عکس عجیب اوای بارانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقایون محترم توجه کنید که میتوانید به دو گروه تقسیم شده بعد عکس بگیرید!

 سیاوش خیرابی هنوز متوجه نشده که اوای باران تموم شده تو همون ژست و قیافه فرید مونده

اقااااااااااااااااااسااااااااااااااااااااااام

عکس با تشکر از شکیلاااااااااا جوووووووووووووونم

اون اقا بین اقااااااساااااااااااام و دایی طاها دستیار کارگردان اقای سهیلی زاده است

پست زیر را هم کلیک کنید ببینید لطفا

سام درخشانی و دامادش

سام درخشانی و مهدوی کیا

-----------------------------------------

روی ادرس زیر کلیک کنید و پشت صحنه اوای باران که شنبه12بهمن پخش شد اگه ندیدید ببینید  

خیلی اوایلش بامزه بود

من و چندتا از بچه ها تو این ادرس انلاین دیدیم

اما برای بعضی ها کار نکرد

امیدوارم واسه شما کار کنه دوست عزیزم

اقای سام و دایی طاها داشتند اون قسمت قورابغه ها تمرین میکردند

اقاسااااااااااااام دایی طاها ادیت میکرد

دایی طاها=مال حروم زیر دندونت مزه کرده

اقااااااااااااااسااااااااااااااام=وگرنه یک فورباغه پیدا میشه میخورتت

سهیلی زاده=سام پژمان فراموش کن



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت14:52---24 بهمن 1392
چقدرقشنگ هست مخصوصااقای خیرابی

نیلوفر
ساعت13:24---18 بهمن 1392
سلام پس چرا امروز عکس جدیدی از د ا د ا سی نمی زاری رها خسته ش دم اینقدر اومدم تو سایت و رفتم
پاسخ: عزیزم عکس جدیدی ازشون ندارم قوربونت برم


نیلوفر
ساعت9:58---18 بهمن 1392
اگه فهمیدی به منم بگو می خو ام بدونم مرسی

نیلوفر
ساعت21:22---17 بهمن 1392
رها می دو نی سام از چه غذایی خوشش میاد
پاسخ: نمیدونم عزیزیمممممم


نیلوفر
ساعت19:44---17 بهمن 1392
رها فردا ساعت 10 صبح ا و ا ی باران رو از شبکه تماشا پخش می کنه اگه خواستی ببین می خو ام شب که خواستم بخوابم دو باره پشت صحنه رو دانلود کنم به امید اینکه صبح بتونم ببینم
پاسخ: ایشالااااااااااا لینکش درست میشه


نیلوفر
ساعت15:08---17 بهمن 1392
رفتم تو عشق است مثلث دوستی دانلود کرد ولی،سرعتش خیلی پایینه عروقی به 12درصد میرسید می رفت دوباره رو 1درصد 6 بار اینجوری شد منم لغو ش کردم
پاسخ: برو تو وب(ستاره ماندگار سام درخشانی)..........شاید لینک اون کار بکنه


نیلوفر
ساعت13:52---17 بهمن 1392
رها رفتم تو سایت عشق است مثلث دوستی دانلود کرد ولی یک ساعت گذشته سرعت شم خیلی پایین تا حالا 3بار تا 12درصد رفته ولی دوباره برگشته رو 1 درصد
پاسخ: اکشال نداره هر که طاووس خواهد چور هندوستان کشد عزیزممممممممممم


نیلوفر
ساعت11:10---17 بهمن 1392
رها نشد حیف من چقدر بدبختم حالا باید صبر کنم تا شبکه تماشا قسمت اخر ش رو پخش کنه شاید پشت صحنه شو هم پخش کنه کنون بخاطر کمکی که کردی :-(این گل برای تو مرسی
پاسخ:
چرا نشد عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟درست ادرس و کپی پیست کردی؟روی ادرس جدیده موسو بکش تا همش ابی بشه بعد راست کلیک بعد کپی انتخاب کن.بعد تو گوگل ادرسو پیست کن بعد بزن سرچ

پاسخ: برو وب (ستاره ماندگار سام درخشانی)اسم مدیر وبش پرند هست.....ازش بپرس کمکمت میکنه بگو رها منو فرستاده از طرفدارای سام هستم........ادرس وبش تو لینک دوستای من از سمت راست وبم پیدا کن


نیلوفر
ساعت9:56---17 بهمن 1392
رها نمی یا ره یه سایت دیگه نیست که من ببینم فقط اون 10 دقیقه ای که سام توشه فقط اون خواهش میکنم
پاسخ:


عزیزم تو این سایت که رفتی صبر کردی نشد؟؟؟؟؟؟؟این ادرسو تو گوگل سرچ کن امیدوارم بشه





http://iran-media.net/%d9%be%d8%b4%d8%aa-%d8%b5%d8%ad%d9%86%d9%87-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%a2%d9%88%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86/

پاسخ:

وقتی سرچ کردی تو صفحه اول گوگل میاد که پشت صحنه سریال اوای باران-دانلود فیلم اهنگ........روش کلیک کن برو تو سایت راحت لینک دانلودش هست............

پاسخ:
پیدا کردی بهم خبر بده...........

پاسخ: عزیزم من دیگه باید برم امیدوارم تونسته باشم بهت کمکی بکنمممممممممممم


نیلوفر
ساعت9:28---17 بهمن 1392
رها برای دانلود پشت صحنه باید چیکار کنیم دقیق بگو
پاسخ:
عزیزم این ادرسی که من گذاشتم میتونی انلاین ببینی برای دانلود باید عضو بشی.......اما همون انلاین ببین سام فقط تو ده دقیقه اولش هست.....روی همون تلویزیون گنده تو سایت کلیک کن اولش تبلیغ دربند اورند است(حدود یک ثانیه)بعد پشت صحنه هست ببین......

پاسخ: نیلوفرجون اول روی این ادرسی که من دادم کلیک کن بعد تو اون ادرس روی تلویزیون گنده کلیک کن چند دقیه ممکنه طول بکشه سام فقط تا همونجا هست که در مرود فورباغه ها میگه بعدش دیگه اقای درخشانی نیستند........


مرضیه
ساعت22:43---15 بهمن 1392
وای رهایی من هرکار میکنم نمیتونم ببینم پشت صحنه روچه کار کنم؟؟؟؟؟
پاسخ:
عزیزم ببین برو وب(عشق است مثلث دوستی)یا وب(ستاره مادگار سام درخشانی) اونجاها هم یک ادرسهای دیگه گذاشتند که مهلاااااااااا تونست اونجا ببینه...........تو لینک دوستان من هست نگاه کن پیداشون میکنی این دو تا وب رو

پاسخ: منظورم ستاره ماندگار سام درخشانی خخخخخخ اشتباه تایپ کردم


پرند(وب ستاره ماندگار*سام درخشانی*)
ساعت13:26---15 بهمن 1392
خخخخخ



ببین چی جوری کله ها رو چفت هم کردن
پاسخ: خخخخخخخخخخ یکی نفهمه میگه قحطی دوربین داشتن به طور همه خودشونو چپوندن تو عکس...........خخخخخخخ جای مستر شکیب خالیه و کیانوش اونا هم تو عکس بودند مطمئنن دوسه نفر از هوش میرفتند به علت تراکم زیاد در کادر کوچک.............


پانته آ
ساعت12:11---15 بهمن 1392
متشکرم شقایق جون!!! بچه زرنگ تهرون..؟واااای..من عاشق این اسمم! من با همچین دعوا مرافع ای درس میخونم!! مثلا دفتر ادبیاتم رو تخت بود یه جلد قشنگی داشت،بره های ناقلا بود جلدش، حالا داداشیم،اومد کلک جلدشو کند!! یچی دیگه،الان دفترم بی در و پیکره!!!

به افتخار همه بچه زرنگا از نوع ایرانیش:شیراز،کرمان،شمال کشورمون،غرب و....

آره تو بزرگی خوبه آدم آبجی داداش داشته باشه...ایشالا 4 سال دیگه که هم دبیرستان من تموم میشه و هم اینا بزرگ میشن،دوران بهتری میشه...

دیشب گفتم برف نمیاد الان همینجوری داره میباره،نشسته!!!!

په هممون بچه داری میکردیم از همون اول....به مامانامون کمک میکردیم!! خدا نگهشون داره خواهر برادراتونو واستون...


پاسخ: خخخخخخ پانته ااااااااا در حال پوشک عوض کردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


گلسا
ساعت11:06---15 بهمن 1392
اصلااااا من تو کَتَم نمیره که نمیره....

بچه بزرگا همه قیف فریدی دارن

ولی حالا که همه بچه بزرگای خونشون هستن من نمیذارم پشت سر کوچیکای خونتون حرف بزنین...

همش فقط خودتونو مظلوم میکنین....

ما گول نمیخوریم....

این قدر نگین سخته خو ما کوچیکا پس چی؟؟؟

یعنی خواهر من الان مثل شماها فکر میکنه؟؟؟

آخه اونم از4،5 سالگی بچه بزرگ میکرد...یعنی اینجانب!!!!!

قیف نگیرید،ما کوچیکا میدونیم شماها چه قدر پز میاین...

یعنی الان همه متوجه روابط فوق العاده خوب من و خواهرم شدید!!!!!

ولی هر چه قدر که بزرگتر میشیم دعواهامون کمتر میشه...

نگران نباشید شقایق و پانی...

بذارید داداشا و آبجی هاتون بزرگتر شن اونوقت میبینین چه قدر باحاله....!!!!
پاسخ خخخخخخخ فسقلی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


shaghayegh
ساعت0:22---15 بهمن 1392
پانی!!! جدی میگم:::من واقعا به تو افتخارمیکنم...که 3تاخواهربرادر کوشولوداری وبچه زرنگ تهرون هستی....به افتخارتمام بچه زرنگامخصوصااز نوع تهرونیش بچه ها! خیلی بدین.. میدونیدشیراز برف و بارون درحدتعطیلی نمیاد هی میاید پز میدین؟؟؟ عایاپز دادن انصاف است؟؟ راسی منم2تاآجی کوشولوتر از خوتم دالم......منم مثه پانی..از4-5سالگی بچه بزرگ میکردم( شوخیدم دیه نبایداجر مامانم رو ضایع کنم!!!! )
پاسخ: خخخخخخخخ الان قیف بچه بزرگ بودن هممون گرفتیم!!!!!!!!!!!!!!!!!1


پانته آ
ساعت22:44---14 بهمن 1392
رها!دوساعت اومدم کامنت گذاشتم،پدرم دراومد،ثبت نشد!!!!

اشکالی نداره محتواش این:

من از 4.5 سالگی با این سه تا سروکار دارم!!!خخخ

نه بابا کی با نظر من کار داشت؟؟؟! کلا هویجم من!!! نی نی ها هم مال خودشونه!!!

نچ..پارمیدا 83...بنده78...داداشم88... اون یکی آجیم91....!کلا بی خیال من!!! کی منو تحویل میگیرفت آخه؟؟؟ خونواده ما هم که بچه دوست!!!! منه پت پخت بیچاره!!!اوهو اوهو ...مرسی برای دستمال...فینننننننن!!!

من با اینا چه کنم آخه؟؟؟؟هان؟؟؟همشم منو اذیت میکنن!!!جرئت نداری بگی بالا چشتون ابروئه!!!

من موندم چطوری 20 میگیرم؟؟؟!عالیجناب که....بههههله...خودتون درجریانید!!!!

از دست آقا شهریار و پانته آ جوووون!!!اورین...فک کنم گرفتین که من چیو میگم!!!

رهاااااا آغوشتو وا کن بپرم توش...!!من از دست هر چی نی نیه عاصی شدم!!!

حالا یه سوال :شما چن تائید؟؟؟؟

فردا منطقه های 1 تا5 تهران سوم راهنمایی و هفتما و کلا پایه های زیرین تعطیل!!!!!هوووووووورا!!!
پاسخ: پانته ااااااااااااا رهاااااااااااااا هم همیشه با خواهر برادر کوشولوش مشکل داش منظورم زمانیه که به درس و مشق دوران دبیرستانم میپرداختم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اما الان خیلی خوفه ادم ابجب و داداش داشته باشه!!!!!!!!!!!!!!


فاطمه جون
ساعت22:27---14 بهمن 1392
بابا یه خمپاره ای، کلاشینکف چیزی به من بدین همه روترورکنم(البته به غیراز آقای درخشانی اونم فقط بخاطر گل روی رهاجون)الان دایی طاهامو له میکنن مخصوصا اون فرید قلیانچی ببخشید توتونچی (اوج خشم من)
پاسخ: باشه بشرطی اول این فرید توتونچی بکشی!!!!!!!!!!!!اییییشششششششش چه قیفی میات یک لبخندی تو عکسهااااااااا نمیزنه!!!!!!!!!!!!فقط قیف میات!!!!!!!فاطمه جون بیا این مسلسل همه به رگبار ببند اما مواظب اقااااااااااااساااااااااااااااام و دایی طاها باش


گلسا
ساعت22:21---14 بهمن 1392
الان بعضی ذیگه از کامنتا رو دیدم...

یه روز نبودم همه حسدورزی نمودینااااا

پس رهااااا بچه زرنگه کرمانه....

رهااااا خعلی قلمت قشنگه....

تنک یووووووووووووو....




پاسخ: گلسااااااااا اینجوری تعرف میکنی رهاااااااااااا خجالت میکشه ....... ولی شمال خیلی برف میات الان باس گلساااااااااا برفی شده باشی..............من اسم گلسااااااااااا خیلی میدوستم اولین باره شنیدم ولی خیلی قشنگه اسم ستیلااااااااا هم اولین بار بود میشنیدم اونم خیلی قشنگه.........


گلسا
ساعت21:59---14 بهمن 1392
اِ...اِ...

ماها که ته تقاری هستیم مگه گناه ندالیم؟؟؟؟

هر دعوایی میشه آبجی بزرگه قیف میات میگه من بزرگترم منم میگم:

ما دو تا بچه ایم...

کوچولوی مامانو بابا منم!!!!!!!!

یه دونه خواهر دالم...

یعنی مهسا(اسم خواهرمه....)الان احساس میکنه بت بدخته؟؟؟آره؟؟؟؟

خو به من چه...

از این احساسا نکنه

شما هم از این احساسا نداشته باشید و خودتونو مظلوم نشون ندید لطفاااااااااا

مظلوم ماییم...

بعدشم رهااااا،پانی گفت از ده سال پیش، یعنی آبجیش که اسمش پارمیداست الان ده سالشه باید باشه و اختلافشون هم چهار یا پنج سال...

آقااااا سام تو پشت صحنه چه قدر عواملو اذیت میکرد....

با صورت اون،با گوش اون یکی،یکی رو هم محکم بغل کرده بود بدبخت داشت جون میداد...

اوااااااااا منم تو عکس بودم....پهلوی آقااااا سام...نمیدونم...حتماااااا عکسو کات کردنااااا...بوی توطیه میاد...

سینا به زور چپونده خودشوهاااااا...

یعنی باز همه میخندن جز سیاوش...

تو پشت صحنه هم که میخواستم خفش کنم...(شکلک فوق عصبی...)

آقاااا سام از این عکسا که از زاویه بالا گرفته میشه میدوستن گویااااااااااااااااا.....

تا جایی که یادمه آقاااا سام نگفت قورباغه میخورتت یه چیز دیه گفت...مطمینی آیا؟؟؟؟...جان من دوباره فیلمو ببین...یعنی فیلمی که تو دیدی با مال من فرق داره آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در ضمن آقا سام تگزاس نی،مگه عکسو نمیبینین...؟؟؟آقاااا سام پیش من واستاده...من توسط یه توطیه از عکس حذف شدم...

راه دیگه شناسایی هم چک کردن زنجیره...

دوباره تعطیل شدیم!!!!!
پاسخ: خخخخخخخخ ته تغاری لوسک!!!!!!!!!تازه قورباغه بد نوشتم حوصل نداشتم درستش کنم خخخخخخخ اره اونم گفت قورباغه میپره وسط حوصل ندارم درستش کنم خخخخخخ گوش اون بنده خدا گرفته بود گردن اون یکی دیه داشت میشکوند خخخخخخخخ کلا شر هستند خخخخخخ من موندم چجوریه که کوشولو بودن مامانشون میگن خیلی مظلوم و اروم بودن خخخخخخخ


پانته آ
ساعت20:54---14 بهمن 1392
ده صبح یا ده شب؟؟؟به هر حال فرقی نمیکنه...(از بخت بد من...) چون کسی نیست که منو ببره...صبح که مدرسه ام،شبم که نی نی هامونو چی کار کنم؟؟؟



اصلا از موقعی که این سه تا اومدن تو زندگیه من از ده سال پیش،(خواهرمو میگم...پارمیدا...و اون یکی آجیم با داداشیم که این دوتا کوچولو اند شدیدااااا!!!) من یه روز خوش ندیدم!!! اینگَههه اینگَهههه(گریه!!) چرا کسی به داد من نمیرسه؟؟؟؟



واقعا بت بخت بچه های اول!!!اوهو اوهو .... فینننننننننننن!!!
پاسخ:

پانته ا یک سوال مامان بابای شما10سال فکر نینی بعد از تو نکردن؟یعنی پانته ا نینی خیلی بدی بوته عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بعدم چکار کردی نینی خوفی شدی که مامان بابات واست سه تا خواهر برادر جدید خریدند عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بعدم اون کوشولوها دو تای اخری دوقلو هستند عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخ دیه سوالی ندالم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
منم بچه اولم باهات موافقم بچه های اول خیلی پدپختن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ: اوااااااااااا بیا دستمال!!!!!!!!!!!!فیننننننننننننننننننننننننننن نکن وبم خراف میشه بگیر بگیر دستماااااااااااال


سحر
ساعت20:34---14 بهمن 1392
جدا عجب عکسی . کسی دیگه جا نمونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوش به حال بعضیا چه کیفی میکنن با تعطیلی ها . ولی مند هنوز تو کف این عکسم . خیییییییییلی باحاله .

ممنون از رها جووووووووووووووووون
پاسخ: چرا سحر جونم منم میخاستم باهاشون برم عکس بندازم اما تو کادر جا نشدم!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخ


shaghayegh
ساعت19:58---14 بهمن 1392
پانی! تو که توتهرون زندگی میکنی....نبایدنگران باشی که سام رو نمیبینی...چون بالاخره...وعده ی دیدار فرا میرسه...ماهاباید غم داشته باشیم

پانته آ
ساعت19:06---14 بهمن 1392
نه بابا!برف کجا بوده؟؟؟یعنی طرفای ما نمیاد...(غرب تهرون..)اما هوا بسی سررررررررررد و یخبندان!!!!اینجا یخچاله!!!!البته من چون گاهی اوقات در ناحیه کوهستانی کشورمون(تبریز)به سر میبرم،زیاد سختم نی...!!!ولی یخه رو میزنم!!!

بالاهای تهرون،مثلا شمرون و جماران و اینا برف میاد!!!فک کنم داداش الان گیر کرده تو برف!!!

چند روز پیش که بابام رفته بود سر کار، گفت تو راه گیر کردم،برف زیاد بود!!!
پاسخ: پانته اااااااااااااااا فردا برو نشست نقد اوای باران ساعت ده!!!!!!!!!میگن تو اندیشه برگزار میشه!!!!!!!!من خبرو درست و دقیق نمیدونم تو وب سحر است برووووووووووووو عکس امضاااااااااااا یادت نره!!!!!!!!!!!!اقا دیدی بگو رها گفت از شما خیلی میترسم!!!!!!!!!!!!!!


فاطمه جون
ساعت18:45---14 بهمن 1392
وااااااااااااایییییییییییی الان دایی طاها جونم له میکنن

خیلی دایی جونم خوشکل شده

ممنون اجیه گلمممنون بابت عکس نازت
پاسخ: نه خیالت راحت له نمیشن اقا سام از این مدل عکسها زیاد داره همیشه هم سالم مونده له نشده!!!!!!!!!!!خخخخخخخ سینا بزور چپیده تو عکس خخخخخخخ فرید هنوز داره قیافه میگیره.........خواهش میکنم ابجی عزیزمیییییییی


shaghayegh
ساعت18:08---14 بهمن 1392
شادی....ایول خوشم اومد....خالکوبی و لنز رو خوب اومدی

من که مدرسه بودم میگفتم الآن ستیلاوگلساتاساعت12ظهر خوابن و بعدش... کل کامنت هارو ازآن خودکردن!!! ولی هیچ کدوم نیستن....؟؟؟!!! کجاهید؟؟؟؟

پانی....! آب و هوای تهران چه جوری هستش؟؟؟ داره برف میاد؟؟؟
پاسخ: این تنبل ها فک کردم بجای لنگ ظهر تا لنگ شب بخافن خخخخخخخخخخخخ کرمان برف میباره!!!!!!!!!!!!!!


پانته آ
ساعت18:06---14 بهمن 1392
داداش چه قدر اوشونا رو اذیت میکرد!!!یه بار گوش یکیو میگرفت،یه بار اون آقاهه رو همچین بغل کرده بوت ، آقاهه داشت خفه میشد!!! دایی طاها رو هم که با غورباقه ها!!!خخخ..!
پاسخ: وای سام خیلی شره باید مواظبش باشن!!!!!!!!!!!!!!!اما این سیاوش تو پشت صحنه چه قیفی میومد خخخخخخخخخ دلم میخاست بکشمش لوسک


پانته آ
ساعت17:42---14 بهمن 1392
ای الهی...الهی بهشون خوش بگذره!!!گلسا رو عرض میکنم!!!!

رها شدیدا می تووووووووو!!!!دوتا عکس مینداختن خو!!!تا دیروز علی آقا اوجی حرص میداد،حالا نوبت اینا شده!!!
پاسخ: یعنی زوایای غیر عادی عکسهاااااااااااااااااااا منو کشته!!!!!!!


شادی
ساعت17:26---14 بهمن 1392
خخخخ!!از دست شوما مهلا ججون :هی من موخوام کامنت بیربط نذارم شوما نمیذارید !!!رها ججون :منو ببخشید ولی باس کم نیارم !!عُرررذ وَخوام:

باس بعرض سرکار مهلا ججون برسونم متاسفانه تو توهم وعللاف تشریف دارید تو تگزاس !!!احتمالا خود "دمپایی ابری چی !!" یا کس دیگه ای رو جای عالیجناب جازدند ومُلتفت نشدین بانوووو ؟؟؟نوچ نوچ نوچ!!

چون الآن تواین عسکه جدیده رها جون کاملا پیداست که نه تنها با گیوه چی بلکه با سایرین صلح و صفا کاملا برقراره و عالیجناب با سی بیل تلفنی (تیپ جدید پس از فرار !!)لبخند زنان از دست گیوه چی گریخته و با دایی طاها فیفتی فیفتی و با آقای هاشمی هم یکصد وبیست درصد !!!توافق کردند !!!( نوش جججونشون !!)

پیشنهاد میکنم شما هم هرچه سریعتر جهت احراز هویت سارقِ بانو( بدل قلابی عالیجناب )در تگزاس !!!با خودکار خالکوبی شونو چک کنید ببینید نمیوفته!!!!

یاهم که خودکار یا انگشت مبارکتونو تو چش طرف کنید ببینید لنز نیییییییی ؟؟؟مگ من مُردم بذارم شوما و تگزاسیا عالیجناب و هاپولی کنید ؟؟عُمرن !!

شوخیدم بوخودا اصن ماله خودتون !!(کو...!!ببخشید دیگه!!)!
پاسخ: خخخخخخخخخخخ!!!!!!!!!!!شادی مردم از خنده خالکوبیشونو با خودکار چک کنید!!!!!!!!!خخخخخخخ انگشتتونو تو چششون کنید!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخ لنز خخخخخخخخخخ


شادی
ساعت17:22---14 بهمن 1392
ووووووووووایییی خعععلی عالیییییی ه !!!میصثی

نه عجیجم !!نه 7 و نه پُش صحنه باز نشد !!شایدم من عجله کردم !!آخه من ی امتحان سخخخخخت دارم و مکانیسم فرار م فعال!!باسم دعا کنید لطفا !) ولی این عسکه خعععلی خشنگ بوت میسی عجقم
پاسخ: ایشالااااااااااااااا امتحانتون خوب دادین برگشتین منزل این لینکها براتون باز خواهند شد


shaghayegh
ساعت16:08---14 بهمن 1392
اوه...عجب عکسی....!!!

ملسی رها

راستی مگه دستم به این گلسانرسه...یه هفته تعطیله!!!!!
پاسخ: خیلی خوج بحالشونه که اینقدر تعطیلاااااااااااااات شدن


مهلا( بانو)
ساعت14:30---14 بهمن 1392
ببین رهاییییییییییییییییییییییییییی یی





مگه دست بانو بهت نرسه اونوقت میدونم چیکارت کنم من نمیتونم ببیننننننننننننننننننننم نمیشه





برو خدا رو شکر کن که تگزاسم اگه ایران بودم که هیچی دیگه الان افقی شده بودی با قهوه قجری بانو
پاسخ:
مهلا جون چطوری نمیتونی ببینی؟روش کلیک کنید یک صفحه میاد بعد اون پایین روی اون عکسه که سیاوش خیرابی تو ماشین نشسته کلیک کنید میبینید خوب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!پس شانس اوردم از تگزاس دیپورت شدم خخخخخخخخخخخخخ

پاسخ: من و گلسا از همین ادرس دیدیم اما اگه ص2فحه باز نمیشه سایت ایراد داره تامل فرموده سپس ساعتی بعد مراجعه بفرمایید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها