سام درخشانی با یکنفری
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

این عکس اقای سام درخشانی رو از اینستاگرام شیدا جون برداشتم

http://instagram.com/sheida38lovely

ببینید چیقده خانومم ذکر منبع میکنم

 



نظرات شما عزیزان:

Mahla
ساعت1:38---11 اسفند 1392
سلامممم به همه بروبچ من واقعا بازی های آقای سام رو دوست دارم...مخصوصا آوای بارانو...ازشون تشکر میکنم...
پاسخ سلام عزیزم خوش اومدی بیا صفحه اول وبممممممممممممممم


shaghayegh
ساعت17:41---20 بهمن 1392
رها! به مهلابانو بگو که اشک شقایق هم دراومد
پاسخ:

باشه میگم گلم کامنتت را هم گذاشتم تو مای استار...........شقایق وقتی نظراتتو باز کردی تو مای استار باید سریع کامنت بزاری معطل نکن بعد پیغامهای بقیه بخون برای منم هروقت معطل میکنم ارور میده .....هروقت پیغامی داشتی بده من برات میزارم

پاسخ:
چه زحمتی عزیزم تنها کاریه که میتونم واست انجام بدم

پاسخ: عزیزم فک کنم وقتی تو مای استار کامنت میزاری کامنتتو خصوصی ارسال میکنی وسه همینم اینجوری میشه دقت کن پهلوی خصوصی تیک نزنی .............حالا من به سحر میگم چک کنه


پانته آ
ساعت1:44---20 بهمن 1392
داداش!کامنت!مای استار!
پاسخ: ساعت یک صب!!!!!!!!!!تو بیداری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!میکشمتتتتت


پانته آ
ساعت22:39---19 بهمن 1392
دمپایی مشکی های عالیجناب تو پشت صحنه آوای باران همونا خوبه!!!!


پانته آ
ساعت22:08---19 بهمن 1392
خخخ الحق که بد جور آدم سمجی هستم!!!

اونقدر ور رفتم با آدرسه،که بالاخره تونستم حل کنم مشکله رو..
پاسخ: منم اینقدر گشتم یک دمپایی پلاستیکی خوف پیدافرمودم تا جنابعالی تنبیه کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


پانته آ
ساعت21:15---19 بهمن 1392
تو رو خدا بچه ها!!!اینجوری با گوگل کروم نمیتونم دانلود کنم...هی قطع و وصل میشه....
پاسخ: پانی من که عصر دایناسورها دنیا اومتم بلت نیستممممممممممممممممم


پانته آ
ساعت20:35---19 بهمن 1392

پیداش کردم!!!
تو گوگل زدم،اومد!!!! وب طناز!!!
فقط چون حجمش 84 mb هستش،نمیدونم چه جوری بندازمش توی دانلود منیجر «فلش گت» کسی بلته عایا؟؟


پانته آ
ساعت20:28---19 بهمن 1392
میرم از پرند بپرسم..
یعنی توی دنیای مجازی به این بزرگی،یه آیتم یه ربع،10 دقیقه ای نیست؟؟؟


مهلا( بانو)
ساعت19:29---19 بهمن 1392
متشکرررررررررررررررررررررررررر ررررررررررم
پاسخ: ارادتمندیمممممممممممم بااااااااانو


گلسا
ساعت18:42---19 بهمن 1392
آره شقایق با نظرت موافقم...
از همون برنامه هاست
آخه دیدم همه سوال میکنن از نقاشی گفتم بگم که خود شکیلا گفته عکس از طرف یکی به اسمه نگینه...
مثل آقاااا سام عکاسی میکنم دیه...
آخه خودش شخصاااا بهم یاد داده...
مخلص همه


shaghayegh
ساعت18:17---19 بهمن 1392
گلسا! حالاچرابه این عکسه گیر دادی؟؟؟




اگه اشتباه نکنم....این...از همون برنامه هایی که عکس ها رو نقاشی میکنه...استفاده کردن
پاسخ:


عزیزم کامنتتو تو مای استار گذاشتم........

پاسخ:

شقایق جان یک نفر باسم صبا برای اقای درخشانی تو اینستای ایشون کامنت گذاشته بیان و متنو بخونن.........واسه همین من به سحر دیه نگفتم

پاسخ:
عزیزم همه دوستت داریمممممممممممممممممممم

پاسخ: قوربونت برم عزیزم شوما لطف دارین گلممممممممممم


گلسا
ساعت16:28---19 بهمن 1392
رهاااااا تشکر!!!!

راسی اون عکسه که از اینستا شکیلا گرفتی،تو اینستاش نوشته ارسال شده توسط فک کنم یکی به اسم نگین

مطمینی خودش کشیده؟؟

هر کی بوده،آفرین

آقااااا سام خیره به دوربین!!

من عکاس بودماااااااا
پاسخ: نمیدونم از شکیلا پرسیدم هنوز جواب نداره......او او چه عکاس خوفی هستی شوما


shaghayegh
ساعت16:18---19 بهمن 1392
اوا.....پانی مگه بد میگم؟؟؟؟ اتفاقا احساس میکنم چند وقت پیش چشمم به دانلود حس مشترک خورد!!!!! داخل وب پرند نیس؟؟؟

پانته آ
ساعت16:12---19 بهمن 1392
از دست تو شقایق!!!
دوستان هرکی میتونه به من تو پیدا کردن حس مشترک کمک کنه...بگه...حتی آدرس یه جایی که ممکنه باشه هم خیلی کمک میکنه..


پانته آ
ساعت16:07---19 بهمن 1392
رها!من خنگ شدم بس که فک کردم!

همین یوخده عقلمم از دست رفت!من حس مشترکو میخوام!!!!

خنگ شدم بس که فک کردم از کجا ممکنه پیداش کنم!!!!

هیچ راهی به ذهنت نمیرسه؟؟؟؟

یعنی این برنامه تو آرشیو کجاست؟؟؟ رها!! تو رو خدا کمکم کن...خیلی دلم میخواد حس مشترکو ببینم...با تعریفاتون از حس مشترک دلمو آب کردین...
پاسخ: من یاتم نیس از کجا دانلوت کردم!اما حتما پرند بدونه


shaghayegh
ساعت16:00---19 بهمن 1392
نیگاکنید!!!! داداشمون باکسایی مثه ایشون گشتن که تپل مپل شدن...وگرنه پارسال مشکل اضافه وزن نداشت

اوا داداشی نالاحت نشیا...الآن رو فرم رو فرمی!!!حالااحیانا اگه دوس میداشتین بخورین...عیب نداره بخور...

شقایق واسه اون هم چاره پیداکرده!!!داداشی برو لباس مشکی بپوش دیه کسی نمیفهمه چاق و چله شدین.....

ایشالله همیشه رنگ شاد بپوشین

ملسی آجی رها
پاسخ: خخخخخخ مثلا علی اوجی هم توپوله!!!!!!!!! خخخخخخخخخخ


پانته آ
ساعت15:24---19 بهمن 1392
آره به اون موقع ها میخوره...

راستی سلااااااااااااااااام!

رهاااااااا جوووووونه خووووووودم!!!



مررررسی
پاسخ: سلام خواهش میشود


نیلوفر
ساعت12:10---19 بهمن 1392
اره گفتم به هرحال ممنون تا از مدرسه اومدم پری دم تو سایت
پاسخ: اخی عزیزمی


نیلوفر
ساعت12:04---19 بهمن 1392
این عکس ماله خیلی وقت پیشه یا تازه گرفته شده ا خه تیپ د ا د ا سی اینجوری نیست
پاسخ: فک کنم مال زمان رویای گنجشکها باشه قدیمیه


نیلوفر
ساعت12:03---19 بهمن 1392
سلام
پاسخ: سلام عزیزمممممممممممممممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها