اشتی دایی طاها و نادر
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

در راستای اعتلای ایام فرخنده و مبارک دهه فجر ، مراسم جشنی با حضور معاون مدیرکل و مدیر بازداشتگاه اوین و کارکنان و  مددجویان این بازداشتگاه و هنرمندان سریال آوای باران برگزار شد. 
 هنرمندان سریال آوای باران از جمله سام درخشانی ، حمیدرضا پگاه  ، ابتدا در دفتر مدیر بازداشتگاه حضور یافته و به گپ و گفتگو پرداختند.سپس در سالن آمفی تئاتر بازداشتگاه اوین در جمع مددجویان حاضر شدند و مددجویان به اجرای برنامه برای میهمانان حاضر پرداخته و برنامه های فرهنگی و هنری را به نمایش درآوردند. این برنامه با اسقبال چشمگیر هنرمندان ، کارکنان و مددجویان مواجه شد.

باتشکر از سحر جووووووووونم مدیر وب my star



نظرات شما عزیزان:

shaghayegh
ساعت23:54---12 بهمن 1392
ممنون رهای عزیزم.....که واسم آرزوهای خوب خوب میکنی
پاسخ: بوووووووووووووووووس


shaghayegh
ساعت21:27---12 بهمن 1392
وای آبجی رهاعاشقتم........مرسی.....به جون خودم احساس میکنم جدی جدی آجی بزرگم هسی....نمیدونم به چه زبونی ازت تشکر کنم... عاشقتمممممم
پاسخ: عزیزم کاری نکردم که.............ایشالا تا فردا مشکل کامنت گذاریت تو مای استار حل شه ابجی کوچولوی خوتممممممممم


shaghayegh
ساعت20:48---12 بهمن 1392
رهاجونم! من خیلی دلم واسه بچه های مای استار تنگیده...اگه تونستی ووقت کردی... حتما واسه بچه های مای استاربنویس:شقایق هرلحظه داخل وب هست ونظراتتون رو میخونه....اما هرکاری میکنه...کاننت ننیتونه بذاره...گفت که خیلی دوستون دارم و خیلی دوس دارم مثه شما کامنت بذارم به امیداین که سام عزیز...کامنت های منو هم بخونه!!

درضمن لطف کن اسمم رو باانگلیسی بنویس تابااون شقایقه قاطی نشه..
پاسخ: عزیز دلم کامنتتو گذاشتم مای استار


فاطمه جون
ساعت19:19---12 بهمن 1392
اواااااا!نخریم اصلا دایی طاهاجونم به مرضیه فک نمیکنه،افتاد

شما لطف داری آجی گلم،منم که پر روام وپرادعا

واقعا ممنون
پاسخ: عزیزمییییییییییییییییییییی


فاطمه جون
ساعت17:28---12 بهمن 1392
وااااااااااااایییییییییییی دایی طاها جونم

من دوس دارم بامبینااتشی هم عکس بندازه

ممنون آبجی جونممممممممممم

واقعاکه خیلی واسه این وب زحمت میکشی دستت طلا آبجییییی
پاسخ: خواهش ابجی فاطمه جووووووووووووووونمممممممممممممم بله دیگه عکسهای اقای پگاه فقط بخاطرشما میزارم


سحر
ساعت17:02---12 بهمن 1392
وااااای قربون اون موهای مشکیت دلم تنگ شده بود . نه به سام که فیلم برداری تمم شد تغییر قیافه داد نه به دایی طاها که هنوز تو فاز فیلم برداریه .

ممنون رها جوووووون
پاسخ: هنوز داره به مرضیه فکر میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!قوربونت برم سحر جوووووووووووووووووونم


مهرنوش
ساعت16:12---12 بهمن 1392


shaghayegh
ساعت15:17---12 بهمن 1392
آره میدونم از امروز دهه ی فجره..ولی من3-4روز پیش داخل بانی فیلم خوندمش
پاسخ: اوااااااااااااااا چرا خبر ندادی پس گلم!!!!!!!!!!!!!!!


shaghayegh
ساعت14:41---12 بهمن 1392
ممنون عزیزم....

البته ناگفته نماندکه چندین روز پیش اینارفته بودن...
پاسخ: سلام گلم من نمیدونم کی رفتن!از وب سحرجون کش رفتم!اما دهه فجر که از امروزه خخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها