فیلم تهران دربست توزیع شد
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

فیلم تهران دربست در شبکه رسانه های تصویری توزیع شد

http://www.uploadax.com/images/45106187550485911730.jpg

همون سیدی فروشی های سر کوچه منظورمه

من ندیدم اما دوستام خریدن دیدن میگن خیلی باحاله

از ادرس زیر میتونید تیزر فیلم دانلود کنید یا انلاین ببینی

کلیک کنید

www.aparat.com/v/YQwHN



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت10:10---27 اسفند 1392
آخه تو نظرات خونده بودم که توی وبسایت پخش آنلاینشو میخوان بخاطر همین گفتم

حلیا
ساعت17:03---26 اسفند 1392
اصلا اونقدر هول شدم یادم رفت بگم کدوم شبکه شبکه ی تماشا فقط خواهش میکنم ضبطش کن
پاسخ: عزیزم من متاسفانه نمیتونم ظبطش کنم


حلیا
ساعت17:01---26 اسفند 1392
همین الان قسمت آخر سریال درچشم باد میده که آقای درخشانی توی این قسمت شهید میشن
پاسخ: من قبلا ازشبکه تماشا دیدم چهارشب پیش تموم شد عزیزم..قبلا این سریالو نصفه دیده بودم


ح
ساعت16:37---26 اسفند 1392
ببینم تومگه منو میشناسی
پاسخ: نه من کی گفتم شما میشناسم؟


ح
ساعت15:33---26 اسفند 1392
بالاخره بعداز یک ماه مغز خوری تونستم تهران دربستو بخرم خیلی جالب و خنده داره
پاسخ: اره بامزه هست


حلیا
ساعت13:09---24 اسفند 1392
خنده داره آخه بابام همش فیلمای خنده دار میخره

حلیا
ساعت11:54---24 اسفند 1392
تهران دربست چی اونو دیدی
پاسخ: اره دیدم قشنگ بود


نیلوفر
ساعت22:01---27 بهمن 1392
از اپارت رها جون دانلود کردم
پاسخ: پس شما هم دیدی فقط رها ندید!


نیلوفر
ساعت19:00---27 بهمن 1392
من دارم دانلود میکنم رها جون
پاسخ: از کدوم سایت عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟


گلسا
ساعت15:41---27 بهمن 1392
بازدیدکنندگان کوچولوی وب کیان؟؟؟

من هنوز ندیدم...هر کی دیده پز ندهوایسته منم بخرم باهم به بقیه پز بدیم

فیلمه یوخوده قدیمی نی؟؟یعنی یوخوده قبلااا نساختنش عاااایاااااا؟؟؟آخه آقا سام جوونه،جوون تر بیده

ممنون رهااااا جونم
پاسخ: من نخریدم ندیدم بعدباهم پز میدیممممممممممممممممم...........گلسا پاته ا و نیلوفر بازدیدکنندگان کوشولوی وب رهاااااااااااا هستین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


رها مدیر وب
ساعت9:54---27 بهمن 1392
من یک توضیح برای بازدیدکنندگان کوچولوی وبم بدم که برای دانلودش وقتی روی این ادرس که دادم کلیک کردید روفتین صفحه بعد صبرکنید زیر تلویزیونه یک نوار منو هست اونجا وقتی موس حرکت بدین یکیاز بخشهای مربع واسه دانلود هست که گوشه موس مینویسه بعدش راست کلیک کنید گزینه (سیو لینک از)انتخاب کنید خیلی کوتاهه سریع دانلود میشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها