سام درخشانی در رادیو7
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

زحمت عکسهای زیر سحر جون مدیر وب my star کشیدند

اما تو وب خودشون ارور داد افتخار گذاشتن تو وب رسد به وب رهایی

 

 

سام درخشانی در رادیو هفت

میتونید با کلیک روی ادرس زیر برنامه ببینید خیلی قشنگه

http://www.aparat.com/v/AaFhn



نظرات شما عزیزان:

sepid
ساعت18:13---17 بهمن 1392
مــــــــــــــــــــــــــرسی عزیز دلم
پاسخ: قوربونت برم عسیسممممممممممممممم


نیلوفر
ساعت17:55---17 بهمن 1392
چقدر قشنگ ادم کیف می کنه ممنون عالی بود سام بی نظیره
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم


گلسا
ساعت18:43---16 بهمن 1392
رهااااا،گلسا فضول می شود...


رهاااا من آدرس اینستا کامبیز دیربازو که میخواستی میدونم...


اینم آدرسش:


http://instagram.com/kambiz_dirbaz



پاسخ:
دمت گرممممممممممم عاچقتمممممممممم گلساااااااااا جوووووووووون

پاسخ: مال حامدبهداد نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سحر
ساعت18:35---16 بهمن 1392
رها اسم وبلاگتو عوض کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟گذاشتی رهایی؟؟؟؟؟؟؟

مبارک باشه دختر . خییلی اسم جالبیه
پاسخ: میسی سحر جوووووووووووووووووووووونم


گلسا
ساعت17:53---16 بهمن 1392
با اسم قشنگ خودت،وبلاگتو هم مزین نمودی
پاسخ: سپاسگذارمممممممممممممممممم


shaghayegh
ساعت17:52---16 بهمن 1392
وقتی داداش داشت متن رو میخوند...احساس میکردم نادر داره با بیتا حرف میزنه... اگه به زبون خودمونی....این متن رو میخوند...انگار داشت دیالوگ میگفت....



خخخخخخخ



ملسی از آجی رها وآجی سحر که خعلی دلم واسش تنگیده....
پاسخ: خواهش عزیزم..................من اینقدر از این بیتا باران بدم میات اییییییییییییییییییییشششششششششششش


پرند(وب ستاره ماندگار*سام درخشانی*)
ساعت17:48---16 بهمن 1392
اِوااااا؟



اسم وبتو عوض کردی؟؟؟؟
پاسخ: اره فک کردم این بهتره؟نظرت؟


گلسا
ساعت17:40---16 بهمن 1392
رهاااااااااااااا

اسم وبلاگتو کی عوض کردی؟؟؟؟

شده رهایی

کی؟؟؟؟
پاسخ: دقیقاااااااااااا چند ثانیه قبل!خوشگله رهایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


گلسا
ساعت17:37---16 بهمن 1392
آره به خدا رهاااا..

انقدر خوشحالم که حد نداره...

آخه هر چند سال یه بار از این اتفاقا واسه آدم میفته؟؟؟؟

انقدر خوشحالم همش واست چرت و پرت و الکی کامنت میدم
پاسخ خخخخخخخخ خوشال باش موردی نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


گلسا
ساعت17:07---16 بهمن 1392
رهااااا...

آقاااا سام تو فرودگاه اهواز بود

عکسایی که نشون دادی گفتی تو تگزازه، توطیه ای بیش نبود...

آقاااا سام تو اهواز بود نه تو تگزاز....

منم اونی هستم که پاهاش تو عکس آقاااا سام تو فردگاه اهواز افتاده

من مثل این امین محمودی نبودم که به زور خودمو وارد کادر کنم

خعلی آقاااا سام با حس میخوند...

نگفتم ریا نشه ولی حالا که اصرار میکنین میگم آقااااا سام این شعرو به من تقدیم کرد اونم تو ایران نه تو تگزاز...

مخلص آبجی رهااااااااااااااااا

و تشکر از سحر....

قربون رهاااااایی
پاسخ میبینم خیلی احساس خوشحالی میکنی یک هفته مدرسه نرفتی!!!!!!!!!!!!منم نگفتم ریا نشه متنو من نوشتم دادم اقااااااااااااااااااابخونن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


سحر
ساعت16:35---16 بهمن 1392
الهی فداش بشم چقدر ماه شده . یعنی سلیقش فوق العاده اس . (البته مث خودمه ) . یعنی از تو عکسم معلومه که چقدر داره با حس میخونه .

با تشکر فراوان از رهاااااااااای عزیزم
پاسخ: سلام عزیزم قوربونت برم..........زحمت این عکسهااااااااا سحر مای استار کشیده


طناز
ساعت16:34---16 بهمن 1392
مغسی زحمت کشیدی
پاسخ: سلام عزیزم سحری زحمتشو کشیده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها