سام درخشانی و علی اوجی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس از اینستا اقای اوجی برداشتم

علی اوجی=دلم واسه اين سكانس با سام عزيزم كه دلم براش تنگ شده خيلى...تنگ شده

رها=اقای اوجی نکن با من این کاروووووووو

اخر میشین مدیربرنامه اقاااااااااااااسااااااااااااااااااااام

------------------------------

پست زیر را هم کلیک کنید ببینید 

 



نظرات شما عزیزان:

شادی
ساعت1:09---27 بهمن 1392
خواااااااااافیدییییییییییییییی ؟؟؟؟//جیییییییییییییییخخخخخخخخخ خخ !!!!!رهههههههههههاااا؟؟؟؟: پاشین بالششتون درست کنید جییگگگر!!!خروپف میفرمایید نوموذارید بوخوافم !!!
پاسخ: این صدای خوروپووووووووووووف رهااااااا نیس که صدای ونگ ونگ این تونی هست دلش واسه اقا سام تنگ شده بود باااااااااااااااانومهلا کتکش زدند اخه باااانو تونی نمیدوستن خخخخخخخخخخخخ


شادی
ساعت1:06---27 بهمن 1392
رههههههههههههههههههههااااااااا ااااااا /؟؟؟رهاااااااااااااااجیییییییی
پاسخ: جااااااااااااااااااااننننننننننننننننم


شادی
ساعت1:03---27 بهمن 1392
از وب شوما دیدم !!!

دلم گرفففت !!!

دلم واسشون ی ذرره شده !!الاهی بمیییییرم کاشکی یفیلم این زودیا بووت !!!اوهوووووووووووو وووووووونگونگونگ!!!خب بسه دیگه من رفتم بخوافم !!!شاید در خواب دیدم پنبه دانه !!!!
پاسخ: شادی جونم مثل اینکه تهران دربست امده تو کلوپ های سیدی فروشی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


شادی
ساعت0:58---27 بهمن 1392
سلام رهایی جججونم : خوفین عجججقم ؟؟

من هنوز تازه الآن (هِلو تو مای لیدل فرند ) و دیدم چقدررر ذوقمرگیدم !!خععععلی خششششنگ بووت !!!ففففدای ذوقیدن شون بششششششمممممن !!کاچکی من تونی بوتم!!!
پاسخ: شااااااااااااااااااادی جوووووووووووووووووووووووونم دالم به این تونی حسودی میکنمااااااااااااااااا


پانته آ
ساعت20:29---26 بهمن 1392
رها!این یاهوی لامصب چرا عربیه؟؟؟چرا فارسی نمیشه!!!من خنگ شدم!!!اصلا همینe-mail رو چه طوری باس درس کنم تو یاهو؟؟؟؟
پاسخ:
یاهو عربی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جل لا خالق نشنیده بودم

پاسخ: یاهو به انگلیسی سرچ کن یعنی بنویس yahooبعد تو گوگل سرچ کن خخخخخ


مهلا( بانو)
ساعت19:58---26 بهمن 1392
وایییییییییییییییییییییییییییی اقاااااااااااااااااااااااااااا اااااااا

دل بانو داره براتون پر میکشه



بانو سخت دل تنگتونه



اقاااااااااااااااااااااااااا اااااا دیشب خوابتونو دیدم

اما هر چی فک میکنم یادم نمیاد چی خواب دیدم فقط یادم پای عالیجناب جوراب نداشت خخخخخخخخخخخخخ فقط پاشو یادمه
پاسخ: خخخخخخخخخخ مهلا بانو خدا بگم چیکارتون کنه8ساعت خوای عالیجناب دیدین بعد فقط پای بدون جوافشون یادتونه!!!!!!!!!!خخخخخخخخ حداقل چشوابروی بینظیرشونو تو خاف یادتون میموند...............


پانته آ
ساعت18:55---26 بهمن 1392
رهاااااااااااا!


آخرش من یا تو رو می کشم،یا اوجی رو،یا خودمو هااااااا!


اینقد نگو این میشه مدیربرنامه داداش من!


بسشه از چند جا می خواد بخوره؟؟؟


بعدشم،تو چرا شکلک عصبانی نداری؟؟؟؟حیف که نه من کرمانم و نه تو تهرانی....حییییییف!
پاسخ:
خخخخخخ ترسیدمممممممممممم

پاسخ: راستی پرند سراغت میگرفت


نیلوفر
ساعت18:03---26 بهمن 1392
خوش به حالت گلسا جون ممنون رها این ماله سریال پژمان است
پاسخ: اره عزیزم مال سریال پزمان هست


گلسا
ساعت17:38---26 بهمن 1392
نه...علی اوجی نگفت عمو پرویز،گفت عمو پرویزی ،عمو پرویزی شاید منظورش این بود کارش مدل عمو پرویزه...

چه میدونم والله...

خل شد دارم از خودم نظریه میدم
پاسخ: یکی بره اینستا عضو شه از علی اوجی بپرسه خخخخخخخخخ


shaghayegh
ساعت16:47---26 بهمن 1392
منم مثه گلسا آلزایمر گرفتم......

رهایی مرسی
پاسخ: خواهش عزیزم


shaghayegh
ساعت16:44---26 بهمن 1392
گلسا من میدونم!!!

علی که میدونه سام اقای پرستویی رو خعلی میدوسته...به همین سبب این جوری او را مینامد تا یام ذوق کند و ازاون جایی که میدونی.....ذوق کردن سام بیسیار بیسیار دیدنیست...هی میگه...هی میگه....

خخخخخ شقایق لهجه اش عوض شد...
پاسخ: فک کنم لابت دلیلش همینه خخخخخخخخخ


گلسا
ساعت14:43---26 بهمن 1392
1-تشکر رهاااا جونم-

2-نیلوفر جووون،ما هم سنیم ولی من تیر ماهی هستم

3-رها اینو اوجی به آقا سام گفته ببین میفهمی منظورشو:"خيلى با حاله عمووووو پرويزى"...رها تِرَنسلِیت

4-بازم تشکر
پاسخ: خخخخخخخخخ من خودم از پرند واسه ترجمه کمک میگیرم...........عموپرویز به پرویز پرستویی میگن حالا اوجی چلا به اقاسام گفتن خخخخخخخخخ نمیدونم خخخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها