سام درخشانی و خودش
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

منبع عکس

http://instagram.com/samderakhshani_fanpage



نظرات شما عزیزان:

ﭘﺮﻳﺎ
ساعت1:20---13 اسفند 1392
اﻳﻮال,اﻳﻦ ﻋﻜﺲ ﻣﻦ اﺩﻳﺖ ﻛﺮﺩﻡ.اﻻﻥ samderakhshani_fanpage
پاسخ: سلام عزیزم ادرس جدیدتو گذاشتمممممممم


سحر
ساعت12:36---23 بهمن 1392
الهی قربونش برم من!!!!!!چه عکس خوشگلی !!!!!!

اوا پانی تو هم احسانو داداش خودت میدونی ؟؟؟؟؟؟؟ایول

پانی احسان اینو میگه : به عشقت تا ته دنیا به جنگ هر کسی میرم ......چه تقدیری از این بهتر که از عشق تو میمیرم . و ...........................

مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسسسی از هایی
پاسخ: خواهش عزیزمممممممممممم


نیلوفر
ساعت23:31---22 بهمن 1392
سلام رها هم سام قشنگه هم خودش مرسی
پاسخ: خواهش عزیز دلمممممممممم


پانته آ
ساعت14:15---22 بهمن 1392
من از وب بچه زرنگ دانلودیدم..تو لینکای سحر هست...اتفاقا تازه دانلودیدم...اسمش برنامه دیداره...یه قسمتش تو آپارات هست...

.........

گلسا ترورش کردم مرتیکه جونلقو...جمع کنه غورباغه هاشو...اونقده عصبانی بدم کامنتم دراز شد رفت ص2...!!!

برو ببین!!!آتیش گرفتم دیگه از داغی گذشته..
پاسخ: درست ادرسشو به رهاا بده برم دانلوت کنم............در ضمن اپ کردممممممممممم


پانته آ
ساعت13:28---22 بهمن 1392
گلسا از من بیشتر داغ کرده!!!!
.........
شقایق!همش تقصیر علی رضا بذر افشانو اون سریالش بود!!!!!ما هم احسان باز کرد و هم دو تا داداش دار کرد:داداش سامو و همسایه گرامی:داداش احسان!!!


گلسا
ساعت13:13---22 بهمن 1392
ممنون رهاااا...

تو این برنامه داداشی ثابت کرد بیشتر ازعلی ضیا نیاز به زن گرفتن داره

اون عکسه که تو قابه رو کاملشو خعلی دوست دارم...

آدم فقط نگاه میکنه و لذت میبره...

ممنون رهاااا
پاسخ: خواهش عزیزم..من این برنامه ندیدم ایا دانلوت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


shaghayegh
ساعت13:13---22 بهمن 1392
خخخخخ پانی! تو که مثه من احسان باز هستی!!!البته من مازیارفلاحی و بابک جهانبخش و رضایزدانی هم خیلی دوس میدارم.... سام، پارسال، به مناسبت فیلم رویای گنجشکها اومد داخل برنامه ی دیدار.....موهاش به خاطررویای گنجشکها سفیده....

پانته آ
ساعت12:58---22 بهمن 1392
مرسی رها!

من جدیدا این برنامه رو دیدم..اسمش دیدار بود با رضا یزدانی...خخخ با علی ضیا دست به یکی کرد که چاییو بریزه!!!!

رضا یزدانی خیلی ناز نازی بود،گفت رو کیک یزدیه مگس نشسته، از زیریا بردار...بابا آقا رضا فکر جیب تهیه کننده باش...!!!!نه خودت نوش جون کردی،نه گذاشتی سام خان بخوره...البته توصیه های من بد آموزی داشت...غیر بهداشتیه!!!خخخخخ

...............

آتو گرفتن... منو اونقد اذیت میکنن...:-

داداش....((

اما عیب نداره...به قول آقا احسان:

به عشقت تا ته دنیا به جنگ هر سی میرم..چه تقدیری از این بهتر که از عشق تو میمیرم...من از عشق تو میمیرم...آقا داداش...

شقایق....هی...
پاسخ: منم میخام ادرسشو بده برم دانلوتش کنم


shaghayegh
ساعت12:47---22 بهمن 1392
به به...چه عکس خوشملی.....یادش بخیر چه قدر داداش این جا بامزه بازی درمی آورد

ممنون رها جونم
پاسخ: من ندیدم این برنامه رو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها