عکس نادر و اقاشکیب
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

عکس با تشکر از سحر جون وب my star

معرفی میکنم دکتر توتونچیو اقا شکیب

رهااااااااااااااااا بدجوری این دو تا شخصیت دوست داره

اگه بعد از اوای باران رها خلافکار نشد

اقایان سازنده اوای باران اگه ته سریال دکتر توتونچی بندازین زندان با خشم رها مواجهه میشوید

سکانس زیر از سریال حذف شده بوت

دکتر توتونچی=تحویل بگیر اق شکیب اینم چک!

کیانوش= چی فکر کردین دکتر؟ فکر کردی بخاطر چشوابروی بی نظیرت چکو نمیگیریم!

اق شکیب=می تو مهندس!متشکرممممممممم!

پست های زیر را کلیک کرده  ببینید

بازی نادراوای باران تمام شد

سام درخشانی 22 شد

----------------------------------------

توجه!!!!!!!!!

بانی فیلم آنلاین:نشست نقد و بررسی سریال «آوای باران» محصول گروه اجتماعی شبکه سه سیما به همت اداره کل آموزش و پژوهش سیما در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرا، این نشست روز چهارشنبه نهم بهمن ماه جاری از ساعت 15 الی 18 در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد. این سریال به کارگردانی حسین سهیلی زاده هفته جاری به پخش خود در شبکه سه پایان می دهد.

 



نظرات شما عزیزان:

مهلا( بانو)
ساعت23:34---8 بهمن 1392
رهاییییییییییییییییییییی دل بانو داره از دلتنگی میترکه



برام دعا کن خیلی رها خیلی
پاسخ: قوربونت برم رهاااااااااااا هم حالو روز خوشی نداره................وضعیتم اسف باره.............ولی ایشالا شما خوب و شاد باشین عزیزممممممم


سمیرا
ساعت16:03---8 بهمن 1392
اوااااااااااااااااااااااااااا رها من که بانی فیلم نظر گذاشته بودم

اگه جایی نذاشتم بگو تا برم بزارم...
پاسخ: قوربونت بروم عزیزیممممممممممم شما همه جا گذاشتی افرین گلم بوووووووووووووووووووس


شیرین
ساعت13:03---8 بهمن 1392
برای شادی روح کیانوش اجماعا صلوات.
پاسخ: سلام منم دلم برای کیانوش خیلی سوخت طفلی


رزا وطن پور
ساعت23:32---7 بهمن 1392
عاشق این می تو گفتن شکیبم. کشته مرده دیالوگ نویسی تو هم هستم رهایی.
پاسخ: قوربونت عزیزمییییییییییییییییی


shaghayegh
ساعت22:43---7 بهمن 1392
خخخخخخ خیلی باحالی رها.....اگه من جای شکیب و کیانوش بودم....به خاطرچشم وابروی نادر...چک رو نمیگرفتم....
پاسخ: منم بودم نمیگرفتم...........راستی اینا دیالوگهای خودشونه ها.........دفعه اول که کیانوش داد میزد سر نادر اینم گفت


مهلا( بانو)
ساعت22:02---7 بهمن 1392
یعنی عاشق می تو گفتن شکیبم



از تو کل فرهنگ لغات انگلیسی همین دو کلمه رو بلده و همه جا بکار میبره خیلیییییییییییییی باحاله واقعا بی نظیر بازی کرده



و اما نادر خودم که کلا یه چیز دیگه اس اصلا عاشق این گریمشم رها خیلییییییییییییییییی خوشتیپ و جذابه
پاسخ: دم مهران احمدی گرم واقعا عالی بازی کرد................ می تو باااااااااااااااااانو مهلاااااااااااااااااا..........خخخخخخخخ مهلا بخدا اگه نادر سریال خودکشی کنه کشته بشه بره زندون رهااااااااااااااا دیونه میشه هااااااااااااااااا.............جدا بدجوری از شخصیت نادر با بازی سام خوشم اومده..........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها