اقای سام خان درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

رهاااا الان همینجوری خوشحاله

دیروز این موقع بدش نمیومد با مسلسل یک نفر به رگبار ببنده

ولی مهم اینه که الان شاااااااااااادم

رهااااا معرفی میکند نفر سمت راست؟؟؟؟؟؟/نفر بعدی عالیجناب ساااااااااام خان

قبل از پخش سریال پژمان اقای درخشانی و اقای جمشیدی مهمان رادیو جوان بودند

اقای مجری از اقای درخشانی پرسید=دوستات میگن تلفظ سام سخته میگیم سامی خودت نظرت چیه سامی؟

سام درخشانی(با خنده)=من دوست دارم صدام کنن سام خان یا عالیجناب سام

این عکس که دیدم یاد اون مصاحبه افتادم تیتر مناسبیه براش

عالیجناب سام خان درخشانی

پستهای زیر راه کلیک کنید ببینید لطفااااااااااا

سام درخشانی 22 شد

سام درخشانی و اسکی

بازی نادراوای باران تمام شد



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت12:51---15 بهمن 1392
سلام رها من عضوجدید سایت خوب شما هستم آقا سام رو هم خیلی دوست دارم چه قدر هم خوش عکسه
پاسخ: سلام نیلوفر جووووووونم خوش اومدین.........عزیزم بیا صفحه اول وب عکسهای جدید اقاااااااااااااساااااااااااااااام ببین


سحر
ساعت18:01---10 بهمن 1392
الهی من قربونت برم که اینقدر حوش تیپ و خوش عکس هستی . این یارو چرا اینقدر اخمو هستش ؟؟؟؟؟؟؟؟کاردش بزنی خونش در نمیاد

ممنون رهاااااااااااااا جووووووووووووووووووووون خودم
پاسخ: فکر کنم این یارو حسودیش شده اقا سام خیلی خوشتیپه


سحر
ساعت17:59---10 بهمن 1392
واااای عزیزم . الهی بشکنه دست هر کسی از جمله نویسنده و کارگردان و دیوچی .

خودم میام و انتقام میگیرم . طفلک زیور . اصلا به نظرم سر و ته نداشت و کلی ایراد داشت قسمت آخر .
پاسخ: مزخرف تموم شد بیمزه هاااااااااااااااااااا با اون داستان نوشتنشون حالمونو گرفتند


فاطمه جون
ساعت21:48---9 بهمن 1392
قسمت آخر افتضاح بود اصلا حالم گرفت،واقعاکه!میرفتن زندان خیلی بهتربود تا....
پاسخ: موافقم عزیزم اپ کردمممممممممممممم


رزا وطن پور
ساعت21:35---9 بهمن 1392
من دارم واست آنلاین گزارش میفرستم رها. خخخخخخخخ


رها این چی بود. فیلم هندی؟ صد رحمت به فیلم هندی.


حامد چی شد؟ این مسخره بازی که زیور دیوونه شد و گدا دیگه چی بود؟ طاها بچه شکیب رو بزرگ کرد. وای خدا دارم از خنده میمیرم.


مگه میشه سرنگ آلوده فر بره تو دست آدم و آدم ایدز نگیره. بیتا با حال بود : "باران منو میبخشی؟" حالا دقیقا هم آوردنش کنار باران. باران همچین نگاش میکرد بیتا رو انگار بیتا خواهرشه. باز صد رحمت به سام. از همه مغرور تر مرد. فقط چشماش رو بست. نظر تو چیه؟ راجع بهش پست نمیذاری.
پاسخ:
یک کلام مسخره بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اه اه اه اه اه!!!!!!!!!!بجون خودم اگه نادرم در حال گدایی میدیدم شیشه تلویزیون میوردم پایین!!!!!!!!!!!!!!حالم بد شد بیتا باران دوتا کفتر عشق!!!!!!!!!!!

پاسخ: اپ کردم عزیزم


رزا وطن پور
ساعت21:10---9 بهمن 1392
زیور و بیتا و نادر و کیانوش و جاوید و شکیب. کم مونده باران هم بمیره.
پاسخ: خدا روشکر پایان خوشایندی داشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


رزا وطن پور
ساعت21:08---9 بهمن 1392
سام مرد. نههههههههههههههههههههههههه
پاسخ: از نظر رهاااااااااااااا دکتر نادر توتونچی زنده اند!!!!!!!!!!!!!!!چون من مرگ ایشونو ندیدم!اه اه رزا بخدا حالم بد شد اه اه اه اه اه اه اه اه


مهلا( بانو)
ساعت19:40---9 بهمن 1392
بانو به فداتون عالیجناااااااااااااااااااااااا ااااااب
پاسخ: رهاااااااااااااا به فدای بااااااااااااااااانو و اقاااااااااااااااااا


پانته آ
ساعت18:06---9 بهمن 1392
سام خانشو یادم بود،ولی اون یکیو نه!!!خخخ
پاسخ: خخخخخخخخخ تیترمو حال کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پرند
ساعت17:23---9 بهمن 1392
مرســـــــــــــــــــــــــــ ـی رهـــــــــــــــــا جوووووووووووون
پاسخ: قوربونت عزیزمممممممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها