Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

فک کنم دایی طاها از اینکه باران پیدا کرده خوشحال نیست

عکسهای نشست نقد اوای باران

اخی کیانوش!!!!!!!!!پسر خوبی بود

حرفشم نزنید رها از بیتا باران خوشش نمیاد عکساشونم نمیزاره

تمام مدت پخش سریال رو اعصابم بودند با اون بازیهای جذابشون ایییییییییییش

دم سام درخشانی و مهران احمدی و سیاوش خیرابی گرم که نرفتند به این مراسم

اقای سهیلی زاده تو این مراسم گفتند=چند سالی بود که تمایل داشتم در مورد تکدی گری فیلمی بسازم !!!!!!!!

که خوشبختانه این امر بالاخره به وقوع پیوست و با استقبال گرم مخاطبان مواجه شد!

رها=سهیلی زاده دوست خوب من!مردم از فیلمنامه اوای باران خیلی گله داشتند!عزیزممممممم سهیلی زاده !!مردم سام و سیاوش و شکیب و زیور دوست داشتند!جسارتا شما خیلی روی تکدی گری مانور ندادینااااااااا!بیشتر عاشقانه بود سریالتون!بیتا و سینا/باران کیانوش/باران و فرید/دایی طاها و مرضیه و......

و قسمت اخر هم که یک سریال جنگی بوت!بکش بکش بکش



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت21:08---17 بهمن 1392
اوا تشکر یادم رفت .

متشکرم رهایی
پاسخ: خواهش عزیزیممممممممممم


سحر
ساعت21:08---17 بهمن 1392
خوبه دیگه همه هستن الا سامی . واه واه این دایی طاها هم که قیافش هم خشنه و هم خشک . بابا به خدا آوای باران تموم شد . اوا نه به سینا که انگار نه انگار دارن عکس میگیرل و نه به کیلانوش که داره لبخند میزنه .

نیلوفر
ساعت13:55---17 بهمن 1392
این سینا چرا اینجوری افتاده کج کوله ولی کیانوش قشنگ افتاده

رزا وطن پور
ساعت12:54---17 بهمن 1392
دو روز وقت نکردم بهت سر بزنم اسم وب رو هم عوض کردی؟ یعنی دیگهنقد فیلم و سریال نمیزاری؟
پاسخ: سلام عزیزمممممممممممم دلم خیلی برت تنگ شده بوت کجا رفته بودی؟؟؟؟؟؟؟نه نقد فیلم هم میزارممممممم اما اسمشو عوض کردم خودمم نمیدونم چرااااااااااا!!!!!!!!!!1رزایی اگه مطلبی داری برام بفرست


shaghayegh
ساعت11:36---17 بهمن 1392
نه گلساجونم.... اون روز هم دیدم همین سوال رو پرسیده بودی...خودم میخواستم جوابت رو بدم.....که این جا هم کامنتم تایید نمیشد.... دیگه داشتم دیوونه میشدم... میخواستم به دوستم هلیا بگم بیاد این جا بهتون بگه من دیگه هیچ وقت نمیتونم کامنت بذارم....مشکل از کامنت گذاریه...من بی معرفت نیستم...ولی یه دفعه امروز دیدم کامنتم تایید شد.....

اگه دیدین ازم خبری نیس بدونید هر لحظه این جا و مای استار هستم فقط نمیتونم کامنت بذارم
پاسخ: عزیزمی کامنتهای من تاییدی نیس گاهی وبم قاط میزنه نالاحن نشو عچقممممممممممم


گلسا
ساعت11:27---17 بهمن 1392
خخخ...

آقاااا سام که اهواز بود...

سیاوشم که دبی بود....

رفته بودن عشق و حال مسافرت...

البت آقااااا سام دید طرفداراش تو تهران نمیتونن برن،واسه همین نرفت

شقایق مشکلش درست نشده هنوز؟؟؟؟
پاسخ هه چه مسافرتی خخخخخخخخ 9ساعت معطل بودن خخخخخخ


shaghayegh
ساعت11:13---17 بهمن 1392
اوا ببخشید..میخواستم بگم مهران احمدی گفتم حمیدرضا!!!!
پاسخ: اشکالی نداره عزیزممممممممممم


shaghayegh
ساعت11:07---17 بهمن 1392
به نظرت چراسام و سیاوش و حمیدرضا نرفتن؟؟؟؟

چه قدر مهران رنجبر این جا جذاب شده!!!!!

ممنون عزیزم بابت عکسا
پاسخ: خیلی خوب شد که نرفتند اخه این سریال سراپا اشکال دیگه تقدیر و تشکر از عواملش چی بوت اخه..............اره کیانوش خوشتیپ شده


شادی
ساعت0:09---17 بهمن 1392
ولی رهها جججون : من فک کنم اسم قبلی پربازدید تر بود و بیشتر سِِرچ میشد ؟

بازم هر طوری که خودت دوس داری ععععزززیییییییززه دلم !!بوس ماچچچچه آبکی(شکلک سبز !!) تخخخخخدیییم میششبدد !!
پاسخ: ممنووووونم شادی جوووووووووووووووووووونم


شادی
ساعت0:05---17 بهمن 1392
نههههههههههههه !!!چه مراسم بی خودی !!چرااااااااااا عججججقم نیسسسسند ؟؟؟

رهههاججونی عسلم ؟؟؟::نفرمایید !!شوما دیر تشریف آوردید !!زود می خواید بریییددد ؟؟؟نوموشهههههههه !!

من و مهلا جججون دو ساله داریم دعبا می کنیم تازه ب این نتیجه رسیدیم !!(شکلک شیطانک بدجنس !!)[نیشخند]شوما فعلا تو لیست انتظار آرامش خودتون و حفظ کنید تاااااااااااااااااااااا ..........................انقلاب حضرت مهدی انشاللا !!!!میسی عجججقم !!!

نخییییییییییییرررررمم اهواز بودند !! !!!
پاسخ: باشه پس من تو لیست انتظار صبر میکنممممممممم تا زیر پام علف سبز شه............خخخخخخخخ


فاطمه جون
ساعت22:53---16 بهمن 1392
نخیرم اصلنم عصبانی نیستنبرچی حرف در میاری رهایی

آره یخورده عصبانیه البته یه کوچولو موچولو

راستی آبجی جونم اسم وبلاگم که گذاشتی رهایی واقعا عالیه وبیش میاد
پاسخ: میسی عزیزممممممممممم


پرند
ساعت21:58---16 بهمن 1392
خخخخخخخخ



به هر کی میگفتیم مثلا این فیلم درباره تکدی گریه دلش میگرفت بهمون میخندید بعد میگفت،تکدی گری سینا از بیتا و باباش؟؟؟؟



-------------------------------------------

ولی بازی اون دو تایی که گفتی اونقدرام بد نبودا



لا اقل مرضیه ایدز میگرفت که کلیشه نشه همه آدم خوبا خوشبختند
پاسخ: اییییییییش من از باران بیتا متنفرم ایییییییییشششششششششش!!!!!!!!!!!!!!اعصابمو خورد میکردن اه اه اه!!!!!!!!!!اره مرضیه ایدز میگرفت خیلی باحال میشد


گلسا
ساعت21:27---16 بهمن 1392
آره...

خعلی خوب...

باز میشه...

کلااااا همهچی واسه من همیشه خوب باز میشه
پاسخ: تو عزیزمی ایشالا فردام برای بهار باز میشه


گلسا
ساعت21:18---16 بهمن 1392
تشکر بابت آپ ها...

عچقمون ولی تو عکسا نبود

ممنون

مال حامد بهداد یکم سخته...

چون تا دلت بخواد پیج تقلبی داره...

آدرسشم سرراست نی...

به یکی از دوستای بهدادیم سپردم واسم پیدا کنه...

قول داده که تمام تلاششو کنه که هر چه زودتر آدرسو پیدا کنه...

وقتی پیدا کرد بهت میدم....

بازم تشکر.....
پاسخ: قوربونت برم گلسا جووووووووووووون........تو عکسهای پست رادیو 7 و پشت صحنه اوای باران که سحر داده من بزارم وبم میبینی؟؟؟؟؟؟؟؟بهار میگه برام باز نمیشن


فاطمه جون
ساعت20:55---16 بهمن 1392
وایییییییییییییییی دایی طاهای گلم خستس

الهی امیدوارم موفق باشی دایی جوننننن

من از همین جا به دایی طاهای گلم میگم خسته نباشی امیدوارم درتمام مراحل زندگیتون موفق باشید

ممنون اجی جونم
پاسخ: خسته و یک کوشولو عصبانی..............ایشالا همیشه موفق و پرکار باشند............خواهش میشود عزیزم


مهلا( بانو)
ساعت20:38---16 بهمن 1392
رهایییییییییییییییییییییییییی



سامممممممممممممممممممم نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



عچقققققققققققققم وردله خوتمههههه
پاسخ: خخخخخخ ما نمردیم اقاااااااااا یک مراسمی شرکت نکردن!!!!!!!!!اورین دمشون گرم که نرفتن!!!!!!!!!حیف اقانبوت برن کنار این بیتا باران سینا اااایییییییییییییییییش!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها