پشت صحنه سریال کیمیا
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

سریال «کیمیا» که در سه مقطع زمانی: قبل از انقلاب، دوره‌ی جنگ و زمان حال روایت می‌شود، بیش از ۳۰۰ بازیگر دارد و نقش یکی از شخصیت‌های اصلی آن را مهراوه شریفی‌نیا ایفا می‌کند. همچنین از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به حضور حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسام بقلایی، نوید خدا‌شناس، میرفرخ هاشمیان، محسن مجلس آرا و… اشاره کرد.

اولین سریال ۱۰۰ قسمتی ایرانی که جواد افشار کارگردان و محمدرضا شفیعی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارند.



نظرات شما عزیزان:

طناز
ساعت14:51---9 بهمن 1392
سلامممممممم

مرسی از متن تشکری که تو وب مای استار گذاشتی

عالی بود
پاسخ: قوربونت برم عزیزمییییییی بووووووووس


رزا وطن پور
ساعت22:55---8 بهمن 1392
آره. گناه داشت طفلی. شکیب هم به درک واصل شد. بیچاره حامد. حالا شکیب باید حتما زیر دست اون طفلی میمرد؟ بیتا چقدر بدبخت شد. با این که حقش بود دلم براش سوزید. فکر نمیکنم قضیه نادر ختم به خیر بشه. یا میمیره یا میفته زندان. دلم نمیخواد اینطوری شه.
پاسخ: مقتول بعدی نادر هست احتمالن همون مافیای دارو میکشنش که براشون شاخ نشه...............شایدم بیتا خودکشی کنه نادر تا اخر عمرش حسرت دخترش به دلش بمونه.............من دلم برای بیتا اصلا نمیسوزه دندش نرم کم بابا مامانش دق داد..........دلم برای کیانوش خیلی سوخت..............نمیدونم چرا اصلا دلم برای باران نمیسوزه این وسط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بعد سریال باس برم دکتر بگم من فقط از ادم خلافا خوشم میاد حتی دلم شکیب هم سوخت وقتی کیانوش خاک میکرد و گریه میکرد........


shaghayegh
ساعت20:03---8 بهمن 1392
رهاجونم! فکرکنم قراربودامروز بگه......اصلاهیچ کس هم داخل وب نیسراسی رها! شمابودی که به دوسیم داخل مای استار خوش آمدگفتی؟
پاسخ: بله عزیزممممم من به هلیا جون خوش اومد گفتمممم


رزا وطن پور
ساعت19:24---8 بهمن 1392
من شنیدم علی شادمان هم توش بازی میکنه. درسته عایا؟؟؟؟؟
پاسخ: سلام گلم نمیدونم عزیزم فقط اسم اینهااااااااااااا بوت!!!!!!!!!!!!!دیدی کیانوش بدبخت دیشب مرت اخی دل رها براش سوخت


shaghayegh
ساعت17:41---8 بهمن 1392
رها! مگه قرارنبودامروزهممون داخل مای استارباشیم وسحرسوپرایزش رو بگه؟؟؟!! چی شدپس؟
پاسخ: سلام عزیزم نمیدونم مگه سورپرایزش مال امروز بوده؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها