باران کوچولو و خاله زیور
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان


 

الهام چرخنده عزیزمممممممممم

که واقعاااااااا احساسای قشنگشو تو مصاحبه هاش خیلی دوست دارم

بازیشونم که منحصر به فرد 20


سیده مبینا اتشی همون باران کوچولو عزیز خودمون



نظرات شما عزیزان:

شادی
ساعت13:50---12 بهمن 1392
گوشتون و بیارین جلو!!! من حس عجیبی نسبت به الهام چرخنده دارم !!درسته که بازیشون خوبه اما حرکات نمایشیشون یوخده زیادیه !!مخصوصا تو مصاحبه ها !!بنظرم آقای ضیا واقعا مجری توانمند و قوی هستند !!بدجوووور کِنِفِشون کردند اونروز بنده خودا رو !!که گفتند اینقدر هارت و پورت بلغور نکنید وهمه استوری بُرد دارند و روده درازی و جلب توجه بیشتر از کوپنشون !!خودشونم گفتند داری سربسر من میذاری ؟؟ !!!

خوتم میدونم !!اببس حسودیم شده بهشون ک هی چپ و راست به عججقمون گفتند : نادر جون :اِل نادرجون : بِل !!عزیزه من !!!ی ی ی (شکلک بدجنس و بدذات !! )

ولی آقای ضیا گفتند که آقای درخشانی ععالی هستند !!
پاسخ: سلاااااااااااااااااااام شادی جونننننممممم..........خدایی الهام جون دیه خیلی تو فیلم عزیزم عزیزم کردن ماهم غیرتی.........خخخخخخخ.........اقای ضیا تازگیا خیلی از اقاسااااااااااام تعریف میکنن و این باعث شده من ازش خوشم بیاد قبلا از علی ضیا متنفر بودمییییییییییی


shaghayegh
ساعت15:25---11 بهمن 1392
دیگه جدی جدی باید تو افق محو بشم...!!!ایشالله خودم تا چند روز دیگه سروسامون میدم...به هر دری میزنم که از شما دور نباشم
پاسخ: قوربونت برم درست میشه کامنت گذاری تو مای استار...............بیا پیش خودم من مطالب مای استار که میزارم اینجااااااااااااااااا


shaghayegh
ساعت14:11---11 بهمن 1392
یعنی وقتی شما...کپی پیست میکنید....دیگه ارور نمیده؟؟؟
پاسخ نه عزیزممممممممممم


shaghayegh
ساعت13:15---11 بهمن 1392
قربون آبجی رهای گلم برم...که این قدر بامعرفتهامیدوارم کارهادرست بشه....

میدونی چیه رهایی؟ حس میکنم مثه یه خانواده ی بزرگ شدیم...وبه هم...شدیدا وابستگی داریم....امیدوارم نخوام ازاین خانواده ی بزرگ جدابشم...
پاسخ: منم همین حس دارم.........................سحر گفت نمیدونم چرا ارور میده برای منم ارور میده من تو ورد مینویسم بعد تو وب سحر کپی پیست میکنم!!!!!!!!!


رزا وطن پور
ساعت12:33---11 بهمن 1392
من مبینا رو بیشتر از آزاده دوست دارم.
پاسخ: من که اصلا ازاده دوست ندارم...........با اون بازی مصنوعی و غیر طبیعیش بابایی برام قصه بگو بابا بابایی.دمت گرم اق فرید اییییییییییییییییییییییییشششششششش


shaghayegh
ساعت8:06---11 بهمن 1392
رهاجونم ازت ممنونم.....

اگه تونستی ازطرف من هم...ار سحر تشکر کن....

جون خودم اگه تا4روز دیگه نتونستم داخل مای استار کامنت بذارم.... میرم تو افق محو مبشم و داخل هیچ وبی از سام کامنت نمیذارم....میسوزم و فقط داخل وب تنهای دلم کامنت میذارم
پاسخ: ببین من الان به سحر میگم که مشکل داری برای کامنت گذاشتن.............ایشالا درست میشه


مرضیه
ساعت0:00---11 بهمن 1392
فدات رها جونی

واقعا خیلی قشنگ حرف زد الهام عزیزم درسته با نیومدن سام خیلی خیلییییییییییییییی حالم گرفت ولی خب اومدن الهام جونی و بیان اونهمه حس زیبا و بی نظیر یه نمه حالم بهتر شد
پاسخ: بله اگه اقای درخشانی اومده بودن که عالی میشد....اما بازم الهام جوننننننن اومدن خیلی خوب شد


عشقم{حمیدرضاپگاه}
ساعت21:44---10 بهمن 1392
اااااااااااااااای بابا!رهاجون برای چی حمیدرضا پگاه عکس نمیزاری؟؟؟؟؟؟
پاسخ: عزیزم ازشون عکس قبلا گذاشتم اقای پگاه خیلی اهل مصاحبه عکس و اینها نیستند اگه جدید گیر بیارم حتما میزارم


باران
ساعت21:40---10 بهمن 1392
مرسی رهای گلمفاطمه جون منم مبیناروخیلی دوس دارم واقعاخوشگله
پاسخ: مبینااااااااااا خیلی دوستش دارم عزیزه.....خواهش باران جووووووووووووووونم


فاطمه جون
ساعت20:12---10 بهمن 1392
واااااااااااااییی گلم،نداشتم مبیناجووووووونم ماهی به مولا

واقعامممنوننننننننننن آجی جونم
پاسخ: خواهش میکنم عزیز دلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها