دانلود انونس ساعتا خابن
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

انونس البوم جدید رضا یزدانی به نام ساعتا خابن

خیلی باحاله با حضور سام درخشانی کامبیز دیرباز امیر اقایی پژمان بازغی

روی لینک زیر کلیک کنید لطفااااا

www.aparat.com/v/7Gbi5



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت22:08---23 اسفند 1392
من ازصدای رضا یزدانی خوشم نمیاد ولی به عشق آقای درخشانی هرروز مجبور گوش کنم
پاسخ: اخی ...............نه من هیچ وقت گوش ندادم


حلیا
ساعت21:51---23 اسفند 1392
من ساعتا خوابن رو نتونستم پیدا کنم همه جارو گشتم ولی نشد خوب هست آیا
پاسخ: من کارای رضایزدانی اشنا نیستمممممممم یعنی اصلا گوش ندادم.......ولی میگن رکود زده فروشش.........


نیلوفر
ساعت19:16---27 بهمن 1392
همه جا قشنگ می افته قربونش برم

مهلا( بانو)
ساعت14:49---27 بهمن 1392
وایییییییییییییییییی اقاااااااااااااااااااااا


میخایین بانو


مهلا رو با دلبری هاتون دق بدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
عالیجناب=خخخخخخخخخ بله میخام دق بدم حرفیه باااااااااااااااااااااااانو جان؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ: عالیجناب=بس توستون دارم دست خودم نیست باانو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها