Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

نشست خبری فیلم شیار 143

(نفر وسط اقای حاتمی کیااااا)

نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی:
۱٫ بهروز افخمی برای فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»
۲٫ ابراهیم حاتمی‌کیا برای فیلم «چ»
۳٫ احمدرضا درویش برای فیلم «رستاخیز»
۴٫ محمدمهدی عسگرپور برای فیلم «میهمان داریم»
۵٫ حمید نعمت‌اله برای فیلم «آرایش غلیظ»

 

نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن:
۱٫ حسیبا ابراهیمی برای فیلم «چند متر مکعب عشق»
۲٫ ساره بیات برای فیلم «فصل فراموشی فریبا»
۳٫ رویا تیموریان برای فیلم «شیفتگی»
۴٫ سمیرا حسن‌پور برای فیلم «تمشک»
۵٫ مریلا زارعی برای فیلم «شیار ۱۴۳»

نشست خبری فیلم شیار 143

نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد:
۱٫ آرش آصفی برای فیلم «رستاخیز»
۲٫ حامد بهداد برای فیلم «آرایش غلیظ»
۳٫ پرویز پرستویی برای فیلم «امروز»
۴٫ رضا عطاران برای فیلم «طبقه حساس»
۵٫ مهدی فخیم‌زاده برای فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»
۶٫ نوید محمدزاده برای فیلم «عصبانی نیستم!»

عکسهای بازیگران و هنرمندان حاشیه جشنواره فیلم فجر 92

ایشالا سیمرغ تو این سه بخش به اقای حاتمی کیا اقای بهداد و خانم مریلا زارعی عزیزم داده بشه

شبکه نمایش زیرنویس کرد امروز22بهمن92ساعت شش و نیم بعدازظهر مراسم اختماایه و اهدای سیمرغ ها را نشون میده

امیدوارممممممممم زیر قولش نزنه

و اقای درخشانی هم چندروزپیش  مهمان ویژه جشنواره بودند ایشالا سال دیگه فیلم برای جشنواره فجر داشته باشند و خودشونم کاندید باشند

عکسهای بازیگران و هنرمندان حاشیه جشنواره فیلم فجر 92



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت15:11---26 بهمن 1392
سام کچل شده رها؟
پاسخ: نه عزیزم تو اینستاگرام ازشون پرسیدیم گفتن نه به موهاشون چسب زده بودن اون شب موهاشون به هم چسبیده بود


shaghayegh
ساعت0:50---23 بهمن 1392
گلسا! پانته آ! رها! خداروشکرداداش موهاش نریخته....داخل اینستا یه نفرازشون پرسید چی شده بود؟؟ سام هم گفته بود....چیزی نشده بود...به موهام واکس زده بودم...این جوری شده بود
پاسخ: اره سپید جون خودمون پرسیده!

shaghayegh
ساعت0:43---23 بهمن 1392
شادی جونم! انشالله به هدفت برسیو جایزه بگیری....درضمن! مگه چندسالته... که فیلمنامه مینویسی؟؟؟

شادی
ساعت0:29---23 بهمن 1392
خودددا نکوشتت !!!!اینقدر عالجنابم جذذابند ماششاللا یادم رف سلام عرض کنم !!!



عبضش یجمله زیبا تخخخدیم به شما !!:





عرض کُنم که ......

اجازه هس تو باند فرودگاه قلبت فورود بیام یا هنوزم باید دورت بگردم؟؟؟؟؟ !!!

.

.

. " از لوس بازیهای دکتر علی شریعتی واسه زنش تو دوران نامزدی !!!"!


پاسخ: شادی جووووووووووووووووووووووووووووونم اقاااااااااااااااسااااااااااااااااااااااام جواب همه تو اینستا میدن بغیر رهاااااااااااااا جیغغغغغغغغغغ فقط جواب نمیدن متنهای منو خونت یا که نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!جییییییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغ


شادی
ساعت0:25---23 بهمن 1392
مرسییییییییی رهها جججونه عزیییییییییییزم !!!

ایششالللا ساله دیگه عسکای سیمرغ گرفتن آقای درخشانی و بذارین !!!ساله بعدشم ماله من ووووووووو باسه فیلیمنامه !!!!باسه رهههها جججونم !!!
پاسخ: خواهش میشود شادی جوووووووووووووونم


گلسا
ساعت23:55---22 بهمن 1392
رهااااا گلسااا سیمرغ خوف ندید...


کی به کی بود؟؟


تو این بخشایی که گفتی کیا بردن؟؟؟
پاسخ:
فقط مریلا زارعی

پاسخ: مراسم خیلی مسخره ای بوت.........اقایونم رضا عطاران جایزه برد


گلسا
ساعت23:52---22 بهمن 1392
ممنون رهااااا جونم

گلسا
ساعت23:35---22 بهمن 1392
از دست دادم پس....

دانلو یا آنلاین دیدن!!!نمیدونین؟؟؟
پاسخ: عزیزم تو اون سایت تلویبن بود که پشت صحنه دیدیم اونجا میزاره حتمااااااااااااا............


پانته آ
ساعت23:32---22 بهمن 1392
امید وارم بعد اینکارم بتونم یه کار متفاوت انجام بدم و مسولیتم سنگین تر شده چون دوسه تا کار کردم که مردم دوس داشتند مردم به اتنتخاب من اطمینان کردن منم باید سعی کنم که به اون اطمینان احترام بذارم و کارایی رو انتخاب کنم که در خور لطف عزیزان باشه..

(همه دست زدند...)
پاسخ: بله بله اما جواب رهااااااااا تو اینستا ندادن (شکلک فوق العاده عصبانی) خخخخخخخخ


گلسا
ساعت18:07---22 بهمن 1392
رهاااااا من میخام بتعریفم....

خب یه روز من تنهایی تکرار نابرده رنجو شانسی دیدم(اولین بار که نابرده رنج پخش شد اون اوایلشو ندیده بودم یعنی از جاهایی دیدم که آقااا سام ته ریش داشت«خاک برسرم...شکلک خجالت»)

بعدش همون شب میخاستم قسمت بعدیشو ببینم...اون موقع هنوز یه باربود سامو دیده بودم در نتیجه فقط از بازیش خوشم اومده بود...

من کامبیز دیربازو میشناختم بعد یه تیکه تو خلاصه داشت نشون میداد که سام میگفت:«من به ایشونم گفتم،من از بچه زرنگای تهرونم»...

همون لحظه من به بابام گفتم این کامبیز دیربازه،اون یکی کیه؟؟؟...

بابام گفت:«نمیشناسیش؟؟معروفه...اسمش خوبه........»

بعد همون لحظه تیتراژ اولیه رو داد که اسم سامو کامبیز باهم اومد...بابامم همون موقع گفت آها...همین سام درخشانی که نوشته...سام درخشانی...

صورت منم که شکل علامت سوال بود گفتم مطمینی این معروفه؟؟؟بابامم گفت آره بابا...فیلم زیاد بازی کرده...

البته قابل به ذکره من اون موقع کلااااا هیشکیو نمیشناختم!!!

بعدش فهمیدم تو در چشم بادو بعضی فیلما دیده بودمش!!!!!!

خب از اون روز به بعد رفتم رو مود سام!!!

بعدشم بعضی فیلمای دیه....

بعد با خودم میگفتم که معلومه اسد به کژال میرسه،جابر به مرضیه،این عمادم متحول میشه(آخه اون قسمتا عماد کم کم داشت خوب میشد و با معرفت)بعد یهو آخرین قسمت،خوف کردم...خعلی بیشتر ازش خوشم اومد...

قبل قسمت آخر آورده بودنش گلخانه...

منم اونو دیدم....

تازه بیشتر تر تر ازش خوشم اومد...

البته وقتی در چشم باد و بعضی دیه از فیلماشو میدیدم ازش خوشم میومد ولی زود فراموشش میکردم....تو نابرده رنجم یه شکل دیه شده بود...همیشه مثبت بود بعد اونجا خلافکار...واسه همین نشتاختمش...

از نابرده رنج به بعد خیلی خوشم اومد ازش...

امسالم سال پرباریه!!!!

1-اینستا زد

2-جواب طرفداراشو تو اینستا داد

3-چهار تا کامنت تو مای استار و یه کامنت تو وب سپیده جون گذاشت

4-عکسای فن پیجاشو لایک کرد

5-فن پیجاشو فالو کرد

6-ما رو مثل خونوادش دونست

7-و.....
پاسخ افرین کامل و جامع


shaghayegh
ساعت17:40---22 بهمن 1392
وای منم عاشق سرسپرده هستم....از دوستام بپرسید....من تک تک سکانس هاش رو بازی کردم ....البته واسه دوستام......گلاب به روتون حتی لحظه ای که حالت تهوع داشتن!!!

وای روزی که سرسپرده رو دیدم...منم همون روز یه فداکاری فوق العاده بزرگ انجام داده بودم که بعضیا بهش میگن خریت!!! ببخشیدامن این قدر رک هستم!!!! واسه دوستم فداکاری کرده بودم...خودمم نمیدونستم چی داره میشه!!!! دیه سرسپرده رو خریدم و نیگا کردم...تا2هفته واسه اردلان افسرده شده بودم
پاسخ: منم میخام برم بخرمش این فیلموووووووووووووو................


پانی خنثی نیروی جایگزین شهید احدی
ساعت17:39---22 بهمن 1392
آقا سام قشنگ منقلب شدند...رفتند بغل جوی...ای گندم بَت!!!!داداش منو به چه حالو روزی انداختی!!!

ولی یه سوال:

عایا قصه ای که گندم توی امامزاده واسه اردلان تعریف کرد واقعی بوت؟؟؟ یعنی اون اتفاقا افتاده بود؟؟؟اون پسره هم که گندم میگفت پویا همخدمتی اردلان بود؟؟؟

گیج شدم!!!!!

بعدش اونی که گندم باهاش عروسی کرده بود،پویا بود؟؟؟
پاسخ: اره فکر کنم تو امامزاده راست میگفت


پانی خنثی نیروی جایگزین شهید احدی
ساعت17:35---22 بهمن 1392
خخخ اسناد از ثبت احوال کش رفته!!!خخخخ


فقط دوس دارم اسنادشو قبلا دیده باشیم!!! اونوقته که ... منفجرش میکنم!!!بالاخره شاگرد شهید احدی بودمااااا!!!!


فقط اگه اون اسنادو دیده باشیم!!!!من میدونم اون حامد شتک!!!!!


............


رهاااااا سن من به با من بمان قد نمیده... یکم تعریف بنما....
پاسخ:
سام عاشق یکتاناصر تو فیلم بود منم عاشق یکتاناصربودم و هستم(خخخخخخ توفکرکن رها همه توست داله)اما یکتاناصر باش ازدواج نکرد باحمیدرضاپگاه ازدواج کرد سام شیزوفرنی داشت(یک بیماری روانی)حالش بد شد بردنش تیمارستان از تیمارستان فرارکرد یک کارد بزرگ مقل قمه برداشت رفت خونه یکتا ناصر تو حیاط بهشون حمله کرد و خواهرشوهر یکتاناصر تو حملات کارد کشته شد.............

پاسخ: راستی سورپرایز سحر چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟


shaghayegh
ساعت17:32---22 بهمن 1392
خوبه شما وقتی جوش میارید...میتونید بد وبیراهتون رو نثارش کنید... من که نمیتونم کامنت بذارم....تو دلم نگهش میدارم
پاسخ: نباید جوابش داد فکر میکنه چرتوپرتاش مهمه.........حالادیوونه شب میخاد واسمون سندومدرک بیاره خخخخخخخخخخخخخخ


پانته آ
ساعت17:28---22 بهمن 1392
اینم لینکای برنامه دیدار برای رهاجونی که خیلی میدوستمتک:

http://s3.picofile.com/file/7393650963/Didar_reza_yazdan i_sam_derakhshani.wmv.html





و..





http://s3.picofile.com/file/7393656341/Didar_reza_yazdan i_sam_derakhshani_wmv2.wmv.html





من که خیییییییلی خندیدم!!!!

..............

ثانیه به ثانیه سرسپرده دلم واسه اردلان بیچاره میسوخت...الهی بمیرم واسش... چه گریه ها که نمیکرد...از ته دلش بود...الهی...هم عشقش رفت....هم جوونیش...واقعا داغون شده بود....

تو امامزاده که پابه پاش گریه میکردم...

اونجایی که تو کارخونه سر شاهرخشاهی داد زد رو هم دوست داشتم...چه عاشقانه درمورد گندم حرف میزد...چه دلسوزانه.... رهاااااااا!

من احساساتی شدم...
پاسخ: وای میسی که ادرسشو دادی..........وای من عاشق اون سکانس تو ماشین بودم که اقا سام منقلب شدند وداد میزدن و خانم طباطبایی گگه میکردند


پانته آ
ساعت17:10---22 بهمن 1392
آره جوش آوردم...پرم به پرش نگیره که پرپرش میکنم!!!تازه جو امروز هم گرفته منو:

به قول حامد زمانی خطاب به اون حامد بوق :

حالا بازم بشمرم...اینا گزینه های روی میز ماست...حالا بازم بشمرید...گزینه های روی میزتون چیاست...همه میدونن این آخرای قصه شماست...

راست میگم دیه!به نظرتون گزینه های روی میز این حامده که خیلی بهش افتخار میکنه چیه؟؟؟

گزینه روی میز ما که معلومه...تاپیدنامون و در آوردن پدرش توسط ستیلا!!!

چه بد جنس شدم من!!!
پاسخ: موندم مدرکش چیه میخاد شب برامون بیاره تا حرفاشو ثابت کنه !!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخ


گلسا
ساعت16:52---22 بهمن 1392
پانی خعلی جوشآوردیاااا...پرش به پرت بخوره پرپرش میکنی


رهاااا زودتر مطالب مربوط به بهدادو بزار،گلسا کنجکاوه


رهااااا تو از کدوم فیلم از بازی آقا سام خوشت اومد؟؟؟
پاسخ:
من حقیقتش اونقدر از سام بعد فیلم بامن بمان بدم میومد که هیچ فیلمی با بازیش دیگه نگاه نکردم تا رسید به نابرده رنج عاشق کامبیز بودم مجبور شدم ببینم از بازیش خوشش اومد بعدم که اقااااااااااااساااااااااااااااام اومدن گلخونه دیدم تصورات من درمورد اقای درخشانی اشتباه بوده سام درخشانی مهربون و متواضع بود در صورتی که من فکر میکردم بداخلاقه عصبیه خخخخخخ بعدم فیلم سرپرده دیدم ازشون که واقعا بازیشون معرکه بود بعد شهردقیانوس دیدم بعد رویای گنجشکها که خیلی کیا دوس داشتم بعدم به بروبچ مای استار پیوستم و دیه تمام فیلم و سریالهاشون که ندیده بوتم دیدتم مثل روزهای زیبا عروس برفی شهراشوب و........اما در کل من عاشق بازیشون تو سرسپرده ام

پاسخ: بهداد تو تست یک فیلم ایتالیایی چند سال قبل قبول میشه اونم با یک کارگردان معروف اما بخاطر اینکه مسایل اون فیلم به فرهنگ کشور ما نمیخوره انصراف میده و میگه به اصول و فرهنگ کشورم معتقدم.........ضمن اینکه خیلی راحت از گذشتش میگه اینگه فقیر بودیم و ........


گلسا
ساعت16:46---22 بهمن 1392
رفتم جدول پخش...

اسم برنامه ها رو دیدم خوف کردم

ولی نبود اهدای سیمرغ و مراسم فجر...

حالا من امید دارم...

این جدولا خیلی دقیق نی...

یادته پشت صحنه آوای باران رو هم ننوشته بودن...

حالا همه میزنیم..

شاید داد...

من ریسک نمیکنم
پاسخ: خدا کنه بزاره اما مامانم میگن بزاره هم با سانسوره خخخخخخخخخ مثلا حامد و مریلای که دوست داری نشون نمیده!!!!!!1


گلسا
ساعت16:30---22 بهمن 1392
رهااااا اون مرده کنار آقای حاتمی کیا چه قدر ترسناکه...نه؟؟؟

گلسا خوف نمود
پاسخ: خخخخخخخخخ اره من عاچق اقای حاتمی کیام بچه بودم عکساشونو از تو مجلات میبریدممممممم میچسبوندم تو یک دفترام........خخخخخخخخخ عاشق فیلمهاشممممممممممم


پانته آ
ساعت16:08---22 بهمن 1392
رها شرمنده تشکر یادم رفت!
پاسخ: میسی گلم دیه هم جواب اون اقا تو مای استار ندین عزیزان من


گلسا
ساعت15:55---22 بهمن 1392
خو چه اشکال داره شقایق؟؟هم طناز الان پرسیده هم بهار...پیغام هر دو شونم هست...

این طوری بهتره..چند نفر بپرسن بیتره....

ایشالله رهاااا...آقاااا سام همیشه بدرخشه..

تو بخش کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول زن باهات موافقم ولی تو بخش نقش اول مرد کلااااا واسم فرق نداره مثلاااا اگه عطاران یا پرستویی هم ببرن اشکال نداره ولی شما مثل این که از بهدادم خوشت میاد...

متشکرم رهااااایی
پاسخ: اره بهداد دوست دارم اولا چون دوست اقاساااااامه بعدممممممم چون یک مطلبی راجع بش دارم میزارم متوجه میشین چرا..........اره خداکنه سام خونده باشه خیلی توست دالم تو مای استار متنهامو خونته باشن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها