عیادت دیرباز از جانبازان
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

این عکس اقای کامبیز دیرباز گذاشتند توی اینستاگرامشون و نوشتند

پاى درد دل يه مرد از بازمانده هاى محافظان وطنمون ايران...

 

افرین اقای کامبیز دیرباز من به شما افتخار میکنم



نظرات شما عزیزان:

پانته آ
ساعت23:31---19 بهمن 1392
8 شب؟؟؟؟؟

نی نی هاش 8 نمیخوابن!!چه برسه به من!!!
پاسخ: من از اون مامان سختگیرااااااااااااا هستم چی فکر کردی شوووووووومااااااااااا!!!!!!!!!!!نخیرم با پوتینهاشون تو نابرده رنج تنبیهت میکنم فرزندممممممممممممممممممممم


پانته آ
ساعت20:26---19 بهمن 1392
اوااااااااا!مگه چی شده؟؟فقط دیر خوابیدم!!!!


پاسخ: وقتی تنبیه ات کردم متوجه میشی باس هشت شب بخافی!!!!!!!!!!!!!!!


shaghayegh
ساعت16:53---19 بهمن 1392
اجازه!!! آقاکامبیز! منم به شما افتخار میکنم
پاسخ: افرین


پانته آ
ساعت15:25---19 بهمن 1392
من دیشف داشتم درس میخوندم،بعدش اخبار شبکه پنج تهران ساعت 12 نشون داد،اون موقع دیدم...!

میبینی چه بچه ی خوبی هستم،چه زود میخوابم؟؟
پاسخ: منم دیشب تو اخبار دیدم..........من جا مامان بابایی شما بوتم تنبیه بدنی برات درنظر میگرفتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نیلوفر
ساعت12:07---19 بهمن 1392
کارتون عالی بوده هر چی با سه دوست سام هستین دیگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها