سام درخشانی در سرعین
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

منبع عکس وب my star

باتشکر از سحرجون و زهرا جلاد جون



نظرات شما عزیزان:

shaghayegh
ساعت21:23---21 بهمن 1392
رها!!! سحرچی گفت؟؟؟ کامنت خصوصیم به دستش رسیده بود؟؟؟
پاسخ: هموز جواب نداده عزیزم اگه رسیده باشه تاییدش میکنه اما احتمالا سحر تا فردا مای استار نمیاد دیه


گلسا
ساعت21:09---21 بهمن 1392
ممنون رهاااااا جونم...

داداشی خوشتیپ

بازم تشکر
پاسخ: خواااااااااااااااااااااهش میشود


نیلوفر
ساعت17:20---21 بهمن 1392
ممنون رها جون
پاسخ: خواهش عزیزیممممممممم......


shaghayegh
ساعت16:04---21 بهمن 1392
مرسی رها...آره خوندمش به خاطر همین میگم ازش بپرس اون خصوصیه واسش اومده یا نه؟؟؟
پاسخ: ازش پرسیدم


shaghayegh
ساعت15:55---21 بهمن 1392
ممنون...ازشماوزهراوسحری....

پانی من این جام....هیچ مشکلی نداره....که یه ماه یادیرتر جوابم رو بگیرم....

پانته آ من دیشب نت ام قطع بود نتونستم بیام کامنت بذارم ولی شایدباورت نشه داشتم آهنگ گذشته ی احسان رو گوش میدادم وقتی که رسید به"نگفته های قلبمو نمیدونم به کی بگم"به یادتو افتادم و بغض کردم...بی خبرازاینکه خودت درهمون لحظه...اون آهنگ رو داخل کامنت ها نوشتی!!!
پاسخ: عزیزم من مشکل کامنت گذاریتو به سحرجون گفتم تو جدیدترین پست وبش برات کامنت گذاشته بخونش


پانته آ
ساعت14:58---21 بهمن 1392
مرسی رها...

داداشی قشنگ بپوش سرما میخوری ها... اردبیل و تبریزو.. زمستون تابستون نداره...همیشه سرما رو داره...فوقش تابستونا سرماش ملایمه...

............

شقایق،گلسا؟هستین؟فردا تعطیله ها!بیاین که من تنها نمونم..

شقایق!جوابتو تو پست عکس نابرده رنج دیدی؟؟؟ مشکلی نی؟؟؟
پاسخ: خواهش مشود عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها