الهام چرخنده مشهد
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

خانم الهام چرخنده مشهد مقدس



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت20:38---14 بهمن 1392
این الهامه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باورم نمیشه .

معنوی هم که هست بازم چیزی از الهام جوووووووووون کم نمیشه .

با تشکر فراوان از رهااااااااااااااا
پاسخ: بله خودشونن تو برنامه گلخانه هم که اومدن گفتن رفتم مشهد...........خواهش میشود سحر جوووووونمممم


shaghayegh
ساعت15:58---14 بهمن 1392
مرسی رهاجونم....راسی مهلابانو! رهاراس میگه دخترای تگزاس هم وضعشون خرابه...هوای داداشمون داشته باش
پاسخ: خواهش میشود عزیزمممممممممممممم


مهلا( بانو)
ساعت14:28---14 بهمن 1392
زیارت فبول الهام خانوم برای من و عچقمم دعا بفرمایین رفتین پابوس اقااااااااااااااااا امام رضا



شادی جونم منو عچقم تو تگزاس بسیارررررررر خوش میگذرونیم جای شما سبز خخخخخخخخخ

شایدم دیگه هیچوقت ایران برنگشتیم اخه تو ایران عالیجناب از دست چشمهای ناپاک در امان نیستن خخخخخخخخخخ
پاسخ: حواستون به دخملای تگزاسی باشه باااااااااااااااااااااااانوووووووووووووو خخخخخخخخخخخخ


مرضیه
ساعت11:17---14 بهمن 1392
مقسیییییییییییییی رها جووووووووووونم

خیلیییییییییییییی گلی عزیزم
پاسخ: قوربونت برم عزیزم


شادی
ساعت11:13---14 بهمن 1392
خاک به سسسسرم !!شرمندم بوخودا اینهمه نظر بی ربط گذاشتم !!!منو بببخشییید عزیییییییییززه دلم !!!!شکلک شدیدا شرمنده !!!
پاسخ: اوااااااااااااااا فرمایشاتی میفرمایید وب خودتونه عزیزم


شادی
ساعت11:10---14 بهمن 1392
نظرم ثبت نمیشد مثل خانوم سوزنی هی تکرار شد !!!بپخشین الاهییی !!!

کاشکی عالیجنابمون ی فیلم توعید قبول میکردند که دلمون باسشون لک زده !!!!



این لکه ها هستند که گاهی به کمک شما می آیند !!!(شوینده لکه توت فرنگی ...
پاسخ: شادی فدات شم خیلی باحالی...............نه من ترجیح میدم اقا یک مدت در ملا عام نباشن..............ماهم کار و زندگی داریم باس استراحت کنیم اینقدر حمایت کردیم خسته شدیم خوب!!!!!!!!!!!!!


شادی
ساعت10:54---14 بهمن 1392
تقصیر شوماهاس!!اگ عالیجنابم وتگزاس نبرده بودین حالا کنار زیور خانوم مشهد مشرف میشدند و ماهم زیارتشون موکردیم !!!
پاسخ: بد کردم اقاساااااااااااام از دست گیوه چی ازاد فرمودم!شدم ادم بد؟؟؟؟؟؟؟؟د.ست خوب من شادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


شادی
ساعت10:50---14 بهمن 1392
بوخودا شوخیدم !!!منو ببخش عجییییجم!!!

دوستت دارم ی عااااااااااوووووووووووولمههههه هه !!!

شکلکمورد علاقه ی من هوینجوری تا فردا صب : ......
پاسخ پشت صحنه تونستی ببینی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شادی
ساعت10:45---14 بهمن 1392
خخخخخخخخخخخخ!!!بوخودددددداااااا

شادی
ساعت10:42---14 بهمن 1392
سلام به "مال مَن خور و یه آبَم روش خور " های عزیز : " رهاجون و مهلا بانو !!!

چوگورین ؟؟؟ هرچه زودتر باز ِبون خوش بردارین از تگزاس عالیجناب برگردونید سر فیلیماش وگرنه ....................

اولا من میدونم و خواجه حافظ شیرازی !!![خنده]

دومندش من‌ ِمالباخته با بادایی طاها جلسه میذارم که حالا چه گِلی به سسسرمون بگیریم ؟؟؟[خنده]

سومندش......اِممم آهان : میرم آمریکا وتگزاس و اصلا کل ایالات متحدشو آباد میکنم !!!![خنده][خنده]

عَرض نکردم خدمت سرکار ازقدیم و ندیم گفتند " مال مردم خوری عاقبت نداره !!!"

حالا خود دانید !!!توطئه گرانِ مردم آزار !!!

حالا اون آدرستون باز نوموشه چراااااااااااااااااااااااا ؟؟؟

راسسی من فهمیدم مشکلم با خانوم چرخنده چیه !!

ایشون قبل از فیلم با اون عکساشون که شبیه پیری " بهاره افشاری " بودند و مارو یاد نقش "شیطون " و " جوان منحرف " و ... انداختند که زیاد دوسشون نداشتیم !!!بحدش تو فیلم خععلی رئال و ععالی بازی کردند که دوباره دوسشون داشتیم !!!باز تو مصاحبه ها اینقدر نمایشی وادایی شدند که مهرشون از دلمون برفت !!!اما حالا که مدتیه دست از عزیزم عزیزم گفتن به عالیجناب ِِِ عزیییییییزززم برداشتند و شهناز خانوم تو خیابونا شدند دوباره دخمل خوفی شدند !!!!!![قلب][قلب][قلب]راضیم ازشون !!!

از شما دوتا نههههههههههه !!!شکلک عصبی بدجوووووووووووووورررر !!
پاسخ شادی جونم تو فرودگاه تگزازش رهااااااااااااا دیپورت کردند!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخ الان فقط بانو و اقاسام تگزازس هستند!!!!!!!!!!! خخخخخخ الهام جان هم که مشهدن پس تگزاس نرفتن خیالتون تخت خواب عزیز دل رهاااااااااااااااااا


پانته آ
ساعت1:33---14 بهمن 1392
رها...من الهام چرخنده خیلی میدوستم...زیارتش قبول...

رها با این عسکه که پست ثابت گذاشتی،منو ذوقمرگ در حد لالیگا کردی..
پاسخ: اواااااااااااااااااااااا عزیزم


پانته آ
ساعت1:13---14 بهمن 1392
مرضیه جون یه برنامه خاصی میخواد...

مرضیه
ساعت0:28---14 بهمن 1392
سلااااااااام رهایی خوبی گلم؟

رهاجونی یه سوال چرا نمیتونم عکسایی که سامی جونم گذاشته تو اینستاگرامش رو سیو کنم؟


پاسخ: میشه عزیزم اول کلیک کن رو عکس که بزرگ شه بعد راست کلیک گزینه ویو بکراند ایمج بزن بعد سیو ایمیجز از


مرضیه
ساعت0:27---14 بهمن 1392
ای جوووووونم چه نازه الهام جونم فدای ژست معنویش شم

دست گلت درد نکنه رهاجووووووووونم
پاسخ: خواهش گلممممممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها