سام درخشانی تکذیب کرد
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 
سلحشور خبر بازيگر «آواي باران» را تكذيب كرد
سام درخشاني در گفت‌و‌گو با «باني فيلم» گفت:
حرفي درباره نقش موسي (ع) نزده‌ام
 
 
به گزارش «باني فيلم»، روز گذشته سام درخشاني بازيگر سريال در حال پخش «آواي باران»‌در گفت و گويي با ايسنا اعلام کرد که به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی در نقش «حضرت موسی(ع)» انتخاب شده، اما این انتخاب هنوز به قطعیت کامل نرسیده است.
اين خبر درخشاني بلافاصله با واكنش منفي اين كارگردان مواجه شد. سلحشور در اين باره به «نسیم» گفت: اینکه در برخی سایت ها آمده که نقش حضرت موسی(ع) به سام درخشانی پیشنهاد شده، حرفی دروغ است؛ حالا خواه سام درخشانی این را گفته باشد و یا رسانه‌هایی که شانتاژ کار بوده و دنبال افزایش بازدید خود هستند. وی افزود: اصلا هنوز به مرحله انتخاب بازیگر نرسيديم و حتی تا امروز یک گزینه را هم مد نظر نداریم و این خبر کذب محض است. من فعلا مشغول نگارش سناریو هستم و هرکسی در مورد انتخاب بازیگر هرچه گفته، دروغ گفته است. سلحشور ادامه داد: این پروژه اصلا معلوم نیست چه سرمایه گذاری خواهد داشت و من به تکلیف الهی خود که همان نگارش یک سناریوی خوب و قرآنی است ادامه می دهم. وی در پایان گفت: اگر خداوند نظرش شامل حال من شود و من را مورد عنایت قرار دهد این فیلم ساخته می شود.
اما سام درخشاني با رد هرگونه نقل قول و صحبت از سوي خود درباره سريال موسي، مطالب منتشر شده در اين باره را رد مي‌كند.
درخشاني به «باني فيلم» گفت: من هيچ صحبتي با رسانه‌اي درباره اينكه بازي من در نقش حضرت موسي (ع) در سريالي به همين نام قطعي شده نداشته‌ام و هرگونه اظهارنظر قبلي در اين مورد را رد مي‌كنم. البته تماسي از سوي دفتر توليد اين پروژه داشتم، اما چون در حد حرف بود، هيچگاه اشاره‌اي به آن در جايي نكردم.
وي افزود: من تعجب كردم كه صحبت‌هايي از قول من در اين باره منتشر شده است. بر همين اساس چون صحبتي در اين زمينه نكرده‌ام، لزومي نداشته كه كارگردان سريال موسي (ع) هم آن را تكذيب يا تأييد كند و بهتر بود ابتدا آن را با خود من مطرح مي‌كردند.

---------------------------------------
رها=اقای سلحشور خیلی هم دلت بخواهد که اقاااااسااااااام در پروژه با شما همکاری کنند

ایشالاااااااااااااااااکه اقا سام قبول نمیکنند در سریالی که جنابعالی کارگردانشی بازی کنن
اقاااااااااااساااااااااااام این سلحشور اخلاق نداره لطفا قبول نکنید باهاش همکاری کنید

اینم ادرس خبر واسه طرفدارای اقای درخشانی که جواب سلحشور بدهند
 
http://www.banifilm.ir/Modules/News/NewsDetail.aspx?Ser_Id=3&News_Id=27709
 
ادرس تو گوگل کپی پیست کرده سرچ کنید
اگه احیانا کار نکرد بانی فیلم تو گول سرچ کنید
بعد وارد بخش تلویزیون بشوید
این خبر داخل ستون وسط است
--------------------------------------------
پست های زیر را هم کلیک کرده ببینید لطفا


نظرات شما عزیزان:

مهلا( بانو)
ساعت22:04---7 بهمن 1392
نهههههههههههههههههههههههه من موسی رو میخااااااااااااااااااااااااااا م



قرار بود عالیجناب موسی باشن منم دختر شعییییییییییییییب
پاسخ: ولی مهلا الان دیگه فکر کنم سام بهش خورده نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من اگه جای اقا بودم سلحشور فیلمنامه برام شخصا هم میورد قبول نمیکردم..................نه خوب نیست مهلا جونم حداقل سه سال هیچ سریالی نمیتونه بازی کنن سلحشور که مثل داوود میرباقری نیست مختارنامه بسازه همون یوسف پیامبر ساخت همه ازش اتو میگرفتن


shaghayegh
ساعت19:55---7 بهمن 1392
بالاخره تونستم کامنت بذارم...آجی! یعنی واسم نوشت نظرشمابه ثبت رسید....ولی کامنتم رو ندیدم
پاسخ:کامنتها طول میکشه حدود یک ساعت تا تایید بشه افرین عزیزممممممممممممممممم


shaghayegh
ساعت19:11---7 بهمن 1392
آبجی رها! هرچی کامنت گذاشتم....میگفت همین کدهارو اشتباه وارد کردی...در صورتی که درست وارد کردم...این قدرگذاشتم و نشددیگه عصبانی شدم و بی خیالش شدم...پس اهل کجایی آبجی؟؟
پاسخ: عزیزم متنتو جای دیگه تایپ کن بعد سریع اونجا کپی پیست کن گلم چون معطل مپکنی بانی فیلم ارور میده حتماااااااااااااا کامنت بزار عزیزم..............


سمیرا
ساعت18:41---7 بهمن 1392
من از همون اولش دوست نداشتم تو این سریال اون هم با همین نقشی بازی کنن

خدا کنه قبول نکنه
پاسخ: منم توس ندارم ابجی گلم ایشالااااااااااااا همین بهانه ای بشه برای کدورت و ساااااااااام خان قبول نکنن!ابجی جونم چرا کامنت برای این پست تو بانی فیلم نزاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


shaghayegh
ساعت18:17---7 بهمن 1392
خواهش میکنم عزیزم...راسی رها!من یه سوال دارم:شمااهل تهرانی هستین؟؟
پاسخ: نه عزیزم تهرانی نیستم..............راستی کامنتت تو بانی فیلم نیستاااااااااااااااااااااا


shaghayegh
ساعت18:04---7 بهمن 1392
رهاجونم! متن آهنگی رو که گوش ندادی....داخل نقدآوای باران..داخل مای استارواست نبشتم...اگه دوس میداشتی....بروبخون
پاسخ: تشکر میشود حتما میخونم عزیزمممممم ممنونمممممممم


گلسا
ساعت16:47---7 بهمن 1392
چی؟؟؟

تازه دیدم....

از خداشم باشه....

به دستور رییس قشون عالیجناب سام خان،آبجی رهاااااااااااااااااااااا،حمله به بانی فیلم...

سلحشور فکر کرده کیه؟؟؟؟

خیلی دلشم بخواد....

تازه اگه اون بخواد دیگه فکر نکنم آقااااا سام بخوان.....بعله....
پاسخ: گلساااااااااا سرهنگ وظیفه شناس.........گلسا دعا کن سام بهش بربخوره اگه سلحشورم گفت قبول نکنه..........ایشششششش سلحشورم شد کارگردان........ایشششششش همون یوسف پیامبر ساخت بسه مردیم بس خندیدیم و بازیگراشو فیلم کردم..............اقااااااااااساااااااااااااااااام این کار رو با فرمانده قشونت رهایی!!!!!!!!!نکن قرارداد نبند


shaghayegh
ساعت15:53---7 بهمن 1392
چشم فرمانده......هر چی شمابگین...
پاسخ: افرین سرهنگ وفاداااااااااااااار


shaghayegh
ساعت14:59---7 بهمن 1392
واقعا سحری راس میگه...این سلحشور دلش هم بخواد که داداشی حتی به پیشنهاد سلحشور فکرکنه.....اه اه خیلی لوسه....فکرکرده داداش ما عقده ای هست!!!
پاسخ: سلحشوری ازش بسااااااااااااااااااااااازم............به من میگن ریئیس قشون عالیجناب سام خان!!!!!!!!!!!!رهایی!!!!!!!!!!دستور حمله صادر کردم


پرند
ساعت14:17---7 بهمن 1392
اوااااااااااااااااااا؟؟؟



اصلا همش تقصیر این سلحشوره نه اعصاب برا آدم میذاره نه سواد
پاسخ: خخخخخخخخخ اره از صبحی اعصاب منو ریخته بهم......سلحشور بووووووووووق...........


پرند
ساعت13:27---7 بهمن 1392
ول شور کن این سلحشورو من از والم از این خوشم نمی اومد،اظهار نظر زیاد میکنه
پاسخ: پرند جان دلبندم کامنت نزاری با خشم رهااااااااا مواجهه میشوی خخخ.....یک جمله نوشتی دوتا قلط املایی داشتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها