کلیپ کوتاه سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

http://www.uploadax.com/images/88625532243644649422.jpg

بروید این ادرس کلیپ خیلی کوتاه است اما فوق العاده است

کلیپ سام درخشانی و عروسکش

حتما ببینید روی لینک زیر کلیک کنید

instagram.com/p/kU8cgYxJVo/

رها=اقا سام درخشانی شما فوق العاده هستید

اقاساااااااااااام نوشتند

Ino taze kharidam...fekr kardam shomam bebinin khali az lotf nist...refighame,toni



نظرات شما عزیزان:

فاطمه عاشق داداش سامی
ساعت20:13---5 اسفند 1392
خیلی باحاله عزیزم تازه یاد بچگیش افتاده عروسک میخره
پاسخ: بله عزیزمممممممم ولی عروسکشون زشته


نیلوفر
ساعت20:38---25 بهمن 1392
من سیزده سالمه متولد چه ماهی هستی من متولد مرداد هستم دوست داشتم متولد تیر باشم
پاسخ: من خردادیم عزیزمممممممممممممممم


پرند
ساعت17:59---25 بهمن 1392
وااا اون عدده چیه بقل اسمم
پاسخ: شماره پروازته خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


پرند37
ساعت17:58---25 بهمن 1392
اِ چه جالب مهلا و رها منم از دیدن لوازم التحریر میخوام پرواز کنم
پاسخ: خخخخخخخخخخ مواظب باش از جو خارج نشوی


نیلوفر
ساعت15:07---25 بهمن 1392
من سیزده سالمه میرم تو اون سایتم یه سر میزنم
پاسخ: نیلوفرجان مای استار مرتب سر بزن...........فقط دوتا پست اول کامنت نزار اونها پستهای ثابت هستند عزیزم


مهلا( بانو)
ساعت14:55---25 بهمن 1392
رهایییییییییییییی دیدم با کروم میرفتم که نمیشد با موزیلا رفتم درست شد دیدم



هورااااااااااااااااا



عچقم چه ذوقی هم کرد عزیزم بانو به فدای ذوق کردنتون اقا



بانو هم که لوازم التحریر خوچل موچل و رنگی رنگی و شکل دار میبینه ذوقمرگ میشه
پاسخ: خدا رو شکر که دیدین..........الان یک نفس راحت کشیدم..........وای بااااانو منم لوازم تحریر میبینم ذوق مرگ میشم..........اقا سام بعدها با بچه هاشون سر اسباب بازیها دعباشون میشه خخخخخخخخخخخ


نیلوفر
ساعت13:56---25 بهمن 1392
اره منم فکر میکنم یک نرم افزاری میخواد رفتم توس ولی نشد اگه فهمیدی چه نرم افزاری میخورد بگو راستی رها چند سالته
پاسخ:
نیلوفر برو وب سلطان قلبها سام درخشانی(بهار)از بهار جون بپرس اون عضوه بلده..........بگورهاااااااااا منو فرستاده طرفدار سامم میخام عضو اینستاشم ولی بلد نیستم...........اینم ادرسش
http://www.lovelyman77.blogfa.com/

پاسخ: راستی شما چندسالته گلم؟؟؟؟؟؟من که سنم رو ادرس وبم هست


مهلا( بانو)
ساعت12:56---25 بهمن 1392
رهایی تو وب سحر هم همینطوریه





اخه گناه من بدبخت چیه که هیچوقت نمیتونم برنامه های عالیجنابو ببینم





چه میدونم حتما قسمت نیست
پاسخ:
باااااااااااااااانو وقتی روی لینک کلیک میکنید صفحه جدید یراتون باز میشه؟وقتی باز شد عکس همین پست میبینید که یک فلش روشه؟روی اون کلیک میکنید بازم شرو نمیشه؟ یک کار دیه کنید از لینکهای روزانه سمت راست وبم روی اینستاگرام سام درخشانی کلیک کنید بعد صبر کنید صفحه جدید بازشه وقتی بازشد از بالای صفحه عکس سکت چپ اون که بالای بالاتر از همه هست(روشم یک علامت فلش هست) کلیک کنید دیگه بایدباز بشه

پاسخ: مهلا با فایرفاکس برو.........الان باکدوم مرورگر میروید عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مهلا( بانو)
ساعت12:35---25 بهمن 1392
رها جون هر کاری میکنم نمیشه



تو رو خدا یه کاری واسه بانو بکن
پاسخ: رهااااااااااا به فداتون بااااااااااااااااااانو چراااااااااااباز نمیشه من متوجه نمیشم؟؟؟؟؟؟؟؟از وب سحرجون امتحان کنید


نیلوفر
ساعت11:01---25 بهمن 1392
رفتم تو اینستا گرام سام درخشانی ولی برای عضو شدن باید رو کدام بخش کلید کنم ببخشید ولی بازم راهنمایی لطفا
پاسخ: نبلوفر جان من بلد نیستم باید یک نرم افزار روی گوشیت بریزی فککنم..........


shaghayegh
ساعت8:39---25 بهمن 1392
اوا شادی!!!! جدی فکرکردی من از اوناشم....
ماهممون خانومیم عیب که نداره سنامون رو به هم بگیم....
به هر حال اگه ناراحت شدی...عذرمیخوام....
درضمن باس خدمتت عارض بشم وقتی شما از موفقیتاتون میگید....من خوشحال میشم ونمیسوزم!!!!!برات آرزوی موفقیت بیشتر میکنم دوست عزیر


شادی
ساعت1:35---25 بهمن 1392
سلاااااام رها جججونه عجیجیجیجم !!!وووااااااااای چ خوججله !اما گن گستریه این !!!مرسی جیگر!!بلمتایمتم مفالکا!!



برای شقایق جون :سلام به دوسته عجیجو باسلیقه خوتم :ی چنتا نکته روباس خدمتتون عارض شم :اببلندش ک هیششوخخخ از ی خانوم سننشونمی پرسند !!زشته !!!البته مطمئننم که از شما بزرگترم !!!میدونید چه کسی در برابر شماست ؟؟ احترام بگذارید !!!شوخیدم (شکلک شرمنده !!اَه رها جججونن با این شکلکاش )

دومندش نبیسندگی به سن وسال نیست !!من 5 سال پیش نقد ی کتاب مهم رو نوشتم که تو دبیرخانه راهبری کشوری تومسابقه اول شد وجایزه هم گرفتم!!!بوسوز !!بازم شوخیدم !!

همین امسال هم ی طرح پژوهشی ک پارسال نوشته بودم توی کتاب معتبر (همراه چنتا طرح دیگه ) چاپ شد !!!

سومندش من حالا اغراق فرمودم گفتم سال دیگه !!واقعیتش اینه که من هنوز تجربه فیلمنامه نویسی ندارم !!ولی خیلی علاقه دارم و مطمئنم ی روزییی مبفق میشم اون جایزه روبگیرم !!اول باس دانشش روکسب کنم که میدونم هنوز تواول راهم !!!(بقول آقای درخشانی حالا تووووووووویه 40سالگی !!!)
پاسخ: اوااااااااااااااااا احترام بزارین مامور مخصوص عالیجناب سام خان متیکومون شادی جووووووووووونم!!!!!!!!!!!تعظیم عرض کنید.........افرین به شادی جون خودمممممممممممممممممممممممممم


مهلا( بانو)
ساعت1:09---25 بهمن 1392
رها جون پلی نمیشه چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: عزیزم کلیک کنید صبر کنید عکس اقابیاد با علامت فلش روی عکس بعد کلیک کنید.........اگه نشد صفحه ببندین دوباره بازکنید درست میشه


نیلوفر
ساعت23:49---24 بهمن 1392
رها اینستا گرامش کجاست راهنمایی لطفا
پاسخ: سمت راست وبم نگاه کن یک قسمت هست نوشته لینکهای روزانه....اونجا یک گزینه هست اینستاگرام سام درخشانی..........کلیک کن...........میری صفحه شخصی اقای درخشانی


پانته آ
ساعت19:43---24 بهمن 1392
رهایی...حســــــــــــــــ♥ــــ ـــــــــــــابی معذرت....
پاسخ: معذرت نمیخاد عزیزممممممم


shaghayegh
ساعت19:41---24 بهمن 1392
رها!!! من شرمنده هستم.....

چشم الآن میریم پست ثابت! پانته آ! گلسا! بریم اون جا..دیه آجی رها رو حسابی اذیت کردیم
پاسخ: دشمنت شرمنده


نیلوفر
ساعت19:24---24 بهمن 1392
چرا پاسخ ندادی رها جون
پاسخ: دادم عزیزم نه منم مثل شما فقط طرفدارشونم.........از سمت راست وب من قسمت لینکهای روزانه روی اینستاگرام سام درخشانی کلیک کن..........اگه عضو شی میتونی برشون کامنت بزاری ایشونم گاهی جواب میدن........من خودم عضو نیستم........


گلسا
ساعت19:21---24 بهمن 1392
من اومدم

پانی،منم وقتی هم سن خواهرت بودم همین جوری خواهرمو اذیت میکردم،اگه اذیت نمیکردم خوابم نمیبرد

شقایق منم دلم تنگیده بود واست...
پاسخ: بچه ها جونم بروید پست ثابت حرف بزنید......اونم تاییدی نیست فداتون شممممممممم اخه اینجا باید جواب کامنتها بدهم شلوغ میشه یادم میره بی ادبی میشه


پانته آ
ساعت18:36---24 بهمن 1392
خدا رو شکر که این یکی به جلی شمشیر ،تفنگ داره.....!
خدایا شکرت..


نیلوفر
ساعت18:09---24 بهمن 1392
رها شماره ای از سام داری به من بدی ممنون میشم من نیرنگ رو دیدم تو چی
پاسخ: نه من کلاس بودم ندیدم تا حالا هیچ وقت نیرنگ ندیدم


ایدا
ساعت16:09---24 بهمن 1392
قلبون ذوق کردنش....خیلی باحال بودرهاجون
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدی خواهش گلم


نیلوفر
ساعت14:47---24 بهمن 1392
رها شماره ای چیزی از سام نداری که بشه با هاش حرف بزنم با اس ام اس یا ایمیل راستی من الان دارم نیرنگ رو میبینم
پاسخ: نه عزیزم منم مثل شما فقط طرفدارشونم....از سمت راست وب من قسمت لینکهای روزانه روی اینستاگرام سام درخشانی کلیک کن......این صفحه متعلق به اقای درخشانی هست ایشون تک تک کامنتهای رو میخونن و گاهی جواب میدهند......باید عضو شی تا بتونی کامنت بزاری.......الان هم بیا وب مای استار پست(اختصاصی بروبچ مای استار)بخون


پرند(وب ستاره ماندگار*سام درخشانی*)
ساعت13:30---24 بهمن 1392
رها این کلیپه واس تو صدا داره؟؟؟مرور گرت چیه؟؟؟واس من صدا نداره
پاسخ: بله داره........فایر فاکس عزیزم


پانته آ
ساعت11:58---24 بهمن 1392
سلاااااااام!

خبر:

امروز ساعت 14:50 دقیقه شبکه استانی سهند (مرکز آذربایجان شرقی) فیلم سینمایی نیرنگ رو میده...


پاسخ: میسی ولی ما نداریم این کانالو


نیلوفر
ساعت10:18---24 بهمن 1392
رها دیدم با اینکه کوتاه بود ولی جالب بود ممنون
پاسخ: خواهش عزیزم


shaghayegh
ساعت0:43---24 بهمن 1392
پانته آ! در پاسخ به کامنت پست پایینت باس بگم....باید با پارمیدا متحد بشی....

رها مرسی....
پاسخ: خواهش عزیزم


نیلوفر
ساعت0:11---24 بهمن 1392
رها چطوری باید دانلود کرد راستی موضوع ش دقیق چیه
پاسخ: دانلود نمیشه عزیزم.........روی این لینک که گذاشتم کلیک کن بعد صبر کن صفحه جدید که اومد تا این عکس پست بیاد بعد روی اون عکس تو صفحه جدید کلیک کن یک کلیپ کوتاهه همش10ثانیه است


گلسا
ساعت23:22---23 بهمن 1392
من چه طوری باید میفهمیدم آپ کردی؟؟؟؟

کودک درون آقا سام فعاله هنوز

آقاااااا فقط آقااااا ساااام...

ممنون رهاااااا
پاسخ: خواهش عزیزیمممممممم


پانته آ
ساعت23:19---23 بهمن 1392
خخخخ چه ذوقی هم نموده آقا سام!!!

رها!در عرض 5 دقیقه واسه دانلود میذاریش!!! اینکه چجورری،من نمیدونم!!!
پاسخ: واسه دانلوت نیس......تماشای انلاین هست........مگه یادت رغته من عصر دایناسورها دنیا اومتم خخخخخخخخخخ


پانته آ
ساعت23:18---23 بهمن 1392
رها من میخوامش!!!!فیلمو!!!

داداش؟؟؟یه نیگا به شناسنامت بکن!!! 1354!!!! الان؟؟؟عروسک بازی؟؟؟ خخخخ

جاااااااااااااان؟؟؟؟رها!پیدا
پاسخ: مطمئنممممممممممم دارن وسایل اسباب بازی میخرن واسه نینی های ایندشون خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها