عکس قسمت اخر اوای باران
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقای درخشانی دارند عکس4 تاییشونو میزارند توی اینستا

پستهایی که گفتم کلیک کنید عکس ببینید

باز هم عکس های اوای باران

طبق اخرین اخبار لو رفته از سریال

قسمت اخر در خانه اقای دکتر توتونچی نادر و دایی طاها اشتی میکنند

و همه چیز به خوبی خوشی پایان میپذیرد

خدا کنه اینجوری بشه

رهااااااااا  اینقدر دکتر توتونچی و بانو زیور دوست داره

اگه بروند زندان رهاااااااااا دق میکنه

پستهای زیر را ببینید

پشت صحنه اوای بارن(2)

عکس طاها نادر زیور فرید

سام درخشانی 22 شد



نظرات شما عزیزان:

ارغوان
ساعت12:54---29 بهمن 1392
واقعا سریالی عاشقانه بود .این فیلم که رومون تاثیر گذاشته من میخوام بازیگرشم ارزومه


پاسخ: سلام عزیزم


مریم
ساعت17:37---11 بهمن 1392
سلام دوستان

من تازه عضو شدم

نمی دونم نظراتم تا چه حد رسته اما من فکر میکنم باران(ازاده جون)اصلا به دختر طاها نمی خورد وچرا ابروهاشو روشن کرده بودند وچرا تا چند رز ارایشش پاک نشد

با این همه گریه ای که کرد. ونقش برادرزن اقا طاها اصلا به دکتر نمی خورد اصلا استیل بدنی ان به پزشک نمی خورد


پاسخ: سلام عزیزم خیلی خوش اومدی گلم..........اخه دختر دایی طاها خوشتیب میشه باران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟با اون گریه های مصنوعیش.........کلا باهات موافقم .......گلم صفحه اول وبم بیا..............بوووووووووووس


آزاده زارعی
ساعت16:13---11 بهمن 1392
بازی گریم عالی بود می تو
پاسخ: اعصابم با اون بازی مصنوعیت خورد میشئ ازاده جاننن......... می تو


دخترخورشید
ساعت17:25---10 بهمن 1392
ممنون سریال خیلی زیبایی مخصوصا قسمت اخرش.
پاسخ: سلام عزیزممممممم


اشکان
ساعت8:23---10 بهمن 1392
سریال جالبی بود - زیور که به حق و حقوقش رسید.
پاسخ: سلام خوش اومدین


مینا
ساعت23:12---9 بهمن 1392
حق زیور نبود گدا ی خیابانی بشه
پاسخ: موافقم با شمااااااااااا شدیدااااااااااا


نازنین 
ساعت19:44---9 بهمن 1392



خیلی ممنون ازپشته صحنه من 9سالمه





پاسخ: قوربون کوچکترین بازدید کننده وبم برم


صبا
ساعت18:28---9 بهمن 1392
خدارو شکر که شکیب مرد اما بازیش عالی بود بببسسسیییاااررر عععااالللییی بسیار عالی


پاسخ: بازیشون معرکه بود من خیلی دوسش داشتم حیف شکیب و کیانوش و جاوید که مردن................خداکنه امشب دکتر توتونچی طوریش نشه من نالاحن میشم


@
ساعت17:31---9 بهمن 1392
سلام من میخواستم نظرمو درباره این سریال بنویسم اما خجالت کشیدم چون همتون اونقد رباهم صمیمی هستید که فک کردم جایی واسه من تازه وارد نیست...
پاسخ:
اواااااااااااااااااا این چه حرفیه عزیز دلم...............خیلی از بچه ها تازه اومدن بعد با هم دوست شدیم...........شما هم خیلی خوش اومدین گلم..........نظرتون رو هم بگید و حتما صفحه اول وب بیاایید مطالب جدی هم ببینید

پاسخ: منظورم مطالب جدید بود............


پری
ساعت15:30---9 بهمن 1392
سریال مزخرفه ایه..........
پاسخ: سلام عزیزم


مریم
ساعت13:56---9 بهمن 1392
خووووب بووووووووووود
پاسخ: ممنونم لطف دارید


نازنین
ساعت12:35---9 بهمن 1392
آخرش چی میشه>
پاسخ: نمیدونم نازنین جان............تا کمتر از هفت از ساعت دیگه معلوم میشه


زینب
ساعت12:21---9 بهمن 1392

پاسخ: سلام عزیزم


مبینا
ساعت22:10---8 بهمن 1392
ببخشید رها خانم ولی بلاخره آخرش جــــــــــــی میشه؟؟؟؟
پاسخ: نمیدونم عزیزم..........یک هفته قبل کارگردان تهیه کننده گفتند اخرش اشتی میکنن پایان قصه خوشحالیه.........تا حالا که کیانوش شکیب مردند...........فردا هم حتما نادر یا بیتا یکیشون میمیره.........ولی باران دیگه حتما باباشو میبینه ..........امروز مصاحبه اقای درخشانی خوندم با وجود اینکه بازیشون تموم شده گفتند پایانو نمیدونم........احتمالن چند تا فینال گرفتند......گو اینکه نویسنده گفته یک فینال نوشتم......


دخترک مهربون
ساعت18:50---8 بهمن 1392
خیلی سریال زیبایی هست کاش انقدر زود تموم نمیشد از همه بهتر بارانو زیور و کیانوش و شکیب خوب یازی میکنن
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدی


یاسی
ساعت14:37---8 بهمن 1392
راس میگی طه و نادر باهم اشی میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: عزیزم قرار بود اینجوری بشه یعنی تو سایتا نوشته بودن اما از قرار معلوم دیگه تو این دو قسمت اخر فقط سر نادر خان باس بره بالای دار.........اشتی در کار نیست


...
ساعت15:25---7 بهمن 1392
امید وارم باران بره پیش باباش و بافرید ازدواج کنه واز طرف دیگه زیور ونادر وبیتا بااون شوهر پول دوستش هم برن زندان!!!!!!
پاسخ: باران هر کجا میخاد بره با هر کسی هم میخاد ازدواج کنه.............ولی خدا کنه دایی طاها نادر زیور ببخشه من خیلی دوسشون دارم........بیتا سینا هم برن اعماق جهنم


رزا وطن پور
ساعت19:49---6 بهمن 1392
اونوقت مامانم به من میگه تو چرا طرفدار خلافکارهایی. خو چه کار کنم خلافکارها دوست داشتنی ترن.
پاسخ: منم باهاتون موافقم عزیزمممممممم خو این ادم بدهاااا هم دوست داشتنی تر هستند هم ایکیو بالاترن..............خداروشکر فرید متوجه شد گوشیش گم شده خخخخخخخخخخخخ


shaghayegh
ساعت0:16---6 بهمن 1392
رهاجونم! درنبود سحری...توجایگزین خوبی هستی...البته وب هردوتاتون جذابیت خاص خودش رو داره... ..راسی! اگه آجی پانی وآجی گلسااومدن این جا...سلام منو خیلی بهشون برسون و بگو که خیلی دلم واسشون تنگیده!!!
پاسخ:
سلام شقایق جان......قربونت برم عزیزممممممممم باشه گلمممممم ما هنوز مای استار میرویم شما هم بیا فقط تا3شنبه اپ نمیشه من الان چند تا ادرس تو اخرین اپ سحر گذاشتم که بریم کامنت بزاریم جوک هم گذاشتم خخخخخخ......نقدم که هر شب میرویم

پاسخ: همون اپ مصاحبه اقای درخشانی


فاطمه جون
ساعت22:01---5 بهمن 1392
وااااااااااااای اجیه گلم مرسی بابت پستهاآدم اصلا به کلی سرحال میشهممنون عزیزم
پاسخ: خواااااااااااهش میکنم فاطمه جونم شما لطف دارین


مهلا( بانو)
ساعت21:22---5 بهمن 1392
دلم گرفته رهایییییییییییییی
پاسخ:

واااااااااااااااااااااای مهلااااااااااااااااااا من از شما خیلی بدترم...............امروز چند دفعه گریه کردممممممممممم اونم خیلی

پاسخ:
بیا تو پست شب نشینی سحر

پاسخ: من همینجا منتظرتم مهلاااااااااااااا


پرند
ساعت19:34---5 بهمن 1392
ممنوووووووووووووووون

به سایر بزرگش احتیاج داشتم
پاسخ: خوااااااااااااااااااااااااااهش میشود عزیزم


مهرنوش
ساعت19:20---5 بهمن 1392
اخ گفتی ابجی....

منم خیـــــــــلیـــــــــــ دوسشون دارم
پاسخ: وااااااااااااااای مهرنوش اگه برن زندان یا اعدام بشن رهااااااااااااااا دق میکنه گناه دان دکتر توتونچی و زیور بااااانو خوب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها