Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 


اگه تو یک عکس گوشی اقااااا سااااام ندیدید بدونید دارن باهاش از خودشون عکس میگیرند



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت18:20---8 اسفند 1392
فقط شهنام شهابی عزیزم

سحر
ساعت16:40---16 بهمن 1392
جالا که جدیدا دارم دقت میکنم میبینم خیلی شبیه خودمه آخه منم خیلی به گوشیم وابسته ام . (البته نه در حد سامی )

عجب عکسیه

با تشکر فراوان از رها
پاسخ: خواهش میشود گلممممممممممممممممممم


شادی
ساعت0:07---16 بهمن 1392
میسیییییییییی رهههاییی جونم !!!

مهلاجون : للللجججج منو در نیاااااااااااااااررریید لُُُُفففففننن!!!

مجموعه اعداد صحیح از صفر شوروع میشه :

0 - شادی ججون !!

1 - مهلا بانو !!

2- گوشی !!!

3 - زنجیر !!!

تاسه نشه بازی نشه !!!شکلک بدذات و بدجنس شدیدا !!!
پاسخ: رهااااااااااااا هم حتما هویج هست دیه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مرضیه
ساعت23:17---15 بهمن 1392
عزیزمییییی خدایی
پاسخ: خواهش گلم تونستی ببینی؟؟؟؟؟؟


مرضیه
ساعت22:28---15 بهمن 1392
سلاااااااااام رها جونم خوبی گلم؟دلم واست تنگیده بود

وااااااااااااای که چقده باحاله این عکس سام جووووووووووووووووونم.فدااااااا
پاسخ: سلام عزیزممممممممممم قوربونت برممممممممممممم بیا بقلم بووس


مهلا( بانو)
ساعت21:49---15 بهمن 1392
دو تا چیز به جون عچقم بسته اس :



1) بانو مهلااااااااااااااااااااااااا

2)گوشیش



خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ: نه سه تا چیز باااااااااااااااااااانووووووووو زنجیر اقاااااااااااااااا فراموش کردین خخخخخخخخخخخخ


گلسا
ساعت19:49---15 بهمن 1392
خخخخخ...

من هم میخواهم اعتراف کنم که از صبح بیکار بودم،نشستم با شماها بحث کرده و مرتب جو دادم و با همه نظرات هم مخالفت نمودم

ممنون رهااااااااااااااااا جووووووووووووووووونننننننممممم ممم

مشکل شقاایق هنوز حل نشده؟؟
پاسخ: نه فکر کنم هنوز تو مای استار براش ارور میده نمیتونه کامنت بزاره..............خوااااااااااااااهش میشود بیایید اینجا که شقایقم احساس تنهایی نکنه


پانته آ
ساعت19:41---15 بهمن 1392
من از اولش قانع بودم...هویجوری بحث مینمودم با شما دوستان!خخخخخخ


دیدی که تو کامنتام چی مینوشتم...


به هر حال...وب خودتونه هرکاری دوس دارین باهاش بکنین رهل خانوم!خخخخخ شوخی نمودم!


نیست فردام تعطیال شده،من شادم!


مخلص همگی...
پاسخ:
شااااااااااااااااااااد باشید من که گفتم حرف بزنین طوری نیست اما پاک میکنم تا اگه عضو جدیدی اومت براش سوتفاوت نشه خو

پاسخ: قانع بودن و شاد بودنت تو حلقمممممممممممممم


پانته آ
ساعت18:40---15 بهمن 1392
گلسا جون،رها جون ،شقایق جون و پرند جون!بیاین بغل پانی!!!بدویید!!!

داداش فدا مدای خودِبا اخلاقت...


پاسخ: ببخشید کامنتهاتونو پاک کردم...............خداروشکر تحقیقات پرند نتیجه داد و همه قانع شدین اورررررین


shaghayegh
ساعت18:20---15 بهمن 1392
گلسا! برچه مبنایی این حرف رو زدی؟؟؟؟

میاین آبجی بزرگتون رو در آمپاس قرار میدین؟؟؟؟

نبینم ازاین کاراکنیدا...من گناه دالم.....

مرسی پرندجان.....

به هرحال مامخلص آقای درخشانی هستیم
پاسخ: عیزم من دیدم همتون همه کامنتها خوندین دیه پاک کردم یک وقتی برای تازه واردین وبم سوتفاوت پیش نیاد


پانته آ
ساعت18:18---15 بهمن 1392
مرسی پرند..

مهرنوش
ساعت17:07---15 بهمن 1392
سلام سلام

بوس بوس مررررسی رهاااااااااااا جونم
پاسخ: سلاااااااااااااااام عزیزممممممممممممممممممممم خواهش گلم


گلسا
ساعت16:04---15 بهمن 1392
یک هفته تعطیلی!!!!

فردا تعطیله فیتیله...(نوستالژی داشت حرفم...یاد دوران بچهگیام افتادم)

ایولللللل...

خعلی خوشحالم...

رهااااااا یک هفته!!!!

واسه اولین بار در دوران تحصیلم!!!!

عاشق درسم دیه!!!


پاسخ: خوچ بحالتونه دیه!!!!!!!!!!!!!!!!بچه درسخونااااااااااااا حالشو ببرین


گلسا
ساعت15:47---15 بهمن 1392
آره آجی شقایق...

این عکسو مین شهنام شهابی14 ساعت پیش تو اینستاش منتشر کرده....

خخخخخ...

رهااااا عکس از بالاگرفته شده جدید آقااااا سام و آوای بارانی ها رو دیدی؟؟؟؟

یه چیزی تو مایه های عکس قبلیه....

فقط این دفعه آقاااااا سام وسط واستاده....

این علی تقوازاده هم اون عکس خودشو با آقااااا منتشر کرده بود....

همه دوست دارن با آقااااا عکس داشته بتشن دیه....
پاسخ: نه ندیدم این عکسو که میگی ادرس سایتو بده عکسو بزارم وبمممممممممممممم.........میخان با عکسهای سام معروف بشن!


shaghayegh
ساعت15:22---15 بهمن 1392
مرسی آجی رها...

راسی این عکس قدیمه یاجدیده؟؟؟؟؟

کسی نرفت نشست آوای باران؟؟؟؟؟

امروز ساعت8:30به دوستم گفتم سام الآن حمامه...گفت چی؟؟؟ گفتم آره...ربع ساعت بعدش گفتم الآن داره ژل به موهاش میزنه!!!گفت عجب حرفایی میزنی شقایق...!!!! درنهایت من پرسش کلاسی ادبیات نشسته بودم....داداش داخل نشست آوای باران نشسته بود
پاسخ: نعکس جدیدجدیده مال بعد اتمام فیلمبرداری اوای بارانه...........نمیدونم من تو سایتها هم گشتم خبری نیست


نیلوفر
ساعت15:03---15 بهمن 1392
چقدر خوش عکس آقا سام ولی شهنام شهابی
پاسخ: بله دیگه اقااااااااااااااسااااااااااااااااااااام تکه


گلسا
ساعت14:56---15 بهمن 1392
اواااااااااااااااااا....

رهااااااا،من یه جمله تقریبااااااا مثل اینو تو مای استار واسه عکس مهدوی کیا فک کنم گفته بودم،جل الخالق

دل به دا راه داره دیه

این عکسو همین مرده شهنام شهابی تو اینستاش گذاشته بوذ!!!عکاس که آقااااا سامه...

آقاااا عکس میگیره،اونا واسه قیفش منتشر میکنن....

تنک یو مای فِرِند!!


پاسخ: خخخخخخخخخخ اره یادمه یک چیزی تو این مایه ها فرمایش کرده بوتینننننننن


پرند(وب ستاره ماندگار*سام درخشانی*)
ساعت14:43---15 بهمن 1392
یعنی رها استاد تیکه انداختنند





فقط در صورتیکه با دوربین عکس بگیرن اونو از خودشون جدا میکننن در غیر این صورت موبایل بازن ایشون
پاسخ: خخخخ اره بخدا اقای درخشانی تو 90درصد عکساشون گوشیشون دستشونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها