رضا صادقی پدر شد
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

عکس جدید رضا صادقی "خواننده" و دختر تاز به دنیا آمده اش تیارا

رضا صادقی و تیارا دختر تازه متولد شده اش

خیلی مبارکه اقای صادقی بهتون تبریگ میگیممممممممم



نظرات شما عزیزان:

شادی
ساعت0:21---23 بهمن 1392
وووووووووووووایییییییییی خودددددددددداااااایههه ممممن چه نینی گوشولویه نننننازییییییییی !!!!قورررررربونشششش بشششششم الاهیییییی !!!!


چه بابای خفنی !!!!![خنده][خنده][خنده]مبارکشون باشه قدمش عکس صحنه دار گرفتند !!!!


ایششاالللا خودا به عالجنابم دوتتا ها دو قلو کاکُل زری و دندون مروارید چش رنگی بده الاهییییییییی که پیشاپیش خخوتتم قورربونشون بششم ممن !!!!



پاسخ:
سلام عزیزیمممممممممممممممممم

پاسخ: ایشالاااااااااااا اینقدم جیغ جیغووووووووووباشن نزارن اقااااااااااااااااااابخافن خخخخ


مهلا( بانو)
ساعت20:22---20 بهمن 1392
وای عزیززززززززززززززززززززززم رضا صادقی بابا شده اخیییییییییییییییی قدمش مبارک باشه انشالله





من عاشق صدای رضا صادقی ام .





چقدر الان خوشحاله که پدر شده . احساس میکنم این روزا بهترین روزای زندگیه رضا صادقیه





انشالله که همیشه شاد و خندون باشه
پاسخ:
ایشالااااااااااا اینقدخوشحال شدم باباشدن............منم عاشق صدای رضاصادقیم اخلاقشونم که20

پاسخ: بااااااااااانو از شکیلا خبری ندارین؟؟؟؟؟؟؟من نمیتونم تو وبش کامنت بزارم ارور میده......تونستیدسری به وبش بزنید احوالی ازش بگیرید بگید رها هم خیلی سلام رسوند


shaghayegh
ساعت19:38---20 بهمن 1392
به به....مبارکا باشه.....ایشالله نسیب داداش ماهم بشه...

بچه ها! دقت کردین هنرمندا زدن تو کاردختر؟؟؟؟ رضاصادقی-پژمان بازغی-شاهرخ استخری-ملیکازارعی-مازیارفلاحی.... .دیگه چی؟؟؟ دوستان! شماهم کمک کنید!!!!

حالاپسردارایی که من میشناسم:بابک جهانبخش-یوسف تیموری-شیلاخداداد...کسی از قلم افتاده،؟؟؟

من که دوس دارام داداشم...یه دوقلو دختروپسرداشته باشنالبته ایشالله بچه هر چی باشه...سالم باشه...

مرسی رهاجونم....

راسی گلسا....!!! شقایقی که بافارسی اسمش رو مینویسه...من نیستم
پاسخ: ایشالاااااااااا ولی من دوست دارم سام پسردار شه یلیم پسرش شکل خودش باشه


گلسا
ساعت19:00---20 بهمن 1392
آخی....

پس ددی شد....

چه ددی خوش صدایی....

آخی چه کوچولو...

فسقلی....

من بچه ندیدم!!

آخه خودم ته تقاریم...

ولی من خعلی بچه دوست نبیدم(شکلک بدذات)

ممنون رهااااایی
پاسخ: بله بابایی شدن


رزا وطن پور
ساعت16:10---20 بهمن 1392
مبارک باشه آقای صادقی.

نی نی خیلی دوست دارم رها جون.
پاسخ: رزا جوووووووونم چندشب پیش خابتو دیدم عزیزم.............منم نینی توست میدارم اینقدر ذوق کردم اقای صادقی پدر شدن مامانمم کلی قوربون صدقه نینی اقای صادقی رفتن


فاطمه جون
ساعت14:02---20 بهمن 1392
مبارکههههههههه آقای صادقی، عزیزم چقدر باحاله بچش

سی آجی جونممممممممممم خوشحالم کردی
پاسخ: قوربونت عزیزممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها