حالا باس منم عضو شم...

(آخ آخ...من این تهران دربست دیدم،لحنم به طور کامل برگشت!!!!)کیا دیدن این فیلمه رو؟؟؟اونجایی که داداش رفت دوش بگیره خیلی باحال بود،این مجید اومد درو وا کرد!!!

خخخخخ استغفرالله

دیدین نفیسه چی گفت؟؟؟گفت طول میکشه من به لحن شما عادت کنم...ببخشیدا..ولی لحن به این خوبی،گیرایی،رسایی،باحالی،اصن هرچی بگم کم گفتم...نترس نفیسه جون...اونقدری عادت میکنی که آخرش مثه ما حرف میزنی!!!

اِ..اِ...داش یحیی زد ماشین مردمو داغون کرد...!!!

خخخ داداش قشنگ مدل حرف زدن منو چرخوند!!!360 درجه چرخوند!!!

مخلص داداش سامی...
پاسخ: من ندیدم جیغغغغغغغغغغغغغغ


رزا وطن پور
ساعت21:20---27 بهمن 1392
آخی پژمان خیلی دلم تنگ شده بود.
پاسخ: اخی اقاااااااااااااااااااااساااااااااااااااااااام دلم تنگ شده بوت


shaghayegh
ساعت20:51---27 بهمن 1392
پانی! اونجاکامنتم تاییدنمیشه.ولی پاسخم آره هست...

مخلص آجی رهاهم هستم..فعلاجاپام سفت نشده...وقتی شد...تبلیغ شماهم میکنم
پاسخ: خخخخخخخخ هروقت سفت شدین تبلیغات یادتون نره


پانته آ
ساعت19:24---27 بهمن 1392
رها خوفه عایا؟؟؟؟خخخخ الان دیدم بقیه کامنتم جا نشده...!!!!

برو فیلم دانلوت کن رها!!!سرسپرده مثلا...از وب بهار..
پاسخ: باشه


مهلا( بانو)
ساعت19:23---27 بهمن 1392
ااااااااااااا رهایی چرا دو خط اخر کامنت من پررنگتر از خط اول شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نه رهایی هنوز نخریدم حالا وقت هست میخرم
پاسخ: خخخخخخخخخ نمیدونم وبم واستون پارتی بازی فرموده عچق اقااااااااااااااا هستید دیه


پانته آ
ساعت19:22---27 بهمن 1392
شقایق...یه دقیقه برو پاتوقمون...سوال پرسیدم..

نیلوفر
ساعت19:20---27 بهمن 1392
یادش بخیر خیلی قشنگ بود سریالش کاشکی یک شبکه سریال نابرده رنج رو میذاشت
پاسخ: عکسهای نابرده رنج برات گذاشتم عسیسممممممممممممممممممممم


پانته آ
ساعت19:08---27 بهمن 1392
خیالباف.سینا حجازی.طلب.اصفهانی.احساس.نیما مسیحا.توطئه ی فامیلی

المعلم.سامی یوسف. ملکوت.صادقی.داراوندار.مجید اخشابی. موج وصخره.صادقی.اخیر مهلت.بابک نهرین. چک برگشتی.ترکاشوند.دست بالای دست.مهرداد هویدا. سهمی برای دوست.عماد عامری.نقطه سر خط.اخشابی. شیدایی.لهراسبی.طاقت ندارم.صفوی.

خونمون خشت وگلی.صادقی.اگه باشی.اصفهانی.خدایا.علیرضاروزگار. امشب درسرشوری دارم.اصفهانی.احساس.علیزاده.ارمغا ن تاریکی.اصفهانی.بهار.سیروان خسروی. خورشیدفردا.اصفهانی.پاشایی:برو.وط ن.لهراسبی.نشانی.محسن یگانه..نارگولو.رحیم شهریاری.وفا.اصفهانی.نه نرو.سیروان خسروی. عطر نرگس.لهراسبی:تصمیم. بیقرار.سیروان خسروی.

دختر خورشید.علیرضا قربانی.تصانیف آذری«تبریز در مه».علی خدایی.به مدت.مسعود امامی.نبض احساس.پاشایی.لیلی و مجنون.نیمامسیحا،مانی آرام.فاصله ها.آسرایی. ارغوان.قربانی.بخشش.صدقیا. گریه کن تو میتونی.پاشایی.رعنا.رستاک. همه ی دنیام.جهانبخش.رسوای زمانه.قربانی. بوی سیب.مهرزاداصفهان پور،آسرایی.فاصله ها.لهراسبی.دیدی.یگانه.ممنونم.صاد
پاسخ: تشکرات الابجی جون


پانته آ
ساعت18:47---27 بهمن 1392
سحر !دیفلم برخ!خخخخ

.....

والا مال من رایگانه،تا دلت بخواد سر شرکته شیره میمالم..!تو اگه بدونی من چه قدر و با چه حجم هایی دانلود میکنم!!خخخخخخ

:

آلبوم کما حمید عسکری،آلبوم فصل تازه)نمیدونم اسمش درست گفتم یا نه!)احسان خواجه امیری،فول آلبوم سیروان خسروی،دو تا اهنگ پژمان جمشیدی:اگه این ارزشو دارم...و سوت پایان،محمد علیزاده:جزتو،تیتراژ خروس،

تک اهنگ های احسان خواجه امیری،

علی لهراسبی آلبوم تصمیم و اهنگ قلبم،راه شمالی تیتراژ و اهنگ میانی شیدایی..

رها!فعلا داشته باش اینارو تا من برم سر کامپیوترم...!الان با گوشی اومدم...مخم هنگید!دیگه حافظه ام یاری نمیکنه...

آهان!آقا بی خیال کامپیوتر!تو کامنت بعدیم کلی برات مینویسم!
پاسخ: تشکرات


shaghayegh
ساعت18:37---27 بهمن 1392
اکسیژن بابک جهانبخش هم محشره.....

مرسی رها..
پاسخ: ممنووووووووووونم


shaghayegh
ساعت18:36---27 بهمن 1392
اکسیژن بابک جهانبخش هم محشره.....
مرسی رها..


سحر
ساعت18:18---27 بهمن 1392
رهایی برو آلبوم عاشقانه های احسان و آلبوم یه خاطره از فردای احسان آهنگ عصر پاییزی مرتضی پاشایی و ......

خیییییییییییییییییییییییلی خییییییلی چیه ؟؟فوق العاده قشنگه . (منظورم تهران دربسته . ) چاکر آقا یحیی گل اندام دارای دیپلم برق
پاسخ: ممنونم ........ندیدم تهران دربستووو جیغغغغغغغغغغ


پانته آ
ساعت15:23---27 بهمن 1392
چه جالب امروز تو مدرسه پجمان دیدیم!!! تله پاتی همینه ها!!!!خخخخ

من خریتم رها....!

به عشق تو حمید عسکری .... اونقد سر این اهنگ ببا خونواده خندیدیم!!!!

بزن آلبوم های احسان خانو دانلوت کن...

بزن مازیار فلاحی لعنت به من...

بزن بهنام صفوی آرامش...

بزن محسن یگانه...

بزن رحیم شهریاری آذری!!!!!!

بسه عایا؟؟
پاسخ: نه بازم بگوووووووووووووو من2گیگ دارم تا اول اسفند باس همشو بسوزونممممممممممممم اسم البومهای احسان خان و اهنگ خوشملهاشو بگووووووووو از اون ور ابی ها و خانندگان مبتذل!!!!!!!!!!!!هم شاد هرچی هست امار بده


طناز
ساعت15:19---27 بهمن 1392
رهای عزیزم مرسی از پیام خصوصیت
پاسخ: خواهش میشود عزیزممممممم


مهلا( بانو)
ساعت14:44---27 بهمن 1392
رهاییییییییییییییییییییییی پس بانو چییییییییییییییییییییییییییی؟


عچقم فقط باید عاچق بانو باشهههههههههه



بانو دلش برا عچقش یه ذره شده
پاسخ: شمااااااااااااا که جای خود دارین ایا تهران دربستو خریدین باااااانو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها