سرنوشت نادر اوای باران؟
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان



 وای رهاااااااااا عاشق این عکس اقااااااااااا ساااااااااااااااااام هست


عکس بالا متعلق به دکتر نادر توتونچی میباشد

من که به همه گفتم بلایی سر دکتر نادر توتونچی نیومده است

دکترتوتونچی توانستند از دست گیوه چی نامرد فرار کرده

سپس از طریق مرز ترکیه به امریکا رفته ودر تگزاس ساکن هستند

به زودی زیور خانم هم به ایشان ملحق میشوند

اینم پایان خوش سریال اوای باراااااااااااااااان تقدیم به طرفداران دکتر توتونچی و زیور خانم

(مهلااااااااااااااا باااااااااااانو هم تگزاس هستند)


 من نمیدونم چرا تو سریالها میخان به ادم درس عبرت بدن

به زور میخان تو کله ادم بکنن که اگه بد باشین یا میمیرین

یا مریض میشین یا گدا میشین یا..........

بخدا دیگه بزرگ شدیم متوجه ایم که فیلمه!!!!!!!!!

بزارین بعد چهل شب که پای سریالتون نشستیم راضی بریم پی زندگیمون

گناه رهااااااااااا چیه که همش طرف ادمهای خلافکار است

me tooooooooooooooo

evaaaaaaaaaa

تحویل بگیر زیور خانومممممممم



نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت15:25---16 بهمن 1392
خیلی خفنه فتوشاپت رو خیلی خفن درست کردی من عاشق اقای سام هستم
پاسخ: سلام عزیزممممممممم خوش اومدی به وبممممممممم


نیلو
ساعت12:58---15 بهمن 1392
سلام رها من عضو جدیدم عاشق آقا سام هستم
پاسخ: سلام عزیز دلم خوش اومدین به وبم.........منم اقای درخشانی دوست دارم


سحر
ساعت16:59---12 بهمن 1392
نوش جونت دکتر توتونچی .

وااای باورم نمیشه اصلا بهش نمیخوره روحیه ی خشن داشته باشه .

مر30 رها جون
پاسخ: واقعااااااااااااااا نوش جونش حلالش دمش گرممممممممممممممممممم خواهش میشود عزیزمممممم


پرند
ساعت15:05---12 بهمن 1392
آره یه چیزی تو مایه های فتوشاپه...
پاسخ: ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووونم..............مخصوصاااااااا بابت کامنتهای خصوصیت!!!!!!!!!!!!!


پرند
ساعت14:06---12 بهمن 1392
نه مرضیه جون این یه عکس ادیت شده است،آدرس جایی هم که ادیت کردند گوشه عکس نوشتن...
پاسخ: ادیت یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی فتو شاپ عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


فاطمه جون
ساعت21:39---11 بهمن 1392
جدا آبجی خودت تکی به این نتیجه رسیدی؟؟؟بابا ایولللللل

حالا یه سوالمیخواد کیو بکشه؟؟؟؟من میترسم رهامیگم آزادیش تاحالا یه سایه هایی ازجلو پنجره اتاقم درکشید:\:/
پاسخ: نترس عزیزم شما از خودمون............میخان کارگردان و نویسندگان اوای باران بکشن..............


فاطمه جون
ساعت19:26---11 بهمن 1392
وااااااااااااای خدا این دیگه چیه؟؟!!!

ملت بیکارناااا اصاصا
پاسخ: فکر کنم اقای درخشانی میخان یک نفر بکشن خیلی فکر کرم تنهایی تا به این نتیجه رسیدمااااااااااااااااااااا


مرضیه
ساعت19:02---11 بهمن 1392
آخی الهههههههههههی فدای تریپ خوشمل سام جوووووووووووونی بشممممممممممممممم من

رهایی این عکس مربوط به فیلمیه؟

دست گلت درد نکنه
پاسخ: نمیدونم عزیزمممممممممم فکر نکنم مال فیلم نیست


sepid
ساعت18:47---11 بهمن 1392
عـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــالی بووووود



Me too
پاسخ: عزیزمممممممممممممممممممممم می تو


shaghayegh
ساعت17:45---11 بهمن 1392
به به...چه قدخوجله....خیلی دوس میدالم..... مرسی آبجی...
پاسخ: خواهش گلمممممممم


رزا وطن پور
ساعت16:59---11 بهمن 1392
اگه تو نویسنده بشی همه عاشق سریال هات میشن.
پاسخ:
واقعااااااااااااااااااااااااااااااااا

پاسخ: بووووووووووووووووس مخلص رزا جوووووووووووووووووووووونم هستم


مهلا (بانو)
ساعت14:51---11 بهمن 1392
منم این عکسو دوس دارم . قشنگه



بانو فقط منم بانویی غیر من نیست رهااااااااااااااااااااا. تو تگزاس بانو مهلاست که به عالیجناب میپیونده نه زیور . زیور به درک واصل شد
پاسخ: بله بله اما عالیجناب گفتند اینجوری بنویسم که خدای ناکرده سهیلی زاده تروریست!!!!!!!!!!!!!که همه کشت یک وقت شما نشناسه بیاد زبونم لال دنبالتون بگرده باااااااااااااااااااااااااانو............بووووووووووووووووووس


گلسا
ساعت14:32---11 بهمن 1392
اواااااااااااااااا!!!!!

اگه همه خلفکارا این شکلی باشن پس منم پلیس شم

دکتر توتونچی تگزاز بهش مزه کرده انگار20سال جوونتر شده....

انقدر خوب مال دایی رو بالا کشید که هرکی دید گفت نوش جونت..

آقااااا نادر و زیور بانو اصلااااا نوش جونتون....


پاسخ: دمشون گرم اموال دایی طاهاااااااااااااااا حلالشون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها