پشت صحنه نابرده رنج(2)
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

یادش بخیر خیلی سریال قشنگی بود

پست های زیر را هم کلیک کنید ببینید لطفااااااااااااااااااا 



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت12:02---24 اسفند 1392
خخخخخخخخخخخخ پس چرا اینطوری خیلی جالبه

نیلوفر
ساعت22:31---20 بهمن 1392
رها رفتم ولی نظرم ثبت نشد چطوری باید نظر داد
پاسخ: کامنت بزار عزیزم همینجوری که اینجا میزاری.........شاید زدی بصورت خصوصی ارسال شود.........اون قسمتها که اسم خودت ایمیل و وب سایته ایمیل و و وب سایتم ننویسی طوری نیست بعد متنتو بنویس کدتاییدی که میخاد بزن بعدم بزن تایید.......


shaghayegh
ساعت19:56---20 بهمن 1392
گلساجون و پانی عزیزم! چه قدر خوشحال میشم که میاین این جا و بامنم حرف میزنید... هرسری میبینم شما کامنت گذاشتین و اسمی از من بردین...قندتو دلم آب میشه....محاورات خوبی داشتین( بااین که من نبودم)پانی جون کی گفته چادریا دل ندارن...؟؟؟ اتفاقامن خودم دوستای چادری خوب و زیادی دارم.....

رهاجونم.....!!! واقعایادش بخیر...ازت ممنونم
پاسخ: شقایق جونم اون کامنتی که توش اسم قورباغه ها بود اقاسام نزاشته بودند...........خوب با هم بحرفید خوش باشید وب خودتونه


نیلوفر
ساعت19:56---20 بهمن 1392
سلام رها ژست د ا د ا سی رو کیف میکنی ممنون
پاسخ:

نیلوفر جان همه هوادارای سام تو وبmy starهستند سمت راست وب من قسمت لینک دوستان نگاه کن اسم وب هست روش کلیک کن و شما هم به جمع بچه های مای استار بپیوند.......دوتا پست اول اون وب ثابته یکیش یک شعره یکیش هم نقاشی سام هست.......اقای درخشانی اون وب میروند و چندتا کامن هم گذاشتند.......شما هم تو دوتا پست اول کامنت نزار......اگه رفتی و کامنت گذاشتی دفعه اول بگو هوادارا سام هستی و میخوای عضو مای استار بشی اینجوری کمکم بچه های مای استار باهات اشنا میشن و اگه یک روز من اپ نداشتم تنها نیستی عزیزم

پاسخ:
منظورم تو قسمت پیوندها است بگردmy star پیداکن کلیک کن میری اون وب.مدیرشم سحر است

پاسخ: نیلوفر جان کامنتت توmy starثبت شده.....احتمالا زده بودی ارسال خصوصی برو ببین........اگه اون تیک خصوصی نزنی بلافاصله کامنتت میبینی


گلسا
ساعت18:36---20 بهمن 1392
آره پانی....

یه دونه عکسم هست که آقای دیرباز گذاشته از خودشو پژمان بازغیو داداشی....

فقط ببین علیرضا بذرافشان کارگردان نابرده رنج چی کامنت داده....
پاسخ: منم الان خونتم خیلی خنتیتممممممممممم


گلسا
ساعت18:24---20 بهمن 1392
پانی!!

الان اون کامنتتو خوندم!!!

راس میگی پانی...

من دارم تو مدرسه تیزهوشان درس میخونم ولی همین سال پیش یه نفر بود که کلی دوست داشت که پسر بودن و تاسف آورتر این که مادرشم از این موضوع خبر داشت!!!آخرم تجدید آورد و از مدرسه اخراجش کردن....

تو مدرسه ما هم حتی تو همکلاسی هام از این نوع افراد زیاد پیدا میشه...

اینو گفتم تا بدونین حتی منی که تو تیزهوشان درس میخونم خیلیا رو اینجا با این وضعیت میبینم...

تو کلاس ما همه عاشق رپرای غیر مجاز و خواننده ها و بازیگرای خارجی ان...

اون قدر که مطمینااااا اگه یه روز بفهمن من طرفدار آقای درخشانی مسخرم میکنن...

خیلی ها رو میبینم که واقعاااا بعضی وِژگی های بیتا رو داشتن....

میدونم پانی...

خیلی خوب میفهمم چی میگی چون تک تک جملاتی رو که گفتی به چشمم با این سنم تو مدرسه راهنمایی اونم تو تیزهوشان دیدم...


پاسخ: ایش یعنی چی بازیگرا خارجی خوتمون این همه هنرمند باکلاس و بااخلاق دالیم


پانته آ
ساعت18:20---20 بهمن 1392
نچ بابا زیاد بیدار نیستم...ولی اگه کامپیوترونت ازدستم نره ،دم به دیقه تو مای استار اینا میچرخم!!!خخخ

آره منم همون اول دیدم که نوشته بود برادرتون...خیلی ذوقمرگ شدم!!!در حدِ چی بگم آخه؟؟؟ وصف ناپذیر...

هیچی دیگه!!«مخلصم» هم افتاد تو دهنم!!!خخخخ
پاسخ: منم ذوق مرگ شدم فک کردم اون متن منم خونتن که نوشته بوتم مثل برادر دوستون دالیم و برادر عزیزم اقای سام خان ..........خخخخخخخ بعد متوجه شدم اون تو ارشیو و اقا سام نخونتنش خخخخخخخ کم اوردممممممممم


گلسا
ساعت18:14---20 بهمن 1392
تو پیام قبلی یه چیز دیه اول داشتم مینوشتم بعد پاکش کردم ولی آقااااش موند الان اشتباهی نوشته شده آقااااا شقایق

عذر خواهی آبجی شقایق(خجالت)(محو شده در افق)
پاسخ: منم درستش نمیکنم خخخخخخ


گلسا
ساعت18:12---20 بهمن 1392
آقااااا شقایق ایوللللل!!!!

من خودمم وقتی دیدم آخرش اینونوشته میخواستم تو کامنتم اینو بگم،ولی آلزایمر گرفتم یادم رفت

پانی منم دیشب نزدیک یک خافیدم ولی تو مث این که خعلی بیشتر از من بیداری!!!

خخخخ...رهاااا موبایل خوف دیدیاااا

ولی خداییش ژست داداشی تو حلقمممممم(حالا که مجوز داده بهش میگم داداشی)

آقای دیرباز تو پیجشون نوشته بودن دو کله پوک!!!ولی من میگم دو تفنگدار

رهاااااااااااااااااااااااااا اا......

متشکر بیدم
پاسخ: گلسااااااااااا خواهش میکنم دوتفنگدار باحال بوت


پانته آ
ساعت18:06---20 بهمن 1392
خخ آره!!!چه کوشولو هم هست موبالش!!!

پانته آ
ساعت18:05---20 بهمن 1392
چرا!ولی خو من کتاف دستم میگیرم!!!

.........

شقایـــــــــــــــــــق!!! از دست تو..!

چه کامنت باحالی!!!! داداش و برادر؟؟؟؟ خخخ

الهی بیچاره دید ما ول کن داداش و برادر و اینا نیستیم،خودش تایید کرد!!!

بعدشم،مگه سام سمتی غیر داداش داره واسه ما؟؟؟؟؟ صد البته نه...

ما بچه های پاکی هستیم... نمیدونم... ولی احساس میکنم ما نسل چهارمی هستیم...ولی با نسل چهارمی های دیگه فرق داریم...البته یه عده کمیو میگم دوستان به دل نگیرند...شقایق... بچه ها...خودتون میدونین چیو میگم...بچه های امثال بیتا و سینا کم نیستن دور و برمون... حتی ممکنه هم کلاسیتون باشن... امثال بیتا تو دور و بر من،متاسفانه زیاده... دخترایی که به دنبال عشق و دوستی های خیابونی هستن... نمیدونم چرا با این که میدونن آخر و عاقبتش چیه،خیلی هم شنیدن، ولی نمیخوان قبول کنن که اینا آخر و عاقبت نداره...افسردگی یا خیلی چیزای بد تر از اون...من اعتقاد دارم آدم باید یه سابقه خوب واسه خودش درست کنه...یه سابقه پاک...تا زمانی که با یکی بره زیر یه سقف... دیدیم که بیتا به سینا شک کرد...این رابطه ها تهش هیچی نیست....یا شکست عشقی و روحی روانیه یا اگه به ازدواج ختم شه، دووم نمیاره...خیلی زود طلاق... یه نیگا به آمار طلاق بندازیم،میبینیم که بیشتر طلاقیا سن کمی دارن... متاسفانه دخترا بیشتر در معرض خطر هستن و ته این روابط،اونا میشکنن...داغون میشن....اما نمیخوان قبول کنن ... یه نمونش همین امروز صبح واسه همکلاسیم .... پسره ولش کرده... حالا این مونده و یه دنیا غم...گریه...

آخه کی میخوان باور کنن؟؟؟ چیو میخوان تجربه کنن؟؟؟نمیدونم...

اگه واقعا بفهمم واسه چی میرن دنبال این دوستیا،خیلی خوب میشه... واقعا به قصد چی میرن؟؟؟؟پسرایی که غیرتشونو گذاشتن زیر پاشون...یه جو غیرت نمونده واسشونن که به ناموس و دخترای مردم نگاه ناپاک نکنن.... البته یه کمی هم بانوان مقصرند... اون آرایش های غلیظ همه رو تحریک میکنه...

پدر بزرگم(معرف حضورتون هست رها خانوم...) با یه طلبه داشتش تو خیابون میرفت،یه همچین خانومایی هم از کنارشون رد میشن...این دو نفرم نگاهشون نمیکنن...اونها هم یه چیزی بسی بد میگن...پدر بزرگم به اون جوان طلبه میگه: اگه ما که روحانی هستیم به قوانین دین احترام نذاریمو خودمون رعایت نکنیم،از مردم عادی چه انتظاری میره...؟؟

......

ببخشید...ولی بحث کامنت شقایق شد،منم حرف دلمو زدم...امیدوارم کسی به خودش نگیره..
پاسخ: ممنونم از نصایح اخلاقیت خخخخخخخخخخ طفلی دوستت اخی...........به بابابزرگ گرامیتون سلام برسونید


پانته آ
ساعت17:23---20 بهمن 1392
خنجر اسد و نیگا!!خخخ

میگم رها!امکانات زمان جنگ خیلی خوب بوده ها!!!!دوربین با کیفت....!!!

تازه رزمنده ها چه عالی ژست برای عکس میگیرن!!!
پاسخ: موبایل عماد هم تو جیفشه درست نیگا کن خخخخخخخخخخخخخخخخ


پانته آ
ساعت15:59---20 بهمن 1392
خب من اینجا ها میچرخم دیگه!!!

آخر شب درسمو میخونم!!!!

من زیر نور چراغ های کوچولی تزئینی دور سقف(اسمشونو نمیدونم خب!!!) درس میخونم،20 میشم!!!!!خخخخ

اصلا دیر خوابیدن افتاده تو جونم... مرض بدیه!!!

آخه میدونی چیه؟؟؟من 4:30 عصر(تقریبا)تا 7:30 و 8 میخوابم!!! واسه همون دیر میخوابم وگرنه بیمار نیستم که!!

ایول به هممون!!!
پاسخ: مامان اینا دعوات نمیکنن که زود بخاف بچه!!من تا پایان راهنمایی 8شب میخبیدم دبیرستان9ونیم!!!!!!!!!!!!!!!از این بچه مثبتهای بیخودی بوتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!


پانته آ
ساعت15:39---20 بهمن 1392
مغسی...

ایول آقا عماد...

ایول رها...

ایول داداش سامی...

.....

مگه 1 صبح چشه؟؟؟؟
پاسخ: من از دست تو چیکار کنم!مگه تو صبحها نباس بری مدرسه تا یک صب بیداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایول پانته ا خخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها