Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

تصویربرداری بخش های پایانی سریال در حال پخش «آوای باران» حسین سهیلی زاده هفته ی آینده تمام می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین سهیلی زاده - کارگردان سریال «آوای باران» - تصویربرداری سکانس های مربوط به قسمت 36 این مجموعه را دوم بهمن ماه با حضور در لوکیشن خانه ی «نادر» به پایان رساند.

کارگردان سریال «آوای باران» در این باره به خبرنگار ایسنا که در پشت صحنه ی سریالش حاضر شده بود، گفت: تصویربرداری بخش های پایانی این مجموعه یک روز قبل از پایان پخش سریال یعنی سه شنبه ، هشتم بهمن، به پایان می رسد.

سهیلی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: پخش آخرین قسمت از « سریال اوای باران» نهم بهمن ماه به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، سام درخشانی ، الهام چرخنده و سیاوش خیرابی از جمله بازیگرانی بودند که در سکانس های مربوط به قسمت 36 سریال «آوای باران» مقابل دوربین رفتند.

حسین سهیلی زاده با هدف ایجاد جذابیت بیش تر برای مخاطبان پایان فیلم نامه سریال «آوای باران» را تغییر داده است.

سلیمانی به عنوان دستیار کارگردان این مجموعه درباره ی علت تغییر پایان فیلم نامه ی «آوای باران» به ایسنا گفت: این تغییر در راستای سلیقه ی مخاطبان صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، تصویربرداری سریال «آوای باران» به کارگردانی حسین سهیلی زاده همچنان ادامه دارد و گروه تولید هم زمان با فشردگی زیاد کار، سریال را به پخش می رسانند.

ابتدا رهاااااااااااااااااا به اقای درخشانی برای ایفای نقش دکتر توتونچی تبریک میگه

حالا لطفااااااااا گفتگوی اقای درخشانی بخونید

سام درخشانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش خود در سریال «آوای باران» و همکاری با حسین سهیلی‌زاده کارگردان این مجموعه تلویزیونی که این شب‌ها از شبکه سه روی آنتن می‌رود، گفت: من سهیلی‌زاده را از قبل می‌شناختم و حدود 10 سال پیش هم به عنوان مهمان در سریال «روزهای اعتراض» بازی کرده بودم و خیلی دوست داشتم دوباره با وی همکاری داشته باشم.

وی درباره نقش هایی که در این چند سال اخیر بازی کرده است، بیان کرد: من همیشه سعی کرده‌ام نقش های متفاوتی را انتخاب کنم گواه آن هم کارنامه ایست که دارم اما شاید یکی از دلایلی که احساس می شود که در این چندسال اخیر نقش های متنوع تری بازی کرده ام این بوده که بازی هایم بیشتر در کارهای پربیننده بوده است و به همین دلیل تفاوت نقش هایم احساس شده است وگرنه من همیشه به دنبال متفاوت بودن و به چالش کشیدن خودم بوده ام. همیشه هم نظرم این بوده که من به دنیال تجربه‌اندوزی هستم و فکر می کنم فاصله زیادی با نقطه ایده آل خود دارم.

بازیگر سریال «نابرده رنج» درباره بازی های تکراری و یا تیپ سازی های کلیشه ای در آثار تصویری عنوان کرد: بخشی از این تکرار به خود بازیگران برمی گردد که چقدر پخته باشند به طور مثال هرچقدر بازیگری تجربه بیشری داشته باشد نگاهش به خود و حتی به اجتماعش پخته تر است و این نگاه در بازی هم وارد می شود. بخش دیگر این قضیه هم به فیلمنامه ها برمی گردد که باید از این تنوع برخوردار باشند. خوشبختانه من در تلویزیون پیشنهادهای زیادی داشته ام و راحت تر توانسته ام دست به انتخاب بزنم.

درخشانی اضافه کرد: پیشنهادها اما در سینما کمتر بوده و من مجبورم در این حوزه حساسیت بیشتری داشته باشم و حالا منتظر فرصت هستم که بتوانم در یک کار خوب سینمایی بازی کنم. دلیل حساسیتم این است که عده ای همیشه بین سینما و تلویزیون نوعی تفکیک قایل شده اند به نحوی که اگر یک بازیگر تلویزیونی به سینما برود و موفق نباشد همه دلیل این عدم موفقیت را تلویزیونی بودن وی می دانند و من هم چون چند سال است که کار سینمایی نداشته ام، می‌خواهم برای ورود دوباره‌ام به سینما قوی عمل کنم تا در سینما هم بتوانم طرفداران خود را راضی نگه دارم. درواقع برای من مدیوم مهم نیست بلکه رضایت طرفدارانم اهمیت بیشتری دارد.

بازیگر «آوای باران» نظر خود را درباره بازی های این سریال اینگونه بیان کرد: فضای کلی کار هم اکنون برای من بدست آمده است زیرا در اوایل کار فکر می کردم که بعضی از بازی ها درنیامده اما الان فکر می کنم همه کاراکترها سر جای خود هستند. با این حال هربار که بازی های خود را می بینم فکر می کنم که اگر قرار بود دوباره بازی کنم به شکل دیگری آن را ایفا می‌کردم و تغییراتی در کارم می دادم. هم اکنون ما تنها چند قسمت از آنچه که روی آنتن می رود جلوتر هستیم و من فکر می کنم اگر زمان بیشتری داشتیم همین چند مشکلی که ممکن است الان وجود داشته باشد دیگر وجود نداشت.

بازیگر سریال «دارا و ندار» ادامه داد: به‌هرحال فکر می کنم این کار گرفته و مردم آن را دوست دارند مخصوصا در شرایطی که عده ای از مردم با تلویزیون قهر کرده اند و یا فکر می کنند که اگر برنامه‌های تلویزیون را نبینند، روشنفکر هستند این سریال توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند. از طرف دیگر ممکن است بعضی از سریال های تلویزیون ما حرفی برای گفتن نداشته باشند اما فکر نمی کنم سریال های ترکی ماهواره هم محتوا داشته باشند.

درخشانی که پیش از این سریال در «پژمان» بازی کرده بود، درباره تفاوت های این دو کار اظهار کرد: یکی از دلایلی که این کار را پذیرفتم این بود که خواستم بعد از «پژمان» کار متفاوتی داشته باشم حالا هم خوشحالم که کارم در هر دو گرفت و مخاطبان متوجه حضورم در هر دو نقش شدند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان از یک اثر نمایشی که به همراه کامبیز دیرباز در سال آینده برای تئاتر خواهد داشت، خبر داد.

مجموعه تلویزیونی «آوای باران» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی محمد هاشمی اصل هر شب به جز پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت 20:45 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

-------------------------------------------------------------------------

رها=ضمن تشکر از همه عوامل این سریال و خسته نباشید ویژه به نویسندگان سریال و اقای سهیلی زاده کارگردان اوای باران

امیدواریم اخر قصه همه چیز به خوبی خوشی تموم شه

نادر زیور متحول شوند ادم خوب بشوند

باران فرید ازدواج کنن

دایی طاها دخترشو ببینه نادر زیور ببخشه با مرضیه ازدواج کنه

شکیب بیچاره پولدار شه کیانوش دختر موردعلاقشو پیدا کنه

افرین بسلامتی مادر بشه

مراد از زندان بیاد بیرون با گلپری خوشبخت بشه

سینا بیتا از نادر زیور معذرت خواهی کنن

اقای سهیلی زاده نمیدونم اخر سریال چطور عوض کردین ولی اگه میخواهید

دل یک ملت شاد بشه

نه کسی بمیره

نه کسی بره زندون

نه کسی نا امید بشه

---------------------------------------------



نظرات شما عزیزان:

فاطمه شمالی
ساعت0:09---7 آذر 1393
من سریال شما رادوست دارم و مبینااتشی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زشت هستی

مبینا
ساعت14:38---9 مهر 1393
من از اقای سهیلی زاده به خاطرفیلم اوای باران تشکرمیکنم

فاطمه زهرابلالی9ساله
ساعت0:32---2 شهريور 1393
شماره تلفن توبرام بنویس دوستت دارم مبیناسادات اتشی باتشکر

فاطمه زهرابلالی9ساله
ساعت16:24---1 شهريور 1393
مبینااتشی شماره تلفنت رابرای من بنویس دستت دارم} ;-

فاطمه زهرابلالی9ساله
ساعت15:53---1 شهريور 1393
سلام.مبینااتشی من دستت دارم لطفاشماره تلفنت رابرام بنویس دوست دارم باتوحرف بزنم باتشکر :)

فاطمه زهرابلالی
ساعت20:15---16 خرداد 1393
سلام من خیلی خیلی زیادسریل رادوست داشتم http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20( 8).gif
پاسخ: سلام عزیزمممم


ریحانه
ساعت11:25---17 بهمن 1392
خوب بود بد نیست به و بلاگ من هم سری بزنی شا ید دوست داشتی با من لینک شی



اگر نظر بدی ممنون می شم تایادم نرفته اسم وبلاگ توهم بنویس تا بفهمم توهستی


پاسخ: باشه عزیزمممممممم


فف
ساعت11:29---10 بهمن 1392


سمانه
ساعت19:56---9 بهمن 1392
خیلی کشش دادین فیلمو...ایشالا نادر و زیور به سزای عملشون برسن.بارانم به باباش برسه
پاسخ: احتمال صددرصد به هم میرسن.........اما من دوست ندالم نادر خان کشته بشوند


امیر
ساعت20:19---7 بهمن 1392
جناب آقای سهیلی پور شما فکر کنم خیلی با تخیلات علاقمند هستید و می خواهید مردم به شما بگویند چه سریالی ساخته اید ولی سریال کپی کردن از یک داستان بنام الیور توریست اینقدر به به چه چه ندارد شما متاسفانه می خواهید از نظرات مردم استفاده کنید و سریال را کش بدهید که این خسته کننده شده است و در آخر سریال به سویی می رود که خود شما نمی توانید جمعش بکنید همان فیلنامه قبل را به انتها برسانید در ضمن مملکت مگر پلیس ندارد که در این سریال شهرداری در امور انتظامی دخالت می کند .
پاسخ: من جای پلیس بودم از نویسنده این سریال به علت نادیده گرفتن نیروی زحمتکش پلیس شکایت میفرمودم............نویسندش امروز گفته اگه پای پلیس میومد وسط سریال زود تموم میشد بعد دیگه هیجانی برای بیننده نداشت...........من به این دلیل خیلی خندیدم


ملیکا
ساعت20:11---6 بهمن 1392
باحاله. فقط اگه شکیب بگذاره که باران پیش باباش بره .
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدین


عسل
ساعت18:18---6 بهمن 1392
نادر و زیور شکنجه بشنباران وفرید ازدواج کنند سینا پولها روببره بره
پاسخ: سلام عسل جان نادر زیور گناه دارند خوب بهشون ارفاق کنید


فاطمه جون
ساعت17:22---5 بهمن 1392
باشه ابجی گلممرسیاز راهنماییتحتما میرم
پاسخ: خواهش عزیزممممم


پانته آ
ساعت22:28---4 بهمن 1392
http://loxblog.com/userfiles/pimage/48410869%D8%B3%D8%A7%D9% 853.jpg








تو نه بیتی...نه مصراع تو دیوانی!!!


عکس سحر مای استار!!! خخخخ یادش رفته بود اینو...که گذاشته...داره...هرچند اونن عکسه قشنگ تره
پاسخ:
نگرفتم چی گفتی الان؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ: ببین این ادرس برای رهااااااااااا باز نشد گلم ...........پیامت را خصوصی بفرست بس سانسور فرمودی نگرفتم چیه خخخخخخخخ


پانته آ
ساعت21:53---4 بهمن 1392
رها،یه کم بیشتر از زیاد کامنت میذاری!!خخخخخخخخخخخ
پاسخ: خخخخخخخخ یکم شوما ها حمایت کنید من اروم میگیرم..........


فاطمه جون
ساعت20:00---4 بهمن 1392
اجی جونم میگم اگه وقت کردی یا وقت داشتی یه پست شب نشینی بعد از اتمام سریال اوای باران بزار باحال میشه ها
پاسخ:

دوست داشتم عزیزم اما خودم چون وقتم پر هست و نمیتونم بیام واسه همین نمیزارم.......اخه بده که صاحبخونه نباشه مهمونهاش بیان.........

پاسخ:
ادرس مای استار بلدی تو لینکهای من هست..........تو پست اولش که واسه نقد اوای باران هست بیا گلم بچه ها بعد از هرقسمت میان نظراتشونو واسه سریال میگن شوما هم بیا............فقط طرفدارای سام نیستند که میایند

پاسخ: مثل شبنشینی نیست که با هم حرف بزنم ولی خوب هر کسی نظراتشو میگه نظرات بقیه روهم میخونه.........هروقت روز که وقت داشتی برو منم اونجا زیاد کامنت دارم


فاطمه جون
ساعت19:55---4 بهمن 1392
دستت طلا ابجی مرسییییییییییییییی
پاسخ: قربونت برم عزیزم...............


مهرنوش
ساعت19:23---4 بهمن 1392
سلااااااااام رها جون خودم



مرسی مرسی مرسی



راستی ایول اون صرفا جهت خنده هات خیییییلییی باحاله



عاشقتم
پاسخ: چاکریم ابجی قابلی نداره خخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها